Barbie uit bordeel gered door politie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Lijkt me sterk, gedwongen in een privehuis werken. Dames in een privehuis werken onder loondienst met contracten etc, net als een normale baan. Ik denk dat het meer schaamte is, omdat heel NL inmiddels weet dat ze als dvp werkte voor een nogal laag bedrag.
Niet waar. Ik heb het hier al eerder gezegd. Ik ken een dame die Amersfoort meer dan acht jaar onder dwang heeft moeten werken. Geen afgezaagd shabby illegaal krot maar bekend legaal prive huis.
Het is triest, beangstigend, zielig en zo naar om te horen hoe gewone vrouwen langzaam zo worden bewerkt dat ze zichzelf verliezen....

Iedereen die denkt dat gedwongen prostitutie niet voorkomt in prive huizen is naïef, heeft oogkleppen op.
 
Niet waar. Ik heb het hier al eerder gezegd. Ik ken een dame die Amersfoort meer dan acht jaar onder dwang heeft moeten werken. Geen afgezaagd shabby illegaal krot maar bekend legaal prive huis.
Het is triest, beangstigend, zielig en zo naar om te horen hoe gewone vrouwen langzaam zo worden bewerkt dat ze zichzelf verliezen....

Iedereen die denkt dat gedwongen prostitutie niet voorkomt in prive huizen is naïef, heeft oogkleppen op.
Natuurlijk. Maar de vraag is dan: dwang door wie? En wie wist ervan cq. had dit behoren te weten?
 
Als het waar is dat er dwang bij kwam kijken kan je er in ieder geval vrij zeker van zijn dat het privehuis het niet was en er niet van wist. Als dat wel zo was, was het ondertussen met veel bombarie vanuit de overheid gesloten.
Hadden ze het moeten weten? In een ideale wereld wel, maar zo lang ze zelf niets zegt kunnen ze het niet weten.
 
Dat schuilt in bijna elke vrouw; er treedt een mechanisme in werking waarbij ze denkt een man wel even te kunnen verbeteren. Na vele jaren komen ze uiteindelijk tot de ontdekking dat meneer inderdaad voor geen meter veranderd is...

Bij wat ik van Barbie op in de reality series zag , een hoop maar echt niet de drang om d'r beetje (of fors) foute vriendjes te verbeteren naar een brave burger hoor.

Evenmin als rockster groupies de wilde rocker willen redden van teveel sex/drugs/rock& roll . (of zelfs de art chicks - meneer de kunstenaar met vrije geest ook geen 9-5 baan willen geven, maar alleen inspiratie voor nog meer geweldig hoge kunst )
Ze _willen_ in dat wereldje zitten, en het vriendinnetje zijn van , met als (enige) illusie dat als ze 'm hebben hij die al die sletten niet meer hoeft. Want haar.
 
Bij wat ik van Barbie op in de reality series zag , een hoop maar echt niet de drang om d'r beetje (of fors) foute vriendjes te verbeteren naar een brave burger hoor.

Evenmin als rockster groupies de wilde rocker willen redden van teveel sex/drugs/rock& roll . (of zelfs de art chicks - meneer de kunstenaar met vrije geest ook geen 9-5 baan willen geven, maar alleen inspiratie voor nog meer geweldig hoge kunst )
Ze _willen_ in dat wereldje zitten, en het vriendinnetje zijn van , met als (enige) illusie dat als ze 'm hebben hij die al die sletten niet meer hoeft. Want haar.
Bij Anton Heyboer is dat niet echt gelukt. :ROFLMAO:
 
Als het waar is dat er dwang bij kwam kijken kan je er in ieder geval vrij zeker van zijn dat het privehuis het niet was en er niet van wist. Als dat wel zo was, was het ondertussen met veel bombarie vanuit de overheid gesloten.
Hadden ze het moeten weten? In een ideale wereld wel, maar zo lang ze zelf niets zegt kunnen ze het niet weten.

Maar een privehuis of seksbedrijf kan onmogelijk, blijven controleren. Zeker wat er in prive sferen afspeelt. Men kan alleen kijken tot aan de deur, maar niet wat er thuis plaatsvindt of gebeurd helaas.

We hebben middelen om in een gesprek goed af te kunnen tasten, en diegene die dingen liegen of achterhouden prik je in de regel vrij snel doorheen. Ook een drugsverslaving etc.

Het is heel vervelend, maar als je na zoveel jaar onder dwang staat moet je ook je mond lostrekken. Daar is echt niks vreemds aan en je wordt niet uitgelachen, vermoord of wat dan ook.
 
Ze moeten haar id dagelijks controleren die haar afgenomen zou zijn... en een dame die iedere dag onder invloed v drugs is.... 2 dingen die een exploitant had moeten opvallen
 
Ze moeten haar id dagelijks controleren die haar afgenomen zou zijn... en een dame die iedere dag onder invloed v drugs is.... 2 dingen die een exploitant had moeten opvallen

Het kan maar tot op zekere hoogte. En zo'n iemand zoals haar staat de telefoon wel de gehele dag roodgloeiend. Ondernemer moet ook aan zichzelf denken (heb ik het idee) en wat er thuis gebeurd zal eerlijk gezegd een rotzorg wezen.

Als je je met zulke gasten inlaat - dan spoor je zelf ook niet. Er is in Nederland genoeg mogelijkheden om alles legaal aan te bieden of op te starten, en je hebt echt geen pooiers nodig om aan werk te komen.

Maar dat verkoos ze - en ging ze toch met die foute jongens mee in zee. Nu is het onschuldig Onlyfans wellicht - maar iemand met een zak geld groot genoeg buigt zo'n meisje echtwel.

Het verbaasd me dat er nergens een publicicatie is geweest - ze werd wel in verband gebracht met uitbuiting of mensenhandel.
 
Ze moeten haar id dagelijks controleren die haar afgenomen zou zijn... en een dame die iedere dag onder invloed v drugs is.... 2 dingen die een exploitant had moeten opvallen
De enige manier waarop je onder druk gezet kan worden, is via je identiteitsbewijs? En onder invloed van drugs zijn, tsja, dat zegt in beginsel ook niet veel over dwang. Bovendien mag je werknemers niet zomaar, continu, dwingen tot drugstesten.
 
Ik moest opzoeken wat dat had te betekenen.
Maar in het algemeen hou ik niet van die uitingen, dus zou er helemaal niets te zien moeten zijn.
Gelmore was een vader van een van haar kinderen. Althans dat bleek na de bevalling, toen haar toenmalige vriend de kleurenwaaier even naast de baby hield en ontdekte dat er iets meer RAL 9005 in zat dan hij zelf in zich had. Die vriend vertrok toen, het kind kreeg geloof ik zelfs nog een andere Naam en toen kwam Gelmore als vader in haar leven.

Diezelfde Gelmore werkte vervolgens iets teveel GHB naar binnen waardoor hij vroegtijdig uitcheckte en Barbie met kind en bijbehorende Tattoo achterliet.

Gellie was nauwelijks koud of de volgende "liefde van haar leven" kwam en die had weinig zin om tijdens het knallen de hele tijd tegen die tekst aan te kijken.

Dit was het een beetje in a nutshell :) . Althans de samenvatting van RoddelPraat
Ze is weg toch en als wij geen interesse zouden tonen in types als Hazes Barbie, Roelvinkjes dan was het geen nieuws meer
Wat zou het toch geweldig zijn een paar crossovers te hebben. Dus Roelvink die ineens Barbie zwanger heeft gemaakt, maar na de bevalling blijkt het kind toch van Dreetje te zijn. Zoiets.
 
Gelmore was een vader van een van haar kinderen. Althans dat bleek na de bevalling, toen haar toenmalige vriend de kleurenwaaier even naast de baby hield en ontdekte dat er iets meer RAL 9005 in zat dan hij zelf in zich had. Die vriend vertrok toen, het kind kreeg geloof ik zelfs nog een andere Naam en toen kwam Gelmore als vader in haar leven.

Uit betrouwbare bron
https://www.flair.nl/juice/details-...n-overleden-vriend-barbie-duiken-op~bc780abf/

Overval, schiet iemand achter de kassa neer , mishandeling , en natuurlijk in 2016 9 jaar gekregen dus volkomen logisch dat ie in 2021 los loopt en z'n overdosis kan nemen.

Dan heeft Sylvie Meis d'r voorkeur heel wat handiger gekozen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan