Barbie uit bordeel gered door politie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik snap niet dat de ouders van die meisjes niks in de gaten hebben. Als kind mag je toch bescherming van je ouders verwachten. Volgens mij komen die meisjes allemaal uit probleemgezinnen en zijn daardoor een makkelijke prooi.
Ouders voeden hun kinderen tegenwoordig niet meer op.
Wordt toch door de maatschappij gedaan?

En als ze iets strafbaars doen dan hebben ze ineens een slechte jeugd gehad.

Hou eens op zeg!
Ik zou me kinderen toch echt normen en waarden leren en zo niet een corrigerende tik geven zoals ik ook opgevoed ben.
Maar dat mag anno 2024 niet meer want dan is het kindermishandeling...
Maar die kinderen mogen tegenwoordig wel een snackbar of iets anders overvallen want dat is wel normaal
 
Ik heb het interview met haar bekeken.
Conclusie: iedereen is schuld behalve ze zelf maar Barbie is eigenlijk een heel lief meisje - of zoiets.

Er zaten in de tijd van Oh Oh Cherso al weinig functionerende hersencellen bij haar. Toen dacht ik dit is scripted reality. Maar het werd toen duidelijk: hier is een dom wicht dat in een push-pull verhaal terecht is gekomen. Push door de TV makers, pull want zij wilde toch graag beroemd zijn.

Ik voorzie voor de toekomst een hoop van dit soort gevallen. Weinig animo voor school of gewoon werken. Liefst worden ze influencer en als ze daarmee niet het grote geld binnen harken dan doen ze OnlyFans. En dan komt de prins op het witte paard (aka Loverboy) en gaat haar uitpersen als een citroen.

We kunnen alleen maar hopen, dat dit soort gevallen wegblijven uit het legale circuit, zodat wij verder kunnen gaan met ons hobby.
 
Ik heb het interview met haar bekeken.
Conclusie: iedereen is schuld behalve ze zelf maar Barbie is eigenlijk een heel lief meisje - of zoiets.

Er zaten in de tijd van Oh Oh Cherso al weinig functionerende hersencellen bij haar. Toen dacht ik dit is scripted reality. Maar het werd toen duidelijk: hier is een dom wicht dat in een push-pull verhaal terecht is gekomen. Push door de TV makers, pull want zij wilde toch graag beroemd zijn.

Ik voorzie voor de toekomst een hoop van dit soort gevallen. Weinig animo voor school of gewoon werken. Liefst worden ze influencer en als ze daarmee niet het grote geld binnen harken dan doen ze OnlyFans. En dan komt de prins op het witte paard (aka Loverboy) en gaat haar uitpersen als een citroen.

We kunnen alleen maar hopen, dat dit soort gevallen wegblijven uit het legale circuit, zodat wij verder kunnen gaan met ons hobby.
Mee eens.
Ben nooit fan van haar geweest, een hersencel meer als een rund zei ik altijd.

Maar ze is altijd wel goed in slachtoffer spelen.
Het lijkt me dat je zelf wel weet waar je aan begint als je dat wereldje in gaat.
 
Het kan best een top goser zijn .maar dan nog hoeft het geen raketgeleerde te zijn...het een sluit het andere niet uit.

Ook een top goser wiens naam op crimesite langskwam - garagebox met een uzi van of voor een erg fout figuur, en (samen met barbie ) ook opgepakt bij het wietknippen .
Wel een tijd geleden , maar dus ook een jongen die langs het foute randje schuurt of schuurde.
.
Ik ken ´m niet persoonlijk , maar heb die behoefte ook niet zo.
 
Het is meestal in "dat soort" kringen - soort zoekt soort. Den haag en met name schilderswijk is ook niet de beste wijk in NL verder.

Genoeg TV programma's over geweest (Probleemwijken bijv).
De Cherso ploeg kwam dan uit Duindorp - (Scheveningen) - accent er even bijdenken - maar inderdaad ook een "gezellige volkswijk", en inderdaad wel een percentage mensen die foute vrienden hebben - of foute vrienden _zijn_.
 
De Cherso ploeg kwam dan uit Duindorp - (Scheveningen) - accent er even bijdenken - maar inderdaad ook een "gezellige volkswijk", en inderdaad wel een percentage mensen die foute vrienden hebben - of foute vrienden _zijn_.
Dit was dan ook wel een bij elkaar geraapt zooitje.
Kon maar over 1 ding gaan en dat was neuken
 
Ik hoop niet dat je suggeert dat wat haar overkomen is dat allemaal rechtvaardigd ofzo.
Dat hoor je me niet zeggen, of ik zie dat helemaal verkeerd ;)
Vrouwen blijven nu eenmaal vrouwen. Aandacht, in de spotlight staan, is alles voor sommigen.
Dat je alle vrouwen over 1 kam scheert is nou ook niet echt nodig.
De ene doet alles voor de aandacht de andere is lekker zichzelf en vind het wel best.
In het geval van Barbie doet ze er wel alles aan om in de picture te komen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan