Bare sex.. durf je dat?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
En jij denkt dat ik ga dokken voor die uk. Kom zeg, dan had ze maar een voorbehoed middel moeten gebruiken. 😁
voor jou geld het zelfde naar mijn mening. Als je niet wil betalen doe dan een condoom om. een kind is de verantwoordelijkheid van beide ouders.

Laatst bewerkt:
Ik neem dat risico wel als we swingen met bevriende stellen, want die hebben net als wij (heel) af en toe seks zonder condoom (met andere stellen), dus ik schat het risico om een SOA op te lopen daar erg laag in. Maar het zou kunnen en daarom laten we ons ook elk halfjaar testen
Nou... ik neuk al jaren dvp zc en heb nooit iets. Onlangs een vrouw van een swingers stel geneukt, werd door haar man afgezet op een stille locatie in het bos en die wachte tot ik haar had volgespoten en nam haar toen weer mee. Wat denk je... dikke 3 weken later chlamydia. Na haar niemand gehad en de maand voor haar ook niemand, dus kan bijna niet anders dan dat ik het van haar heb. de dame die ik en maand voor haar had heeft nl ook niks. Deze swingers dame gecontact, geen enkel antwoord meer. Dus laat ij maar lekker dvp nzc :cool:

Of jij.
Als je dan niet voor de consequenties staat ben je ook wel een egoïst.
Heerlijk dat mensen de humor niet snappen. 😂Wie mij op dit forum een beetje volgt, weet dat ik ten alle tijden respect heb voor iedereen. Breeding is een fantasie van mij. Net zoals iedereen een fantasie heeft.
Het is tekenend dat er gelijk een reactie komt in de trand: betaal jij voor het kind. e.d.
Mocht mijn fantasie ooit werkelijkheid worden, dan zullen er vooraf harde afspraken gemaakt moeten worden over het eventuele resultaat, na 9 maanden.
Ik sluit af met het volgende:

We maakten een grapje
Het grapje werd Ernst.
Ernst kan nu al lopen.

Heerlijk dat mensen de humor niet snappen. 😂Wie mij op dit forum een beetje volgt, weet dat ik ten alle tijden respect heb voor iedereen. Breeding is een fantasie van mij. Net zoals iedereen een fantasie heeft.
Het is tekenend dat er gelijk een reactie komt in de trand: betaal jij voor het kind. e.d.
Mocht mijn fantasie ooit werkelijkheid worden, dan zullen er vooraf harde afspraken gemaakt moeten worden over het eventuele resultaat, na 9 maanden.
Ik sluit af met het volgende:

We maakten een grapje
Het grapje werd Ernst.
Ernst kan nu al lopen.
Had dan ook gewoon gezegt. Hy roxas het was een grap. I.p.v welk kind? En doe er dan later ook niet nog een schepje boven op. Dan was veel voorkomen

Lul niet zo dom. Ga eerst eens lezen wat ik schrijf, ook in berichten ervoor.
Lees even verder en ondek je eigen dom gelul in de volgende regel.
Natuurlijk is levenslang pillen slikken niet goed, maar beter dan dood gaan aan AIDS lijkt me.
Lijkt jou dat ? Mooi zo. En AIDS krijg je van kriekentaart te eten zeker... Van dom gelul gesproken...
Je gaat volledig voorbij aan alles wat er geschreven is en blijft hangen in je (waan)ideeën.

En je degraderende opmerkingen over mij mag je achterwege laten. Je kent me niet, dus je weet niet wie ik ben en wat ik doe.
Ben je nu niet een beetje zelf aan het doen wat je mij verwijt? Typisch.
Je hoeft niet eens te zijn met wat ik vind, maar reageer dan fatsoenlijk.
Dat doe ik, maar om dat te begrijpen heb je zelf een minimum aan fatsoen nodig.
Dat je dat niet kunt, dat spreekt voor mij boekdelen. Je hebt vast hele trotse ouders.
Die link is mij niet heel duidelijk. Dat is maar bijeen geschraapt om iets te kunnen schrijven, vrees ik. Zoals veel andere dingen die je plaatst.

Terug
Bovenaan Onderaan