Bedreigd na contact via whatsapp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Lekker brutaal om het zo te vragen. Oprecht nieuwsgierig naar hoe het geheel daarna zou verlopen, mocht een dame bij het lezen van dit bericht denken dat dit een goed(e) deal/idee is en met ze in zee gaat. Zou er ruimte zijn om meer geld te vragen, wie stuurt wat eerst en zouden ze je ergens in het proces nog willen naaien.

Had eerlijk gezegd niet verwacht dat ze zouden proberen om via deze route nummers in bezit te krijgen. Eerder via fake advertenties, rondtrekkende zwartwerkers of louche pooiers. Ze hebben er ook nog best wat voor over per nummer, wat betekent dat er toch nog best een groot percentage het geloofd en het zo'n probleem vinden dat ze ook echt betalen.
 
Lekker brutaal om het zo te vragen. Oprecht nieuwsgierig naar hoe het geheel daarna zou verlopen, mocht een dame bij het lezen van dit bericht denken dat dit een goed(e) deal/idee is en met ze in zee gaat. Zou er ruimte zijn om meer geld te vragen, wie stuurt wat eerst en zouden ze je ergens in het proces nog willen naaien.

Had eerlijk gezegd niet verwacht dat ze zouden proberen om via deze route nummers in bezit te krijgen. Eerder via fake advertenties, rondtrekkende zwartwerkers of louche pooiers. Ze hebben er ook nog best wat voor over per nummer, wat betekent dat er toch nog best een groot percentage het geloofd en het zo'n probleem vinden dat ze ook echt betalen.
Ik ben er al met 2 in gesprek.
Maar van de 1 op andere dag zijn het er ineens 8, dus ze wisselen ook onderling nummers aan elkaar uit die oplichters.
Eens zien wat hieruit gaat komen, lekker hun tijd verdoen haha
 
Ik zie het helemaal voor me. "Schat, ik heb je broek in de was gedaan en er vielen een stuk of tien simkaartjes uit. Waar heb je die nou allemaal voor nodig?"
Sta je mooi met je mond vol tanden 🥶
Reageer je gewoon met: ''uh... ik deal coke om de hypotheek af te betalen.'' Vind ze misschien onethisch maar niet zó erg als dat je de waarheid verteld😉
 
Ja wij wandelaars reageren wel is op advertenties van de dames die diensten aanbieden en dan zitten er ook wel is nep advertenties tussen,
en je weet niet welke dat zijn maar dan krijg je enkele dagen/weken later van die sms-jes
Screenshot_2023-04-04-03-28-21-273.jpg
 
Ja wij wandelaars reageren wel is op advertenties van de dames die diensten aanbieden en dan zitten er ook wel is nep advertenties tussen,
en je weet niet welke dat zijn maar dan krijg je enkele dagen/weken later van die sms-jes
Bekijk bijlage 98001
Als je zakelijk bezig bent met een dame, zou ik niet bang zijn. Want je betaald gewoon netjes de dame, dus is een financiele transactie. Lijkt me toch ff schrikken als wat verder dan zakelijk met een dame gaat en zo'n sms krijgt.
 
Ik net een sms gekregen dat ik dames van hem had lastig gevallen en ik hem kon appen om het op te lossen, anders zou alles van mij naar mijn familie, vrienden etc gestuurd worden. Nu heb ik vorige week gecamt met een meid maar uiteraard niet zichtbaar. Ze maken het maar openbaar, lig er niet wakker van. Heb het meteen geblokkeerd. Schrok eerst wel effe maar bedacht mij dat ik vrij weinig heb laten zien en mijn gezicht sowieso niet. Ik zie het wel verder wel. Maak maar lekker openbaar 👍
 
Ik heb er toevallig vandaag ook een ontvangen. Eigenlijk zouden we hier gewoon werk van moeten maken. Als iedereen hier tegelijkertijd aangifte doet kan ik me haast niet voorstellen dat dit door de politie genegeerd kan worden.
 
Ik heb er toevallig vandaag ook een ontvangen. Eigenlijk zouden we hier gewoon werk van moeten maken. Als iedereen hier tegelijkertijd aangifte doet kan ik me haast niet voorstellen dat dit door de politie genegeerd kan worden.
Eer dat ze er aan toe komen is het verjaard of de vogel alweer gevlogen.
Dit soort dingen moeten ze a la minute oppakken als het nummer nog in de lucht is. Meestal is het nummer maximaal een week in de lucht en dan weg
 
Ik lees nu al maanden ongeveer dezelfde berichten in dit topic. Heb nog niet één keertje gelezen van ik ben stom geweest, raakte in paniek en heb betaald. Er zullen toch echt wel mensen intrappen, anders blijven ze er niet mee doorgaan.
 
Denk dat voor elke 100 nummers die ze kopen wel 1 of 2 mensen happen, anders is het inderdaad weggegooid geld. Gezien hoe actief en populair dit topic is denk ik niet dat de mensen die hierin trappen weten dat GirlsReview bestaat. Toch hopen we allemaal wel dat iemand die hierin mee is gegaan achteraf verhaal doet en hoe het is afgelopen
 
Ik lees nu al maanden ongeveer dezelfde berichten in dit topic. Heb nog niet één keertje gelezen van ik ben stom geweest, raakte in paniek en heb betaald. Er zullen toch echt wel mensen intrappen, anders blijven ze er niet mee doorgaan.
Maar niet iedereen die dit soort berichten krijgt zal op dit forum zitten.
Of dat gaan Googlen, er zijn vast wel mensen die in paniek raken en dan betalen.

Achteraf zullen ze misschien eens een keer Google open gooien om te zoeken en komen ze een keer dit topic tegen of elders op internet.

Wat mij opvalt is dat ze steeds actiever worden dus het zal helaas wel voor hun lonen dit door te blijven zetten. Sterker nog, ik ben een paar keer het gesprek aan gegaan en willen ze het niet in euro's maar in bitcoins, want dat is wel lekker anoniem.
Maar op de een of andere manier vinden ze me altijd bijdehand.
(oplichter) ik speel geen spelletjes vriend
(ik) ow maar ik had zin in monopoly
(oplichter) jij hebt een groot probleem, ik ga je familie berichten
(ik) ik vind bij monopoly altijd leuk als je naar de gevangenis moet net als jij straks
<en dan wordt ik direct geblokkeerd>

Snap dat nou nooit 🤣 Maar heb wel weer een uur van zijn leven bij elkaar verspild
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gewoon lekker bijdehand doen inderdaad. Ze sturen namelijk dat bericht naar honderden nummers. Het is enorm tijdrovend om telkens na te gaan wie wel of niet bijdehand is en wie ze kunnen afpersen. Ik wordt meteen geblokkeerd. Na 1 bericht 🤣

Lekker hun tijd verspillen totdat het voor deze trieste mensen het niet meer waard wordt.
 
Wat mij opvalt is dat ze steeds actiever worden dus het zal helaas wel voor hun lonen dit door te blijven zetten.
Ik heb het idee dat het tegenovergestelde waar is, ik ben nog nooit met ze in gesprek geraakt omdat ik op één of andere manier niet op tijd reageer. Dit is het type domme kamertemperatuur idioten die vroeger of later voor iets anders worden gepakt, anders zou je wel wat slimmer proberen mensen af te persen. Ik kan me niet voorstellen dat mensen die erin trappen slim genoeg zijn een Bitcoin te kopen of direct naar deze schooiers te sturen.

Het lijkt er meer op dat ze wanhopiger zijn geworden en amateuristischer dan voorheen.
 
Denk dat voor elke 100 nummers die ze kopen wel 1 of 2 mensen happen, anders is het inderdaad weggegooid geld. Gezien hoe actief en populair dit topic is denk ik niet dat de mensen die hierin trappen weten dat GirlsReview bestaat. Toch hopen we allemaal wel dat iemand die hierin mee is gegaan achteraf verhaal doet en hoe het is afgelopen
Jij denkt 1 of 2 mensen van de 100 nummers? Doe maar 20 tot 30 mensen van de 100 nummers die erin trappen.
Of beter gezegd mensen die even geen andere uitweg zien om dan maar gewoon te betalen. Die betalen €200 euro tot meer om er vanaf te komen. En de mensen die betalen zijn divers. Je hebt mannen met een goede baan en hoge drukke sociale status en hun vrouwelijke partner meestal ook. Dus zo man bezoekt snel tussen de linies een DVP. En die kan je chanteren, want zo man is bang dat zijn nummer/foto's bij zijn zakelijke/sociale kring terecht komt.

En ook met mannen die een geloofsovertuiging hebben en naar de kerk gaan, betalen gewoon. Al moeten ze velen honderden euro's betalen. Betalen is altijd voor hen goedkoper, dan de schande die hun wacht als het uitkomt dat vader des huizes stiekem DVP dames ligt te krikken. Je wilt niet weten wat dit doet in een kerkgemeenschap, dus die betalen.

Lucratief is het zeker.. als je van de 100 nummers er flink druk opzet, en dat gebeurd heus wel.. en er betalen 30 mensen €200 nou tel uit je winst, €6000 euro.

Mensen met een goede baan en sociale status gaan niet naar de politie, dat maakt de schade juist alleen maar groter. Politie muteert alles, wanneer je aangifte doet moet je ook nog vertellen dat je bij een DVP bent geweest. In kringen van zakenleven, en mannen met goede banen bij de overheid, en mannen met geloofsovertuiging is dit een te grote stap. Plus dat de politie brief of post naar je huisadres stuurt, dan kan een eventuele partner ook meelezen.
 
Jij denkt 1 of 2 mensen van de 100 nummers? Doe maar 20 tot 30 mensen van de 100 nummers die erin trappen.
Of beter gezegd mensen die even geen andere uitweg zien om dan maar gewoon te betalen. Die betalen €200 euro tot meer om er vanaf te komen. En de mensen die betalen zijn divers. Je hebt mannen met een goede baan en hoge drukke sociale status en hun vrouwelijke partner meestal ook. Dus zo man bezoekt snel tussen de linies een DVP. En die kan je chanteren, want zo man is bang dat zijn nummer/foto's bij zijn zakelijke/sociale kring terecht komt.

En ook met mannen die een geloofsovertuiging hebben en naar de kerk gaan, betalen gewoon. Al moeten ze velen honderden euro's betalen. Betalen is altijd voor hen goedkoper, dan de schande die hun wacht als het uitkomt dat vader des huizes stiekem DVP dames ligt te krikken. Je wilt niet weten wat dit doet in een kerkgemeenschap, dus die betalen.

Lucratief is het zeker.. als je van de 100 nummers er flink druk opzet, en dat gebeurd heus wel.. en er betalen 30 mensen €200 nou tel uit je winst, €6000 euro.

Mensen met een goede baan en sociale status gaan niet naar de politie, dat maakt de schade juist alleen maar groter. Politie muteert alles, wanneer je aangifte doet moet je ook nog vertellen dat je bij een DVP bent geweest. In kringen van zakenleven, en mannen met goede banen bij de overheid, en mannen met geloofsovertuiging is dit een te grote stap. Plus dat de politie brief of post naar je huisadres stuurt, dan kan een eventuele partner ook meelezen.
20 tot 30!? 30 mensen betekent dat bijna een derde van de personen die zo'n bericht krijgt erin trappen. Dat lijkt mij niet heel realistisch, ook gezien eerdere punt is gemaakt dat bij bijna 40 pagina's, nog geen enkele persoon die heeft betaald, gereageerd heeft en verhaal heeft gedaan. Heb je deze nummers zelf bedacht of komt dat ergens vandaan? Ben wel benieuwd hoor, en ik denk niet dat ik de enige ben.
 
Ik heb het idee dat het tegenovergestelde waar is, ik ben nog nooit met ze in gesprek geraakt omdat ik op één of andere manier niet op tijd reageer. Dit is het type domme kamertemperatuur idioten die vroeger of later voor iets anders worden gepakt, anders zou je wel wat slimmer proberen mensen af te persen. Ik kan me niet voorstellen dat mensen die erin trappen slim genoeg zijn een Bitcoin te kopen of direct naar deze schooiers te sturen.

Het lijkt er meer op dat ze wanhopiger zijn geworden en amateuristischer dan voorheen.
De nummers zijn meestal niet langer dan 14 dagen in de lucht dan zijn ze weg
 
Wat ik apart vindt.
In mijn geval kreeg ik een SMS met een dreigement waarin stond dat ik contact moest opnemen via Whatsapp (nummer stond in het bericht erbij).

Waarom nemen ze zelf geen contact via WA ipv SMS
 
20 tot 30!? 30 mensen betekent dat bijna een derde van de personen die zo'n bericht krijgt erin trappen. Dat lijkt mij niet heel realistisch, ook gezien eerdere punt is gemaakt dat bij bijna 40 pagina's, nog geen enkele persoon die heeft betaald, gereageerd heeft en verhaal heeft gedaan. Heb je deze nummers zelf bedacht of komt dat ergens vandaan? Ben wel benieuwd hoor, en ik denk niet dat ik de enige ben.
Ik bedenk niets zelf.. zit al aardig wat jaartjes in steun en belangen groepen voor sekswerkers dus alle dingetjes komen over tafel, en hier zijn ook meldingen over geweest. Alleen niet via officiële kanalen als Politie, Misdaad Anoniem, etc. Dat gebeurd ''off the Record'' maar wel via sekswerkers die dit melden bij voor hen bekende meldpunten als Proud. Hoe weet jij zeker dat er niet betaald is? Ik heb wel gekkere dingen meegemaakt in die belangengroepen.

Geen idee welke kant jij van NL vandaan komt, maar hier in Amsterdam kent men totaal andere mores.
Het is hier een poosje aan de gang geweest dat wanneer toeristen raam DVP's bezocht, en zo toerist naar lekker geneukt te hebben na 10 min weer buiten kwam, er doodleuk foto's van hem werden gemaakt. Grapjassen liepen zo man achterna en wilde dan €50 hebben anders zouden ze de kiekjes op internet zetten. Menig toerist betaalde, en dan werd de foto's ter plekke verwijderd. Zo banaal kan het gaan.

En ook leuke truc.. argeloze toerist parkeert zijn auto aan de gracht. Gaat lekker shoppen enz. En bij terugkomst staat er een vent tegen die auto geleund. Meneer mag ik even vangen? heb op je auto gepast, dat is dan €50 euro. Als je in een dorp woont dan is het een ver van je bed show, maar hier gaat alles 24/7 door.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zo dan. Kan wel weer raden om welk opportunistisch type het over het algemeen gaat.:rolleyes:
Maar denk wel dat je gelijk hebt. De mannen die de dreigappjes/sms krijgen hebben idd contact opgenomen met een dvp.
Uit angst dat de discretie te grabbel wordt gegooid betalen ze maar. Er wordt druk gezet om 't snel te doen.
Later met Googlen of via fora zien ze waarschijnlijk ook wel dat ze behalve een telefoonnummer niets hebben maar het leed is dan al geschied. Uit schaamte gaan ze hier echt niet verkondigen dat ze er wel ingetrapt zijn.
Die mensen hoor je niet meer en willen het vergeten en achter zich laten. De correcte dames lijden hier onder want die mannen hebben hun lesje wel geleerd en nemen gewoon nooit meer contact op met een dvp.
 
Terug
Bovenaan Onderaan