Bedreigd na contact via whatsapp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Bekijk bijlage 134483

Nou hier ook feest. Idd, gewoon niet op reageren… ze hebben echt he-le-maal niets!
Nederlands zijn goedste vak? Heb ik niet gedenkt

Ik heb hem even geappt, hij bedreigt mij dus ik dreig terug en ineens ben ik geblokkeerd.
He jammer het spelletje begon net leuk te worden, ik zou zijn ouders eens op de hoogte stellen 🤣
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zolang je geen privé gegevens over jezelf hebt gestuurd is er niks aan de hand.
Misschien even een linkje naar haar advertentie hier of een topic openen over haar praktijken.
Als ze dan de aandacht wilt kan ze die krijgen toch? Dan weet iedereen meteen haar werkwijze


Valt me ook op dat ze op 3 dagen al in 3 verschillende steden heeft geadverteerd (Brugge, Aalst en Knokke)
 

Valt me ook op dat ze op 3 dagen al in 3 verschillende steden heeft geadverteerd (Brugge, Aalst en Knokke)
Dat noemen we een reizend circus. Sommige dames zitten elke dag in een andere hotel in een andere plaats.
 
Dit artikel kwam ik toevallig tegen in het AD.

Een herkenbaar verhaal voor ons.


Afperser eist prostituee op kosten van jongen: hoe politie verdachte in de val lokt op een parkeerplaats

DE WIJKAGENTOverlastgevende jongeren, winkeldiefstal of huiselijk geweld; het werk van de wijkagent is elke dag anders. In deze rubriek wekelijks een waargebeurd verhaal van een wijkagent uit het Groene Hart, opgetekend door Janet de Vos.

[/center]
Samen met een jongen sta ik op een verlaten parkeerplaats bij een recreatieplas te wachten. De jongen is zenuwachtig. Een tijdje geleden heeft hij me via Facebook benaderd en om advies gevraagd. Op een erotische website had hij gechat met een vrouw. Die chat was steeds spannender geworden en hij had een paar erotische foto's van zichzelf gestuurd. Maar toen nam het gesprek een andere wending.

De vrouw die in het echt een man bleek te zijn dreigde de foto's en de chat naar de familie van de jongen sturen. Hij eiste een prostituee op kosten van het slachtoffer, alleen dan zou hij stoppen. Ik nodigde de jongen uit op het bureau. Daar nam ik zonder dat de oplichter het doorhad de chat over. Al chattend kwamen we tot een afspraak: op die verlaten parkeerplaats zou een prostituee bij hem in de auto stappen.
Nu staan we daar te wachten. Dan komt de auto van de oplichter eraan. De 'prostituee' is in werkelijkheid een collega die bij de afperser in de auto wil stappen. Als zij zich legitimeert, geeft de verdachte een dot gas met mijn collega nog aan de auto. Pas na een botsing kunnen we hem aanhouden. Opgelucht nemen we hem mee.

Even later gaan we naar zijn huis en nemen zijn computer in beslag. Op die computer treffen we honderden vergelijkbare afpersingszaken. Van slechts een handjevol is bij ons een aangifte bekend.

Dat er niet meer aangiftes zijn gedaan, komt vooral uit schaamte. Vaak kiezen slachtoffers ervoor 'om maar te betalen' in de hoop dat niemand erachter komt en het afpersen stopt. Maar als je betaalt, stopt het niet. Het stopt nooit. Een oplichter blijft je afpersen. Ons advies is daarom: 'Betaal niet, maar doe aangifte, net als deze jongen'.
Daar is moed voor nodig, maar alleen dan kunnen we ingrijpen. Deze dader zit inmiddels vast en de afpersing is gestopt. Voor deze jongen, maar ook voor honderden anderen, is de angst voorbij. En de oplichter? Die heeft een forse gevangenisstraf gekregen
 
Het gaat ze alleen om de nummers, ze krijgen voor 1000 nummers €300,- (in sommige gevallen maar €200 of €150)
Dus als een dame geld nodig heeft dan zal die ingaan op het aanbod van zo'n afpersertje.
Waarom zou zo'n dame eigenlijk een lijst moeten sturen met echte nummers van haar bezoekers? Ze zou net zo goed een lijst met fake nummers kunnen opstellen en doorsturen.
 
Hier vandaag ook een bericht via sms ontvangen. Dat ik met hun hoeren online had gekloot. Dat ik er spijt van zou krijgen en dat ik hem via Whatsapp een bericht moest sturen of hij gooide alles online. Sprak nog niet over geld. Mijn nummer opgezocht via Google en kon hem nergens aan linken de instellingen bekeken en alleen. Mijn contacten konden mijn gegevens zien. En facebook daar staat mijn nummer alleen beschikbaar voor mij zelf. Ik zou ook niet weten hoe hij aan mijn nummer is geraakt. Dat is wat ik gek vind. Dus het is al van enige tijd geleden waardoor ik niet kan bepalen wie of waar het was. Of van komt het is wel een nummer van een Belgische gsm. En hier stonden geen schrijf fouten in. Ik heb het eerste bericht snel gewist. Als er nog eens een persoon mij zo een sms stuurt ga ik deze blokkeren en een screen shot maken. Ze proberen echt vanalles om wandelaars een kloot af te trekken. Wat ik zeker weet is dat ik de laatste tijd alleen maar contact heb gehad met Nederlandstalige dames of van Belgische afkomst. Alle dames staan ook tussen mijn favorieten. En zijn al eens door mij bezocht. Misschien is de nummer van een gsm die ooit gebruikt werd door een dame en dat ze zo de nummers uit proberen.
 
Hier vandaag ook een bericht via sms ontvangen. Dat ik met hun hoeren online had gekloot. Dat ik er spijt van zou krijgen en dat ik hem via Whatsapp een bericht moest sturen of hij gooide alles online. Sprak nog niet over geld. Mijn nummer opgezocht via Google en kon hem nergens aan linken de instellingen bekeken en alleen. Mijn contacten konden mijn gegevens zien. En facebook daar staat mijn nummer alleen beschikbaar voor mij zelf. Ik zou ook niet weten hoe hij aan mijn nummer is geraakt. Dat is wat ik gek vind. Dus het is al van enige tijd geleden waardoor ik niet kan bepalen wie of waar het was. Of van komt het is wel een nummer van een Belgische gsm. En hier stonden geen schrijf fouten in. Ik heb het eerste bericht snel gewist. Als er nog eens een persoon mij zo een sms stuurt ga ik deze blokkeren en een screen shot maken. Ze proberen echt vanalles om wandelaars een kloot af te trekken. Wat ik zeker weet is dat ik de laatste tijd alleen maar contact heb gehad met Nederlandstalige dames of van Belgische afkomst. Alle dames staan ook tussen mijn favorieten. En zijn al eens door mij bezocht. Misschien is de nummer van een gsm die ooit gebruikt werd door een dame en dat ze zo de nummers uit proberen.
Is het via kinky of sexjobs? En hoelang geleden heb je via deze sites contact gehad met dames?
 
Ik heb dit keer een bericht gehad met de landcode +1 (Amerika) uit Minnesota.

Het bericht bevat vooral:
Hej schatje hoe gaat het? lang niet gesproken heb je zin af te spreken.

Toen ik zei dat ik niet met Amerikanen date kreeg ik al snel een bedreiging dat ik maar beter kon betalen want ze me anders zouden aanklagen.

Ga je gang zou ik zeggen
 
Is het via kinky of sexjobs? En hoelang geleden heb je via deze sites contact gehad met dames?
Nooit via kinky of SJ alleen maar via RL. En contact met een niet belgische dame is 1a2 jaar geleden ik zoek steeds op regio en Belgische nationaliteit. En ik date ook altijd met wie ik stuur de laatste tijd. Ik kan mij zelfs niet herinneren dat ik een bericht heb gestuurd naar een dame van niet Belgische origine en laat staan via sms. De dames die ik stuur zijn ook altijd de zelfde. Heel soms probeer ik een nieuwe dame maar dan opnieuw is deze van de regio en België. Of dat beweren ze toch maar aan de foto's kun je al snel zien of het echt is of niet daarom dat ik het gek vind ik heb de laatste maanden zelf met niemand contact gehad en vandaag is er gestuurd
 
Nooit via kinky of SJ alleen maar via RL. En contact met een niet belgische dame is 1a2 jaar geleden ik zoek steeds op regio en Belgische nationaliteit. En ik date ook altijd met wie ik stuur de laatste tijd. Ik kan mij zelfs niet herinneren dat ik een bericht heb gestuurd naar een dame van niet Belgische origine en laat staan via sms. De dames die ik stuur zijn ook altijd de zelfde. Heel soms probeer ik een nieuwe dame maar dan opnieuw is deze van de regio en België. Of dat beweren ze toch maar aan de foto's kun je al snel zien of het echt is of niet daarom dat ik het gek vind ik heb de laatste maanden zelf met niemand contact gehad en vandaag is er gestuurd
Het gaat niet om via welke site het gebeurt maar de rotte dames die jouw nummer doorverkopen.
Helaas zorgen de rotte appels er wel voor dat wandelaars die hier niet op het forum kijken vaak bang zijn, betalen en stoppen met wandelen.

Maar kom er soms maar eens achter welke dame dit heeft gedaan?
En als je het weet dan kan je diegene confronteren.
 
Nooit via kinky of SJ alleen maar via RL. En contact met een niet belgische dame is 1a2 jaar geleden ik zoek steeds op regio en Belgische nationaliteit. En ik date ook altijd met wie ik stuur de laatste tijd. Ik kan mij zelfs niet herinneren dat ik een bericht heb gestuurd naar een dame van niet Belgische origine en laat staan via sms. De dames die ik stuur zijn ook altijd de zelfde. Heel soms probeer ik een nieuwe dame maar dan opnieuw is deze van de regio en België. Of dat beweren ze toch maar aan de foto's kun je al snel zien of het echt is of niet daarom dat ik het gek vind ik heb de laatste maanden zelf met niemand contact gehad en vandaag is er gestuurd
Maar de bedreiging is wel via kinky of sexjobs? Meestal schrijven ze jehebt gekloot met mijn dame van sexjobs/kinky, lijkt mij heel apart als dit het geval is terwijl jij van deze forums geen gebruik maakt.
 
Maar de bedreiging is wel via kinky of sexjobs? Meestal schrijven ze jehebt gekloot met mijn dame van sexjobs/kinky, lijkt mij heel apart als dit het geval is terwijl jij van deze forums geen gebruik maakt.
Dit zijn de grootste van Nederland, ze gebruiken vaak een standaard tekst dus dan is het makkelijk deze 2 platforms te benoemen
 
Heb al bedreigingen ontvangen via whatsapp door cartel/mafia omdat ik na het vragen van info gemeld had dat ik geen date wou (niet wat ik op zoek was/te duur etc).
Die proberen je dan af te persen door te zeggen dat ze weten waar je woont etc en filmpjes van gewapende mannen doorsturen dat ze komen als je niet betaald.

Ik lach er best wel mee die proberen gewoon geld af te dwingen maar die kunnen onmogelijk iets doen.
Intussen kan je wel de profielen eruithalen die hiermee gelinked zijn, is al x jaren geleden dat me dit voorkomt.
 
Zojuist ontving ik het volgende sms-bericht:
Luister maat, er zijn een aantal klachten binnengekomen dat je loopt te klote met mij hoeren op sexjobs en kinky en nu heb je met mij te maken ik vraag je netjes om dit op een goede manier op te lossen.... ik heb je adress al je gegevens, wegduiken gaat niet helpen. Is het opgelost verwijder ik je uit ons systeem en al je gegevens die we van je hebben. Kies verstandig.
Dat het een sms-bericht is, is op zich al verwonderlijk. Ik heb geen idee met wie het geassocieerd zou kunnen zijn. Ziet het er herkenbaar uit voor iemand hier?
 
Hier is al een uitgebreid topic over, waarschijnlijk niets om je zorgen over te maken
 
Terug
Bovenaan Onderaan