Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenTypische reactie van een vrouw. Maar in de spiegel kijken en een beetje zelfkritiek ho maar.......Vierduizend redenen om haar man te dumpen.
Kijk, dit is pas een reactie die vrouwen zich ter harte mogen nemen.Tja, als mevrouw haar man niet kan of wil geven wat hij graag zou willen...
Trio van 7 uur, voor nog geen 4.000 Aus$, is niet echt absurd in prijs.Vierduizend redenen om haar man te dumpen.
De basis daarvan is dan ook heel primitief; mannen hebben als doel hun zaad zoveel mogelijk te verspreiden (vrouwen bevruchten, veel nakomelingen) en vrouwen moeten selectief zijn vanwege de beperkte voorraad eitjes die ze bij zich dragen..Mannen zijn sowieso niet bedoeld voor monogamie omdat we alle mooie meiden willen neuken, en niet dezelfde voor de rest van je leven.
en 3 op 3 schijt.Een op de drie scheit tegenwoordig of is het al de helft.
Mentaliteit en opvoeding.
Een goede journalist gaat het ter plaatse onderzoeken, of de dames er inderdaad na 7 uur genoeg van haddenDe "Telegraaf" die een bericht citeert uit de "New York Post" over een verhaal in Australië. Echt een voorbeeld van top-journalistiek.
Precies! 'Investigative journalism' heet dat...Een goede journalist gaat het ter plaatse onderzoeken, of de dames er inderdaad na 7 uur genoeg van hadden![]()
Niets nieuws onder de zon. Misschien hebben ze ter redactie te weinig tijd om zelf artikelen te maken en dan is vertalen van een reeds gepubliceerd artikel de kortste klap.De "Telegraaf" die een bericht citeert uit de "New York Post" over een verhaal in Australië. Echt een voorbeeld van top-journalistiek.
Ik vind je ook hypocriet.Vierduizend redenen om haar man te dumpen.
@Tepellover wie is die "je" en "jij" in je post?Ik vind je ook hypocriet.
Jij verdient jouw geld mede aan getrouwde mannen die sex met je willen. Moeten hun vrouwen hen dan allemaal het huis uit gooien en gaan scheiden?
En hoe kijk je dan naar jouw eigen positie in de relatie met de heren en hun echtgenoten?
Nu... koning, keizer, admiraal... scheiten doen ze allemaal!Een op de drie scheit tegenwoordig of is het al de helft.
Mentaliteit en opvoeding.
Nee, Popla kennen ze allemaal.Nu... koning, keizer, admiraal... scheiten doen ze allemaal!
Hoezo?Waarom gaat iemand wandelen? Weer grof genomen: omdat hij vrijgezel is of omdat hij thuis iets te kort komt.
De Sint durft. Hij ligt al genoeg onder vuur vanwege het uiterlijk van zijn medewerkers.Zoals de Sint bij Vandaag inside eens zei: seks tijdens het huwelijk is het mooiste wat er is, zolang je vrouw er maar niet achterkomt![]()
Zo typisch om de vrouw de schuld te geven van het laaghartige, achterbakse gedrag van de bedriegende man.Tja, als mevrouw haar man niet kan of wil geven wat hij graag zou willen...
Ik reageer op DvP Mila en spreek haar aan. Daarom citeer ik haar.@Tepellover wie is die "je" en "jij" in je post?
Nu, ja... De 'tijd van je leven' beleven... kan natuurlijk ook zonder er 4000,- doorheen te halen!Hoe het bij mij overkomt:
De vrouw is bozer op het bordeel dan op haar echtgenoot. Zij verwacht dat ze de centen kan terugkrijgen, omdat haar man een soort v verstandsverbijstering had.
Er zit in bordelen of bij sekswerkers geen grens bij uitgaven, waarschijnlijk wel als een klant te veel zuipt maar dat is meer om de goede sfeer te bewaren dan de uitgave aan (dure) drank te stoppen.
Het is echt zijn eigen schuld, maar hij zal vast de tijd v z'n leven hebben gehad.. en vermoedelijk een echtscheiding achteraf.