Beeldvorming sekswerkers/wandelaars

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Je schijnt de dames die ik bezoek goed te kennen... Het verschilt denk ik welke vrouwen je bezoekt, Ik bezoek meestal Nederlandse vrouwen en een enkele Oost-Europese. Nederlandse dames die ik bezoek, zijn meestal 'parttimers' die er een baan naast hebben. Vaak privéhuizen, enkele keer privéontvangst. Dit zijn allemaal wel degelijk zelfbewuste types.
Ik bezocht exact hetzelfde type dames als jou... Maar als jij gelukkiger wordt door dit wereldje te romantiseren, dan ga ik je niet tegenhouden.

Maar even he, welke dvp heeft een kantoorbaan ernaast? Hoor van dvps dat juist dat ze niet willen dat hun omgeving van hun werk af weet. Vooral kantoorpersoneel… alsof ze dan zeggen en dit is Suzy, ma tm wo hier op kantoor en do & vrijdag werkt ze in geleen 🙊
Ik krijg ook best wel vaak de opmerking van dvps: graag mij niet buiten deze straat aanspreken omdat ze dit vaak meemaken en juist anoniem blijven. Net zoals ik niet wil dat mn omgeving weet dat ik dvps bezoek
In privehuizen zitten veel vaak ned dames partime sexwerk te doen naast hun gewone baan op kantoor, verpleging, winkel werk of wat dan ook

Ik kan me serieus niet voorstellen dat je overdag als projectleider werkt en dan savonds als dvp. Tenzij er geen foto's van je online staan en je niet achter de ramen staat. Want zodra er iemand op de werkvloer doorheeft dat je een dvp bent, nou dan denk ik dat je niet lang meer die kantoorbaan hebt. Mij zou t geen biet uitmaken maar ik weet wel hoe de Nederlandse samenleving is en die is gwn christelijk en conservatief en helemaal op werk. Ik heb net ook ff gegoogled en kom geen enkel voorbeeld tegen. In mn ervaring willen de dvps graag hun beroep geheim houden en willen ze juist niet dat je hun aanspreekt of erop wijst dat ze dvp zijn. Ze doen hetzelfde naar ons toe als ze bv een man zien die hun heeft bezocht in de stad lopen met zn gezin. Terwijl ik dit schrijf, voel ik veel dankbaarheid voor deze dames.

Ik ben zelf single maar door deze forum wel begrip gekregen voor de mannen die hun gezin niet willen verlaten vanwege weinig seksuele actie en dit bij dvps (safe) zoeken. Ik vond dat eerst walgelijk maar nu niet meer.

En weetje dvps verdienen dit niet maar het is wel de keiharde realiteit in Nederland

Ik kan me serieus niet voorstellen dat je overdag als projectleider werkt en dan savonds als dvp. Tenzij er geen foto's van je online staan en je niet achter de ramen staat. Want zodra er iemand op de werkvloer doorheeft dat je een dvp bent, nou dan denk ik dat je niet lang meer die kantoorbaan hebt. Mij zou t geen biet uitmaken maar ik weet wel hoe de Nederlandse samenleving is en die is gwn christelijk en conservatief en helemaal op werk. Ik heb net ook ff gegoogled en kom geen enkel voorbeeld tegen. In mn ervaring willen de dvps graag hun beroep geheim houden en willen ze juist niet dat je hun aanspreekt of erop wijst dat ze dvp zijn. Ze doen hetzelfde naar ons toe als ze bv een man zien die hun heeft bezocht in de stad lopen met zn gezin. Terwijl ik dit schrijf, voel ik veel dankbaarheid voor deze dames.

Ik ben zelf single maar door deze forum wel begrip gekregen voor de mannen die hun gezin niet willen verlaten vanwege weinig seksuele actie en dit bij dvps (safe) zoeken. Ik vond dat eerst walgelijk maar nu niet meer.

En weetje dvps verdienen dit niet maar het is wel de keiharde realiteit in Nederland
Het zijn vaak functies als ZZP'er die dames ernaast hebben, zoals fotograaf, grafisch ontwerper etc. Tenminste, dat is mij opgevallen. Dit geeft de ruimte om uren zelf in te delen en zo een bijbaantje als DVP mogelijk te maken. En je hebt geen collega's die je herkennen.

Vaak staan de parttimers die ik ken geblurd op foto's van Kinky/SJ, of hun gezicht staat er niet op. Daarmee voorkomen ze herkenning.

Ze doen hetzelfde naar ons toe als ze bv een man zien die hun heeft bezocht in de stad lopen met zn gezin.
Het komt best vaak voor dat een DVP één van haar klanten tegenkomt buiten het werk om. Is mijn partner al meer dan 50 keer overkomen. Gewoon professioneel gedragen daarin.

Ik ben nog niemand tegengekomen, maar ik verwacht wel dat het eens een keer zal gaan gebeuren.

Wat ik altijd erg jammer vind is hoe de maatschappij sekswerkers nog steeds helemaal onderin plaatst en beschouwt als het laagst van het laagst. Lager dan criminelen of bedelaars, etc.. Dat terwijl het nog steeds een ontzettend grote industrie is en blijft bestaan vanwege een grote vraag. Ik vind het daarom ook erg dapper van veel dames om alsnog werkzaam te zijn/te beginnen in dit beroep. Wat men eerder benoemde is dat zeker niet alle sekswerkers dezelfde motivaties hebben om dit werk te beoefenen maar ik vind het heel jammer dat er nog altijd zo'n stigma op zit (en naar mijn idee ook alleen maar erger wordt). Verder vind ik ook dat wij als wandelaars het zeker wat prettiger/aangenamer of in ieder geval respectvoller kunnen maken voor hen. Dat wij dit niet met de buitenwereld kunnen delen vind ik zelf niet zo'n grote noodzaak tov andere zaken vanuit het sekswerkers perspectief (veiligheid, stigma, etc)

Er zijn tig dames die naast hun werk sexwerk doen.
Dat is zo. Het staat niet op iemand haar gezicht geschreven.

Ook niet elké dame doet dvp werk naast hun ander werk uit geldnood. Maar bv als kink of hobby. Zie het als een man die een motor koopt opknapt en met winst door verkoopt. Hij had er zijn fun aan en verdiend er wat mee.

Het stigma, ja…
En dat terwijl militairen mensen dood maken en vervolgens een medaille krijgen.

Aan de andere kant 🤔
Als de maatschappij alle vrouwen zou aanmoedigen om zich te gedragen als bonobo-aapjes, dan zoude de marktprijzen ook wel een stuk lager liggen dan € 250 per uur. 😉 Voor ons ideaal maar voor een dame die houdt van een beetje spanning en geld verdienen niet per se.

Laatst bewerkt:
Het stigma, ja…

Aan de andere kant 🤔
Als de maatschappij alle vrouwen zou aanmoedigen om zich te gedragen als bonobo-aapjes, dan zoude de marktprijzen ook wel een stuk lager liggen dan € 250 per uur. 😉
En zou sex gaan vervelen
@Koudvuur, mee eens. Iedereen kan voluit praten over zijn/haar hobby. De wandelaar kan dat niet. Gelukkig dat er fora als GR bestaan.
Je praat prive toch ook niet tegen anderen over je sexleven van jou en je vriendin/vrouw? En voor sekswerk hebben we fora dus wat is het probleem?

Het stigma, ja…

Aan de andere kant 🤔
Als de maatschappij alle vrouwen zou aanmoedigen om zich te gedragen als bonobo-aapjes, dan zoude de marktprijzen ook wel een stuk lager liggen dan € 250 per uur. 😉 Voor ons ideaal maar voor een dame die houdt van een beetje spanning en geld verdienen niet per se.
Gewoon het stigma en taboe rond sex weg werken zou veel oplossen. Op alle vlakken

maar ik vind het heel jammer dat er nog altijd zo'n stigma op zit (en naar mijn idee ook alleen maar erger wordt). Verder vind ik ook dat wij als wandelaars het zeker wat prettiger/aangenamer of in ieder geval respectvoller kunnen maken voor hen.
Helemaal mee eens! Volgens mij word je indirect ontslagen als er op werk bewijs wordt geleverd dat je dvp bent geweest of bent. En meeste mannen willen denk ik geen ex-dvp serieus daten. Die laatste groep he, daar hebben door gesprekken met andere hier, bij mii ervoor gezorgd dat ik er langzaam anders begin te zien. Vooral dat je eigenlijk blij moet zijn als je lief veel sekservaring heeft gehad en weet wat ze lekker vindt. Zo heb ik er nooit naar gekeken.

Volgens mij word je indirect ontslagen als er op werk bewijs wordt geleverd dat je dvp bent geweest of bent
Dat verschilt per bedrijf. Er zijn een paar collega's van mijn werk die erachter zijn gekomen van het werk van mijn vrouw, inclusief de directrice. Nooit geen problemen mee ondervonden. Geen pestgedrag of iets dergelijks, helemaal niets. Wat ze achter mijn rug om lullen moeten ze zelf weten. Wat niet weet, wat niet deert.

En meeste mannen willen denk ik geen ex-dvp serieus daten
Daar sla je de spijker mee op de kop. Het vergt nogal wat om dat te kunnen accepteren, vooral als ze het werk zelfs nog beoefend.

Er komt nog iets bij kijken bij veel (ex) DVPs. Doordat ze zo vaak seks hebben gehad in hun leven is de kans aanwezig dat ze met een partner minder vaak seks hebben. Dit kan ook voor wat frictie zorgen.

Het komt best vaak voor dat een DVP één van haar klanten tegenkomt buiten het werk om. Is mijn partner al meer dan 50 keer overkomen. Gewoon professioneel gedragen daarin.
Is me nog nooit gebeurd. Wel een deal gesloten met een dame die vlakbij mijn huis ontvangt: komen we elkaar tegen dan blik vooruit en we zien elkaar niet.

Terug
Bovenaan Onderaan