Recensie Bella, Boom

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ikweetniet

Newbie
5
14/10/22
4
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/bella-bella-13.html
Totale kosten (in euro)
150
Vandaag effe met voetjes op de grond gezet.
Mooie advertentie op Redlicht ik daar ga ik eens binnen wippen
Met dezelfde snelheid terug buiten. Geboekt voor 1uur en 150€ betaald.
Al na 19min terug buiten. Massage 0 Handjob 0 pijpen 0
Meisje kende er niets van.

Wel zat bijna de volle 19 min op hare Gsm
Na 3min condoom aan effe pijpen een kruip er maar op zei ze 🙈 llaat maar ik zelf condoom terug uit zei ze doodleuk er is maar 1 condoom voorzien 😂 toen zei ik doe maar handjes 🤨 niet zonder condoom 🙃
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Jep dat is ze ! Maar mijn excuses das vere van een dame 😏
Ondanks slechte ervaring. Zou jij dan wel nog het waarderings gedeelte kunnen invullen.

 
Was het trouwens wel het meisje van op de foto's?
110 foto's bij de RL advertentie, geen enkele naakt en allemaal met full face. Lijken me eerlijk gezegd gepikt van een willekeurig knap instagram modelletje. Tenzij je zegt dat zij het echt was?
 
Je moet die vrouwen maar is vragen dat ze een foto sturen dat ze net gemaakt hebben. 99.99% dat je wordt geblokkeerd of dat ze een foto sturen dat op hun rl profiel staat.
 
ik heb in November afgesproken in Antwerpen (Berchem) met het meisje op de foto's. Haar naam was toen Angell. Het zijn recente foto's en het was een goede date.

Toen ik haar foto's terug zag wou ik meteen een afspraak maken. Dat haar naam echter was gewijzigd naar Bella, maakte me een beetje achterdochtig. Aangezien ook haar telefoon veranderd was heb ik geen afspraak gemaakt.

Heel verdacht om zowel naam als nummer te veranderen. Ik wou het risiko niet nemen. Misschien is het hetzelfde meisje, pech voor mij dan, maar heel waarschijnlijk heeft iemand gewoon haar foto's gestolen.
 
Toch eigenlijk straf he? 9/10 als je aan die vrouwen vraagt om een foto te sturen dat ze net hebben getrokken waarop ze ook 2 vingers tonen, dat doen ze niet. Nee ze sturen een foto dat op hun profiel staat. Zeg je nee een foto dat je nu hebt genomen zeggen ze : You are crazy.
En ze blokkeren mij.

Dat is zeker omdat ze echt zijn zeker?
 
Mod : Ze adverteert nu in willebroek.
Ik dacht hier ook eens langs te gaan.
Kreeg de foto die ze naar redlights doorstuurde met de tekst 'redlights' + datum erbij, in mei 2023.
Zo te zien is het wel degelijk het meisje van de foto's.

Ik lees hier dat het geen service voor een uur was. Maar misschien zou een half uur wel te doen zijn.
"Kom er maar op" vind ik niet per se slechte mentaliteit.
Ik vind het erger als het is van "ga je er nu echt op ? Allee, vooruit dan !"
Drie minuten in de date er al een condoom over trekken vind ik een erectiekiller. Maar toch nog 57 minuten over om er weer een te proberen krijgen ?

Constant op de gsm tijdens de date.. tweede erectiekiller.
Ik denk eerder dat ik er niet langs zal gaan dan. De kans is te groot dat het een flop wordt.
 
Laatst bewerkt:
Je kan enkel aannemen dat het meisje in kwestie wel degelijk die foto heeft gestuurd.
Of diezelfde dan de deur opent is iets anders.
Hier denk ik, overwegend wat ik hier allemaal lees, dat de jand toch groot is dat je het meisje van de foto aantreft.
Is dat td naïef ? Is dit een "chinees circuit" advertentie ?
 
Voor wie dit onderwerp gevolgd heeft :
Ik heb de indruk dat hier ook dezelfde foto's worden gebruikt :
 
Andere foto's tegenwoordig, zelfde naam, lijkt me wel een andere.

 
Terug
Bovenaan Onderaan