Recensie Izabela / Bella, Amsterdam 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

rana

Stamgast
375
23/01/23
615
21
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/4933951-bella
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Contact via de app ging vrij vlot. To the point (geen hartjes etc.). Ik kon 2 uur later komen.
Appartement is wel OK. De slaapkamerdeur is een gordijn. Er was wel iemand anders in huis, die heb ik niet gezien.

Het is de meid van de foto's. Op de foto's lijkt ze classy, dat is ze niet, ze is meer als een giegelende tiener. Ze lacht veel, is spontaan en eerlijk.

Haar lichaam is niet meer zo strak als op de foto's, maar is erg fijn.
Toen ze m'n piemel zag, had ze zoiets van 'doe je voorzichtig', maar zij bleek 'm goed te kunnen hebben.
Pijpen doet ze best goed (zonder condoom). Ze is in voor vanalles en lijkt de seks echt lekker te vinden. Ze had er zin in.

Ze houdt de tijd wel af en toe in de gaten, en uiteindelijk stond ik sneller buiten dan na 45 min, eerder ruim een half uur. Maar of dat bewust is? Ze is ook gewoon wat chaotisch.

Geen douche gezien, gedoe met doekjes.

Bij haar zat een praatje er niet echt in. Haar Engels is goed, met een Russisch accent zou ik zeggen, ze spreekt ook Duits. Maar ze is vrij gesloten.

Zou best kunnen dat ik nog eens terug kom. De tijd volmaken met knuffelen en kletsen vind ik altijd fijn, dat was er niet. Maar de seks was goed en ze is een leuke meid.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/4933951-bella
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Haar bezocht voor een vluggertje. Werd "de kamer" ingeleid en we kleden ons uit tijdens een klein praatje. Had al een tijd geen seks gehad dus had al een harde toen ik haar kale poesje zag.

Op bed gaan liggen, doekjes ritueel, kort zonder condoom gepijpt (lekker tempo, niet uitstekend maar oké). Daarna rubbertje erom en missionaris genomen. Speelde met haar klitje wat ze wel kon waarderen. Uiteindelijk heeft ze me klaar gereden (ze zei "cum now baby"). Dat was na ongeveer 10-15 min.

Na het hoogtepunt en klein knuffeltje en een kusje.

Lieve meid, niet super knap maar oké voor de prijs en duur. Kom mogelijk nog eens terug voor een halfuurtje.

Minpunt is de woning, deze is erg rommelig en ik geloof een huisgenoot (man) te hebben gehoord. Verder geen last van gehad.

Dame sprak gebrekkig Engels en zei uit het land ten noorden van de VS te komen maar daar klopt geen reet van natuurlijk.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan