Recensie Bella, Multimassage Haarlem 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
39
21/08/23
46
9
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://multimassage-haarlem.nl/haarlem/vrouwen/93/Bella
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ontvangen door de gastvrouw (met een enorm bos hout voor de deur) en tekst en uitleg gekregen over de gang van zaken daar. Dit terwijl je in de hal staat met 5 dames die naar je kijken, stond er nog een in de kamer ernaast ook omdat het zo vol was.

Eenmaal op de kamer met Bella bleek het toch heel anders te lopen dan dat de gastvrouw had uitgelegd. Dame begint gelijk over de extra's en de sfeer was gewoon kil. Mooie meid om te zien en mijn zak kunnen legen maar met dat karakter en gedrag absoluut geen herhalingsgevaar.
 
Ontvangen door de gastvrouw (met een enorm bos hout voor de deur) en tekst en uitleg gekregen over de gang van zaken daar. Dit terwijl je in de hal staat met 5 dames die naar je kijken, stond er nog een in de kamer ernaast ook omdat het zo vol was.

Eenmaal op de kamer met Bella bleek het toch heel anders te lopen dan dat de gastvrouw had uitgelegd. Dame begint gelijk over de extra's en de sfeer was gewoon kil. Mooie meid om te zien en mijn zak kunnen legen maar met dat karakter en gedrag absoluut geen herhalingsgevaar.
Geef voortaan gelijk de ontevredenheid door aan de gastvrouw we willen alleen maar tevreden klanten dan hadden we je een andere dame aangeboden en was je wel tevreden de deur uit gegaan als je al in het begin merkt dat er geen klik is kies dan een andere dame !
 
Geef voortaan gelijk de ontevredenheid door aan de gastvrouw we willen alleen maar tevreden klanten dan hadden we je een andere dame aangeboden en was je wel tevreden de deur uit gegaan als je al in het begin merkt dat er geen klik is kies dan een andere dame !

Toch wel benieuwd na hoeveel tijd je dan nog kan wisselen. Is dat dan bijv max tot de eerste douche?
 
Ontvangen door de gastvrouw (met een enorm bos hout voor de deur) en tekst en uitleg gekregen over de gang van zaken daar. Dit terwijl je in de hal staat met 5 dames die naar je kijken, stond er nog een in de kamer ernaast ook omdat het zo vol was.

Eenmaal op de kamer met Bella bleek het toch heel anders te lopen dan dat de gastvrouw had uitgelegd. Dame begint gelijk over de extra's en de sfeer was gewoon kil. Mooie meid om te zien en mijn zak kunnen legen maar met dat karakter en gedrag absoluut geen herhalingsgevaar.
Helaas een soortgelijke ervaring met Bella circa een maand geleden (begin december 2023).
De sfeer op de kamer was kil en zakelijk.
Ze was vooral aan het klagen over NL en het weer hier.
Niet persé iets waar je - met alle respect - naar wil luisteren in die setting.
Ze gaf ook aan dat zij niet van plan was nog naar NL terug te komen en dat ik haar laatste klant was. Het was laat op de zaterdagavond, dus wellicht dat dit het gedrag verklaart.
Enfin, ik heb haar daar sindsdien ook niet meer gezien bij MM.
Ik denk dat Bella geen goede reclame is voor MM.
 
Laatst bewerkt:
Helaas een soortgelijke ervaring met Bella circa een maand geleden (begin december 2023).
De sfeer op de kamer was kil en zakelijk.
Ze was vooral aan het klagen over NL en het weer hier.
Niet persé iets waar je - met alle respect - naar wil luisteren in die setting.
Ze gaf ook aan dat zij niet van plan was nog naar NL terug te komen en dat ik haar laatste klant was. Het was laat op de zaterdagavond, dus wellicht dat dit het gedrag verklaart.
Enfin, ik heb haar daar sindsdien ook niet meer gezien bij MM.
Ik denk dat Bella geen goede reclame is voor MM.
Dit klopt schat. Nadat wij hiervan op de hoogte kwamen hebben wij de samenwerking met Bella per direct beëindigd.
 
Dan moeten jullie de site nog even updaten.
Dit is een verouderde backlink die blijkbaar nog wel werkt... (dit gaan wij nog even bekijken). Maar als u via onze homepagina naar locatie Haarlem gaat, dan kunt u zien dat Bella niet meer tussen de dames te vinden is. Met haar is het dus niet meer mogelijk om een afspraak te maken. Wij gaan kijken hoe wij deze pagina kunnen verwijderen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan