WHEM Belle, Gent

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als er één iemand is die god op de blote knieën mag danken voor deze website, weet ik wel wie ...
Ik ken dvp's die liever niet vermeld worden op fora als dit. Omdat ze anders te veel werk hebben. Ze blijven liever wat onder de radar. Dus voor sommige is dit eerder een nadeel dan een zegen
 
Laatst bewerkt:
Wat de aanvragen betreft:
Ja, ik zit ondertussen volzet. Dus daar is ook al duidelijkheid over dan.
Wegens privé-redenen was ik niet in de mogelijkheid om iedereen nog een mail te sturen dat de data helaas niet meer beschikbaar zijn. Zij die het hier lezen weten het nu dus al maar krijgen evengoed nog een mail eender dees dagen. Ik heb maar twee handjes, en die zitten meestal rond een penis of zijn ze bezig met een studie of gezinsleven.
Sommigen zullen gewoonweg geen respons krijgen (o.a. enkelen onder jullie) omdat het ofwel onbeleefd is, ofwel omdat er weer moeilijk gedaan wordt over het voorschot. Ik begrijp de frustraties, maar het is meermaals aangegeven dat het nu eenmaal iets is dat ik verwacht en als dat niet past binnen jouw grenzen, dan kan je evengoed elders zoeken. En of je mij al kent van vroeger of niet maakt hierbij dus ook niks uit, sorry.

Wat het (soms iets te veel) ophemelen betreft:

Precies dit.
Geen idee wat hier plots gebeurt is, maar er zijn zoveel meer parels van dames ter beschikking online. Leuk dat velen onder jullie zo uitkijken naar een afspraakje met mij (goede boost voor het zelfvertrouwen, dankjewel hiervoor!), maar soms geeft het mij ook erg veel stress en werk.
Ik date nog steeds maar beperkt, en ik wil mijn tarieven ook niet omhoog doen om zo minder aanvragen te krijgen, maar ik date ook nog steeds voor het plezier. En dat betekent dus dat ik niet met iedereen afspreek en vooral met mijn vaste groepje bezig ben waar ik al enkele jaren over beschik.
Af en toe hou ik er eens van om sporadisch eens iemand 'nieuw' (en eenmalig) te ontdekken, maar meestal hou ik het bij bekenden omdat ik het relationele aspect van een lang-opbouwende band met iemand best wel belangrijk vind (of kan vinden) tijdens een date.

Soms denk ik dat al deze berichtjes over mij er net voor gaan zorgen dat er veel verwachtingen geschept gaan worden. Ik ben geen super topper in bed, ik ben geen fotomodel... Ik ben een gewoon meisje. Gewoon een studente en jonge mama die het opwindend vindt om betaald te worden voor seks en er dan evengoed haar verdienste van gemaakt heeft. Al deze vele berichtjes zorgt voor hoge verwachtingen bij anderen die ik misschien niet kan inlossen, of enkel maar als ik iemand anders ben dan mezelf.
Wanneer je dus geen afspraak kon bemachtigen, zoek dan een andere fantastische dame uit en bekijk een volgende keer of je een datum te pakken kan krijgen. Ik snuister ook vaak rond op de online advertenties en er zijn zo veel mooie en lieve dames die waarschijnlijk zo veel meer de moeite zijn dan mij :)

Fijne dag aan allen!
- Belle
Haha, je bent me d'r eentje! :)

Wederom met veel plezier gelezen dit.

Goede combi van ophitsen (Ik heb maar twee handjes, en die zitten meestal rond een penis), realisme (of zijn ze bezig met een studie of gezinsleven) en zelfs afhouden (ga vooral naar andere dames die wellicht beter, mooier etc zijn).

Denk dat dit een goede manier is om je staande te houden als de vraag groter is dan het potentiele aanbod. Groepje vaste kennissen, af en toe iets nieuws uitproberen.....die Belle redt zich wel. ;)
 
Zij begon al sinds 2015 of 2016 als ik mij niet vergis en dan was zij verdwenen. Goed dat zij terug beschikbaar is! Ik ga overwegen om haar te gaan bezoeken.
Jammer dat het nu minimum 2 uurtje mogelijk zijn.

Wie wil er geen plaats nemen aan die bureau 😍😍😍
Ik zal haar gewoon nemen op het bureau dan. 🎉
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan