WHEM Belle, Gent

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik wou een edit in mijn post doen maar lukte nietmeer dus maar ff hier dan.
Ik krijg ondertussen tientallen berichten met vraag hoe/wanneer dat momentje buiten kan.
Ik doe dat wel niet met eender wie he 😂 da's geen vast aanbod of zo. Ik doe dat met mensen waar ik mij oké bij voel en das eerder een sporadisch momentje. Maar 't is niet dat ik dat persé ga doen als jij dat vraagt bij aanvraag. 😋 dus de berichtjes mogen ff stoppen daarover haha

Allez, tis goe ik onder den bureau en gij boven den bureau,maar kousen uit hé meneer😅😅😅
Ik zal een kous oprollen en in haar mond duwen zodat wanneer ik haar stevig neem ze niet te hard kan roepen 😁
 
Kopt het dat @Belle al een paar weken offline is? Is ze aan het afstuderen ofzo?

Zag haar posts een poosje overal en las ze graag, maar nu opeens al heel lang niks meer.....

Wilde het even aan haar vragen maar kan haar ook niet meer een pb sturen.....en kan me amper voorstellen dat ze specifiek mij geblokkeerd heeft.....dus ik dacht, ik vraag het gewoon even hier. :)
 
Kopt het dat @Belle al een paar weken offline is? Is ze aan het afstuderen ofzo?

Zag haar posts een poosje overal en las ze graag, maar nu opeens al heel lang niks meer.....

Wilde het even aan haar vragen maar kan haar ook niet meer een pb sturen.....en kan me amper voorstellen dat ze specifiek mij geblokkeerd heeft.....dus ik dacht, ik vraag het gewoon even hier. :)
Druk met de studies ook haar advertenties op red lights staat voor onbepaalde tijd op non actief verder website in het oog houden voor data's hoewel er niet veel data's in april meer zullen vrij zijn kan je lezen op haar website. Examen periode komt er ook aan voor haar. Privé berichtjes sturen lukt nog steeds bij mij hoor 😉
 
Laatst bewerkt:
Ok, duidelijk.

Had even doorgeklikt naar haar site, maar zie even niet zo snel waar jullie op doelen. Ik zie wel de globale info, maar geen prominent waarbij staat: Tentamen-tijd, even inactief oid.

Bij een prive-berichtje krijg ik iets te zien over haar instellingen waardoor ze niet toegankelijk is, terwijl dat voorheen nooit een probleem opleverde......nu ja, ik wacht het wel even af.
Maar ze leek me nogal een lezer/schrijver, dus was wat verrast dat ze ineens off the radar was....maar wel goed als ze zich echt een maandje oid volledig op de studie richt.
Nu nog zien of mij dat ooit lukt om me een periode volledig op mijn werk te richten (ben bang van niet).
 
Ok, duidelijk.

Had even doorgeklikt naar haar site, maar zie even niet zo snel waar jullie op doelen. Ik zie wel de globale info, maar geen prominent waarbij staat: Tentamen-tijd, even inactief oid.

Bij een prive-berichtje krijg ik iets te zien over haar instellingen waardoor ze niet toegankelijk is, terwijl dat voorheen nooit een probleem opleverde......nu ja, ik wacht het wel even af.
Maar ze leek me nogal een lezer/schrijver, dus was wat verrast dat ze ineens off the radar was....maar wel goed als ze zich echt een maandje oid volledig op de studie richt.
Nu nog zien of mij dat ooit lukt om me een periode volledig op mijn werk te richten (ben bang van niet).

April

De nieuwe data zijn gekend, maar ik stuur deze eerst even door naar diegene die ik frequent zie.
Indien er nog data zijn worden deze hier geplaatst!

Dus alleen de "vergunde" wandelaars krijgen een datum vermoedelijk, duimen dus voor de liefhebbers. 🤞
 

April

De nieuwe data zijn gekend, maar ik stuur deze eerst even door naar diegene die ik frequent zie.
Indien er nog data zijn worden deze hier geplaatst!

Dus alleen de "vergunde" wandelaars krijgen een datum vermoedelijk, duimen dus voor de liefhebbers. 🤞
Duimen voor de liefhebbers ? kom op zeg .
hebben jullie geen waardigheid.? er zijn genoeg prima DVP.
dikke lul drie bier hoor.
 
Duimen voor de liefhebbers ? kom op zeg .
hebben jullie geen waardigheid.? er zijn genoeg prima DVP.
dikke lul drie bier hoor.
Spreek voor jezelf. :censored:
Eenieder kan/mag voor zichzelf bepalen waar z'n voorkeuren liggen hè en ja, er zijn ook andere prima dames.
Nee, ik hoor niet bij het klubje die een streepje voor hebben.
Is een voordeel van haar "systeempje", ze bepaalt het lekker zelf. 💪💪
 
Zou kunnen ja.

Ik behoor eigenlijk niet eens tot haar clientele, was ook niet aan het vissen naar een afspraak, het was meer dat we hier op het forum af en toe wat gedachten in pb heen en weer kaatsten en ik opeens dacht: Hey, dat kan niet meer.
Zal wel een tijdelijk dingetje zijn, samenhangende met het afwezig zijn door studie lijkt het nu.

Maakte me een beetje zorgen, meestal komen of verdwijnen mensen niet zo abrupt, dus ik checkte of er al iets over gezegd was, dat was niet zo, dus ik dacht: Ik doe eens navraag.
 
Dit is specifiek niet het recensie draadje @Ruro , maar het roddel en achterklap draadje.

Dit is die van de recensies: https://www.girlsreview.nl/threads/belle-de-smet-gent.8438/#post-168315


Verder helemaal met je eens.

Ik vroeg er louter naar omdat ik af en toe wel leuk (plezant?) met haar keuvel over van alles.....was niet de bedoeling om een 'ze is te gek en hoe krijg je een streepje voor' gesprek op te starten......maar ja, hoe voorkom je dat he? ;)
 
Moest ik dvp zijn, ik zou het nogal op mijn heupen krijgen moest elke keer mijn naam valt, er ofwel een hoop gezeik komt over het gehandhaafde systeem, bedrag, whatever. Ofwel de andere kant, de hemel ingeprezen worden als de nieuwe Messias.

Laat dit draadje, of andere draadjes, gewoon gaan over hun bedoeling. In dit geval recensies.
Dat is vrij saai. de recensies zijn unaniem goed
 
Dit is specifiek niet het recensie draadje @Ruro , maar het roddel en achterklap draadje.

Dit is die van de recensies: https://www.girlsreview.nl/threads/belle-de-smet-gent.8438/#post-168315


Verder helemaal met je eens.

Ik vroeg er louter naar omdat ik af en toe wel leuk (plezant?) met haar keuvel over van alles.....was niet de bedoeling om een 'ze is te gek en hoe krijg je een streepje voor' gesprek op te starten......maar ja, hoe voorkom je dat he? ;)
In dat geval: mijn excuses. Had niet door dat ik in het algemene topic zat.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan