WHEM Belle, Gent

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat heeft ze inderdaad heel goed gedaan. Belle komt op mij heel sympathiek over. Ik had graag eens met haar af willen spreken, maar dat lijkt er niet in te zitten. Jammer voor mij, maar ik kan Belle geen ongelijk geven dat ze zich concentreert op haar vaste klanten (die ze blijkbaar voldoende heeft).
 
Teveel gedoe ? Omdat ze zelf kiest wie? Ik vind dat net top. Ze kiest voor kwaliteit boven kwantiteit. Zouden meer meiden moeten doen.
Je kan haar gewoon niet boeken en wandel al 15 jaar kom met alle dames zeer goed overeen hoor.Ben tenminste gene stalker gelijk sommige hier en weet het van de dames zelf ga geen namen noemen 😉
 
Je kan haar gewoon niet boeken
Sorry... 🙄 Da's dan het verschil met een echte student en alle adverterende 'studentes' zeker 🙂
Ik zit in mijn afstudeerjaar, dus is enorm veel werk. Ik date momenteel enkel om rond te komen, niet om rijk te worden. Dates zijn dus enorm beperkt, vandaar dan ook de beperkte plaatsen.
In de zomervakantie mogelijkheden genoeg (als je mij tegen dan nog niet opgegeven hebt of beu bent) 😋
 
Eigenlijk ligt het denk ik niet aan @Belle .
Er zijn op dit forum gewoon een aantal zeer te vreden bezoekers die soms een beetje door lijken te slaan in hun adoratie. Dat wekt wellicht links en rechts wat wrevel op. Ach ja, je kan het topic ook gewoon negeren.

Ik wens @Belle veel succes met haar examens en wellicht dat ik haar nog eens een keer zal treffen.
 
Sorry... 🙄 Da's dan het verschil met een echte student en alle adverterende 'studentes' zeker 🙂
Ik zit in mijn afstudeerjaar, dus is enorm veel werk. Ik date momenteel enkel om rond te komen, niet om rijk te worden. Dates zijn dus enorm beperkt, vandaar dan ook de beperkte plaatsen.
In de zomervakantie mogelijkheden genoeg (als je mij tegen dan nog niet opgegeven hebt of beu bent) 😋
Zomervakantie heb ik ook veel tijd zal dan nog eens proberen alvast veel succes met je examens 😉👍
 
Je kan haar gewoon niet boeken en wandel al 15 jaar kom met alle dames zeer goed overeen hoor.Ben tenminste gene stalker gelijk sommige hier en weet het van de dames zelf ga geen namen noemen 😉
Goed overeenkomen dat gaat mij ook wel goed af . Dring je zelf niet op en verzorg je zelf goed.
Dan zijn de dames al blij zeker als je wat humor hebt

Om een dame continu te hemel in te prijzen en daardoor haar op te zadelen met een immense druk om aan verwachtingen te voldoen maakt haar op een gegeven moment voorzichtig om nieuwe heertjes aan te nemen.
Dat overdreven gedoe vind ik niet erg respectvol.
 
Goed overeenkomen dat gaat mij ook wel goed af . Dring je zelf niet op en verzorg je zelf goed.
Dan zijn de dames al blij zeker als je wat humor hebt

Om een dame continu te hemel in te prijzen en daardoor haar op te zadelen met een immense druk om aan verwachtingen te voldoen maakt haar op een gegeven moment voorzichtig om nieuwe heertjes aan te nemen.
Dat overdreven gedoe vind ik niet erg respectvol.
Daarom dat ze ook zelf kiest he.
 
Er zijn nu eenmaal mensen die graag pronken met hun meisjes die ze dan als een trofee op hun palmares willen tentoonstellen aan de massa. Ieder persoon is anders en heeft een eigen persoonlijkheid ... respect is de belangrijkste factor mijn mening en zolang die er is heb ik nergens problemen mee :)

Succes met uw studies @Belle !
 
Hahaha sorry, het was idd als geintje bedoeld, niet als intelligentietest, dat was enkel bijvangst 🙃 Ik dacht een creatieve woordgrap te maken, geïnspireerd door de trouwe schare semi-hysterische volgers van Justin Bieber. Maar als je zoiets moet uitleggen dan heb je de wedstrijd meestal niet gewonnen…
Ooooooow, het was niet serieus.

Had je me toch te pakken dan.








:geek:
 
Ik heb ook vaak gekeken om een afspraak te kunnen maken, maar ik kan precies makkelijker aan tickets voor tomorrowland raken. :D

Maar velen vergeten hier soms wel eens dat het nog altijd de keuze van de dame is, en die moet je met respect behandelen.
Idd het is haar keuze wie ze een data gunt voor een date. En wie er nu niet bij is volgende keer meer geluk hè 😉
 
Ik heb er zeker geen klagen van nog maar 1 keer mee afgesproken. Begrijpelijk dat haar studies voorgaan. idd je moet veel moeite doen of ze zelf kiest weet ik niet dat gevoel heb ik toch niet gehad. in ieder geval ze zal me nog zien want ze is top. Succes met je studie

Belle

[h4][/h4]
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan