WHEM Belle, Gent

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja dat zeggen er veel, maar elke keer als ik kijk zie ik alleen maar een kutje zonder het goud. Zonde hé. Ook al geprobeerd om een bankkaart in de gleuf te stoppen, maar er komt nooit geld uit tenzij ik er een lul in steek. Gelukkig blijft dat wel werken, dus dan doen we het maar op deze manier.
Zo is het en geduld is een mooie deugd Belle. pbtje gestuurd
 
vind het wel frappant dat ze 60 euro aanrekent voor het hotelkamer als het maar 50/55 euro is. En die kamer is voor 4 uur!! Dus 100 euro vragen voor de kamer voor een date van 3 uur vind ik er wel wat over. Dat ze dan gewoon haar standaardprijs naar omhoog doet.
€55 voor een kamer daar voor 4 uur ja. Serieus een issue maken over €5 meer is een beetje stom. Ik liet het keiveel zo als mensen die €5 er niet bij hadden gedaan (uit gewoonte van vorige tarief).
Die €100 is voor degene die in Wetteren afspreken (wat daar de norm is vanaf 3u). Degene die in Gent afspreken weten allemaal dat het geen €100 is en die geven dat dan ook niet.
En ik kon evengoed mijn tarief met €50 euro omhoog gegooid hebben zoals vele anderen i.p.v. die €5. 🙄
--
En die data he... moet ik mij echt elke keer verantwoorden over het feit dat ik graag veel wil reizen en genieten deze zomer? Ik heb geen zin om veel af te spreken, dus bezoek gewoon eens een ander meisje dan.

Soit, het is toch verloren moeite om dit elke keer opnieuw aan te halen. Om de zoveel weken opnieuw over het tarief, over mijn beschikbaarheden, over het feit dat het min. 2 uur is, over mijn gouden kut.
Afgezaagd zeg.
 
€55 voor een kamer daar voor 4 uur ja. Serieus een issue maken over €5 meer is een beetje stom. Ik liet het keiveel zo als mensen die €5 er niet bij hadden gedaan (uit gewoonte van vorige tarief).
Die €100 is voor degene die in Wetteren afspreken (wat daar de norm is vanaf 3u). Degene die in Gent afspreken weten allemaal dat het geen €100 is en die geven dat dan ook niet.
En ik kon evengoed mijn tarief met €50 euro omhoog gegooid hebben zoals vele anderen i.p.v. die €5. 🙄
--
En die data he... moet ik mij echt elke keer verantwoorden over het feit dat ik graag veel wil reizen en genieten deze zomer? Ik heb geen zin om veel af te spreken, dus bezoek gewoon eens een ander meisje dan.

Soit, het is toch verloren moeite om dit elke keer opnieuw aan te halen. Om de zoveel weken opnieuw over het tarief, over mijn beschikbaarheden, over het feit dat het min. 2 uur is, over mijn gouden kut.
Afgezaagd zeg.
Geniet van de zomer, ga lekker reizen Belle. Je hoeft je tegenover niemand te verantwoorden. 😘
 
Dat is juist het dingetje bij deze dame. Een afspraak kunnen maken. Hoe krijg je dat voor elkaar?.De rest zal wel kloppen, is verder niet interessant meer.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dat is juist het dingetje bij deze dame. Een afspraak kunnen maken. Hoe krijg je dat voor elkaar?.De rest zal wel kloppen, is verder niet interessant meer.
Tja hoe je dat voor elkaar krijgt is voor mij een weet en voor jou een vraag 🤣ik sluit af met een grote 😉knipoog. Dan zal je weten wat voor persoon ik ben hè.
 
Dat maakt het toch interessant, hoe die bepaalde mannen dat voor elkaar krijgen dat ze uitverkoren worden. Wat is hun truc? Verder boeit de dame me echt niet.
🤔🤔 je bent nochtans altijd wel direct van de partij om commentaar te leveren dus zo ongeboeid laat het u dan toch niet hè 🤣. Zal ik u iets verklappen hoe je dat wordt een uitverkoren ? …. Neeeee ik ga het toch niet zeggen 👅 geef mijn geheimen niet graag prijs 🤣🤣🤣🤣🤣
 
🤔🤔 je bent nochtans altijd wel direct van de partij om commentaar te leveren dus zo ongeboeid laat het u dan toch niet hè 🤣. Zal ik u iets verklappen hoe je dat wordt een uitverkoren ? …. Neeeee ik ga het toch niet zeggen 👅 geef mijn geheimen niet graag prijs 🤣🤣🤣🤣🤣
Ik ben ook wel benieuwd nu, vertel
 
Ik citeerde Belle....

Maar ik ben gewoon oprecht geïnteresseerd in de verleidingskunsten van mannen.
Dat is wat me meer boeit. Hoe komen ze door de ballotage. Niet de dame zelf.
Herkenbaar, dat fascineert mij inmiddels ook wel aan Belle na alles wat ik hier gelezen heb, zonder dat ik nu zelf direct zal afspreken (al is het alleen omdat Gent wel heel erg uit de richting is).
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan