Recensie Bellee, Roeselare 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

liveit

Wandelaar
97
17/05/22
124
4
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/bellee-hot
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vrijdag avond deze bonita dominicana bezocht. Bij het openen van de deur staat de dame van de fotos voor mij. Een mooie verschijning in lingerie setje met stockings, onder een door kijken kleedje. Kussen bij het binnen komen en door naar de kamer, hier het financiele geregeld, waarna zij het weg bracht en spoorde aan om ondertussen uit te kleden. Eenmaal terug, het bed op wat babbelen om de spanning te breken, ze spreekt spaans, vloeiend engels en begrijpt nederlands maar spreekt het niet goed. Beginnen met zoenen hier bij af en toe wat tong, vervolgens bh afgedaan en haar speelse borsten en tepels teasen, verder afzakken naar beneden om haar poesje te verwennen, welke ze wel van genoot, op het zelfde moment begon ze ook met de knuppel te spelen. Werd dan iets dominanter en kwam boven op me, trok men hoofd achteruit aan men haar en begon fanatiek (en lekker nat) te kussen op de mond, nek, oren en zakte zo verder naar beneden, het perineum werd uit gebreid gelikt en net niet gerimt (zou een eerste keer zijn geweest), de ballen uitgebreid verwent met tong en mond, om dan te pijpen zc. Heerlijk genoten van haar skills, gebruikt haar tong goed rond de rand , toompje en om de eikel, heb aanstalten moet maken om wat rustiger aan te doen, of er was al geschoten. Hierna draaide ze de rol, en droeg me op haar te beffen (hou wel van een dame, met een opdragender/dominanter kantje), door haar onberispelijke hygiene heb ik haar met plezier en genot gebeft tot ze hierbij zou klaargekomen zijn, fake of niet? Haar lichaam kronkelde en schokte, spande haar dijen op waardoor ik "klem" zat op een goede plaats🤭, mocht niets doen voor enkele tellen want ze was te gevoelig zei ze... Hierna condoom er over en haar als eerst in missio genomen, vervolgens doggy heerlijk uitzicht en volle zachte kont om tegen te stoten en geeindig met haar on top. Welke heerlijk was, ze varieerd in snelheid en stopt soms om te kussen en werkt dan met haar spier, zalig, hier bij alles verschoten natuurlijk... ik had het gevoel dat ze me aanvoelde om een relaxte, tragere, maar genots vollere date te hebben, ipv de standaart rap-rap sex massage sex date.
De overige tijd werd gevult met goed gesprek en tegen elkaar aan liggend. Zalig uurtje, en met een voldaan gevoel naar huis gereden.

Kortom gezellige, leuke, dame die ook haar pleziertje wil. Spanning snel kon afbreken, om over te gaan in een aangename date, waarin veel kon. Mij zal ze zeker nog terug zien.
 
Mooi en doorzichtig promopraatje.....ad intussen al verdwenen....één van die rondtrekkende pooierbendes...manmanman....afzetters!!!!
Ok, voor de volgende reviews hou ik het korter dan... jammer genoeg is ze inderdaad verdwenen, ze was een toppertje of toch voor mij. Jup was idd een rondreizende latina, die niet aan een pooier bende vast zat btw...
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan