Berichten maken beantwoorden in bijzijn van partner of vrouw

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Chrome gebruiken en twee gebruikers profielen maken.

Op die manier hou je dingen gescheiden (ook browser geschiedenis etc) en kan je snel switchen eventueel.


Half NL werkt thuis dus dat maakt het een stuk makkelijker hahaha
 
Mijn boswachter zit ook wel gewoon op de bank tv te kijken, terwijl ik op deze site zit.
Meerdere vensters open staan en voor deze site een privevenster van firefox.
Komt ze langs naar de keuken. klik ik naar wat anders.
 
Ik gebruik een adblocker waarmee ik de grote koptekst verberg. Vervolgens het venster wat verkleinen en er een videoscherm achter laten lopen.
Zelfs op mijn 30" 4k is op 7 meter afstand (de bank) niet meer te herkennen wat ik doe. Ik block ook te expliciete avatars.
 
Ik doe dit soort dingen eigenlijk altijd op mijn telefoon, en wij zitten thuis niet op zo'n manier dat je daar echt naar kunt kijken vanaf waar zij zit. Wel een anonieme Chrome natuurlijk, maar verder doe ik niet echt moeite. Tot nu toe altijd goedgegaan, laten we hopen dat dat zo blijft!
 
gebruik bv chromium, en bij beeindigen sessie wis je geschiedenis en cockies ( clear browsing data, advanced settings ). Of installeer TorBrowser en zet die ergens in een submap van een persoonlijke map, waar niemand in komt kijken.
 
Ik heb een aparte telefoon voor dit soort zaken. Heb op mijn telefoon de site als app op het startscherm gezet, waardoor het een soort app wordt. Erg praktisch.
 
Net als de meeste hier zit ik keurig op de bank naar deze site te kijken en klik weg als er meekijkgevaar dreigt.
Ik gebruik de veilige map van Android. Ook zeer praktisch voor het scheiden van andere bestanden, apps en contacten.
 
De meeste vrouwen zullen het thuis niet vertellen de heilige nootjes zoal ze zeggen ,maar waar steek ik dan geregeld mijn piemel in ,in deze heilige nootjes van vrouwen ,de meeste vrouwen zullen het thuis wel weten maar durven het soms niet melden ((voor de kinderen ,of om alleen te komen te staan ) gelukkig niet allemaal .
 
Incognito mode werkt goed en in de Samsung browser voor Android nog beter. Sowieso de beste browser op dat OS. In de normale mode af en toe checken dat je favoriete trefwoorden niet met 'auto append' aangevuld worden, ana*, keeln*, deepthr* en in je Google profiel aangeven dat niks langer dan een dag bewaard moet worden. Niks irritanter dan een huisgenoot die de dezelfde wesites bezoekt en dan automatisch kan inloggen. Daar lul je jezelf niet uit....
 
Bijna elke browser kan de volledige geschiedenis wissen bij het afsluiten. Cookies, de hele mikmak. Nadeel is wel dat je overal moet inloggen en instellingen worden niet onthouden. Voordeel is dat dit sowieso je digitale voetafdruk verkleint. Iets wat geen kwaad kan tegenwoordig.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan