Beste blowjob ooit

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Definieer die 'beste blowjob ooit' ook 'ns. Ik leer graag bij 🤭
Mijn beste blowjob ooit is om te beginnen zonder condoom.
De dame waar ik toen bij was zei al dat ze dol was op pijpen en natuurlijk laat ik haar dat ook doen. Ze begon zachtjes aan, in de omgeving, de ballen en alles daaromheen, dan de schacht en daarbij natuurlijk het topje. Alles samen rustig beginnen en de hele lul in haar mondje waarbij ze de de rest eronder ook nog stimuleert met haar tong. Zodoende het tempo wat opdrijven en de handen erbij gebruiken in een masturberende beweging terwijl ze lustig met haar tongpiercing over de eikel speelt. Tussendoor mij nog geil aankijken en zeggen dat ze dit de hele dag zou kunnen doen. Terug opnieuw beginnen en lekker sabbelen en lurken alsof het het eerste ijsje is dat je in jaren geproefd hebt. Blijven aanhouden en wisselen met de hand en in de mond, spelen met die piercing en zo zuigen alsof het laken in mijn gat wordt getrokken. Tot op het moment dat het bijna zwart wordt voor mijn ogen en ik haar zachtjes mededeel dat ik zo ga komen. Daardoor nog even het tempo iets opdrijven en ze hem helemaal in haar mondje neemt tot ik mijn lading los in haar keel deponeer. En het geilste is dan net daarna die "gluk" slik geluid dat ze maakt en nog zachtjes en intens verder pijpt terwijl ik mijn spanningen voel wegvloeien en mijn orgasme langzaam uitdooft. Das pas genieten😊
 
2 Van de beste waren bij een Chinese (+/- 3 jaar geleden) en een Thaise ( +/-12j. geleden) die nu niet meer in de sector werkzaam zijn of tenminste toch niet in België.
Beiden waren heel bedreven in het afwisselen en samenwerken van lippen-, mond-, tong- en keelwerk, ritmiek en oogcontact.
Ze wisten ook heel goed dat handen niks te zoeken hebben bij een echt goede blowjob (toch niet op/rond je lul) en dat men echt wel tot NA de laatste druppel moet doorgaan...
Als dat gebeurt heb je ook de indruk dat je lul minstens nog de helft langer wordt dan hij normaal in erectie is.

De allerbeste is tot op heden nog niet geëvenaard. Er zijn er wel enkele die dicht in de buurt van die 3 komen/kwamen maar deze staat op een eenzame hoogte. Al deze bj's waren trouwens zonder condoom. Hoe dun het ook mag zijn, lekker is het nooit.
Het zal al minstens 15j geleden zijn, waarschijnlijk langer en de dame is voor zo ver ik weet ook relatief snel van het toneel verdwenen.

Ze ontving in een motel/love hotel in Meeuwen-Gruitrode en had iets met motortreffens e.d. de naam ben ik kwijt.
Het was niet de knapste, eerder doorsnee maar haar skills!
Nooit heb ik ze kunnen neuken want ze verstond de kunst van NIET te stoppen en gewoon door te gaan tot het volgende orgasme zonder dat je te gevoelig werd en ook niet helemaal verslapte. Wachten op een volgende ronde was nooit het geval. Spijt hebben dat de tijd weer eens om was, dat dan weer wel.
 
Laatst bewerkt:
Mijn beste blowjob ooit is om te beginnen zonder condoom.
De dame waar ik toen bij was zei al dat ze dol was op pijpen en natuurlijk laat ik haar dat ook doen. Ze begon zachtjes aan, in de omgeving, de ballen en alles daaromheen, dan de schacht en daarbij natuurlijk het topje. Alles samen rustig beginnen en de hele lul in haar mondje waarbij ze de de rest eronder ook nog stimuleert met haar tong. Zodoende het tempo wat opdrijven en de handen erbij gebruiken in een masturberende beweging terwijl ze lustig met haar tongpiercing over de eikel speelt. Tussendoor mij nog geil aankijken en zeggen dat ze dit de hele dag zou kunnen doen. Terug opnieuw beginnen en lekker sabbelen en lurken alsof het het eerste ijsje is dat je in jaren geproefd hebt. Blijven aanhouden en wisselen met de hand en in de mond, spelen met die piercing en zo zuigen alsof het laken in mijn gat wordt getrokken. Tot op het moment dat het bijna zwart wordt voor mijn ogen en ik haar zachtjes mededeel dat ik zo ga komen. Daardoor nog even het tempo iets opdrijven en ze hem helemaal in haar mondje neemt tot ik mijn lading los in haar keel deponeer. En het geilste is dan net daarna die "gluk" slik geluid dat ze maakt en nog zachtjes en intens verder pijpt terwijl ik mijn spanningen voel wegvloeien en mijn orgasme langzaam uitdooft. Das pas genieten😊
ik ken die dame....... :sneaky: Begint met A en eindigt op E right??
 
Jep 🥲 Memories… schoone liekens duren niet lang…
Dan heb ik het toch heel herkenbaar omschreven. Was blijkbaar haar handelsmerk?
Heb haar jammer genoeg maar één keer kunnen bezoeken, nog wel een paar keer afgesproken maar was telkens fout gelopen.
Mis haar wel😔
 
Laatst bewerkt:
Beste bj's zijn toch de sloppy blowjobs voor mij, het speeksel en het geluid wat er bij hoort, ook omdat ik oraal toch wel een van de intiemste dingen vindt om te doen.
Zo geil als een dame hem helemaal tot aan de ballen in de mond neemt en ook nog eensch je ballen erbij likt, als je staat en diep in haar keel komt en ze je lekker bemoedigend aankijkt met die mooie ogen van haar, brrrrr..... 💦💦💦
 
De perfecte blowjob voor mij is als de dame eerst op haar knietjes op de vloer en ik staand me begint te pijpen waarbij ik haar loshangende haren met mijn handen in een knotje vasthoudt terwijl ik haar hoofd stevig vasthoudt en haar deepthroat mij laat pijpen. Haar lippen moeten stevig om mijn pik sluiten en ze moet mij met gevoel en met gevarieerde tempo pijpen. Smak, lik en gaggeluiden maken mij nog geiler. Ik word nog harder als ik hem diep in haar keel een paar seconden mag vasthouden waarbij ze met haar geile tranende ogen smekend naar me kijk, bijna geen adem meer krijgt, dreigt te stikken in mijn pik en ik haar op het laatste moment loslaat zodat ze naar adem snakt. Ook wil ik dat ze met een grote klodder op mijn harde pik spuug en daarna hem snel weer in haar mond neemt terwijl de lange slierten slijm langzaam neerdalen naar de vloer. Vervolgens liggend op bed mij verder deepthroaten en tegen haar zeg dat mijn pik nu van haar is en ze ermee mag doen wat ze wilt; werkt altijd om haar nog beter te laten pijpen. Heerlijk als ze ook mijn ballen likt en zuigt en mij ook nog tergend langzaam van mijn kont tot aan de eikel likt en weer terug. Oogcontact houden terwijl ze bezig is vind ik erg belangrijk. Uiteraard diep in haar keel exploderen en ze mag als ze dat wilt het doorslikken. Hoeft niet persé maar is wel de ultieme afsluiter voor mijn beste blowjob. De ultieme blowjob die ik ooit heb gekregen is trouwens niet van een dvp maar van een ex collega/werkneemster die mij echt sterretjes liet zien waarbij ik gevoelloze tintelende voeten aan overhield en ik pas na een half uur weer normaal kon lopen.
 
Voor mij denk ik ana, een keertje maar mogen ervaren. Zoals in mijn recentie te lezen een apparte dame , reist zoals ik nu merk door limburg. Brunssum, heerlen landgraaf en nu reuver.

De tederheid, de druk , klein beetje bijten.. boh.. En vermoedelijk draagt het bij, dat ze vroeg "spielen" , ik zat oerkrachten op te roepen om niet klaar te komen zei ja en wist niet wat ging gebeuren. flop vinger (met condoom en glijmiddel) in de poepert en door met pijpen. Het klaarkomen in de mond, hoe ze me aankeek , dat er was zaad langs haar liep wat ze afveegde aan mijn been en toen slikte terwijl ik diep in de kijkertjes keek. wauw..

Zoals ik in de recentie schreef, twijfel ik over haar toestand. Het heeft mij even weerhouden van een vervolgafspraak maar het was zo lekker.. en toen lukte het niet meer. moeilijk contact, wisselende plekken van ontvangen … hoop dat het misschien toch nog eens gaat lukken..
Heb je een telefoonnummer van haar?
 
1. Een Franse dame die Melissa heet en waarmee ik op één dag drie sessies had in Ying Yang. Daarna is ze met de noorderzon vertrokken. Kickte (net als ik) op het viezere orale werk (deepthroat, keelneuken, gaggen, tussendoor tongen met speeksel en zaad). Allejezus, ze kon er geen genoeg van krijgen. Hoofd achterover van de rand van het bed, tegen de spiegel, speeksel weer opzuigen en over mijn pik uitspuwen, een dildo erbij, en bijna alles zonder handen, het hield niet op. Een dag om nooit te vergeten...

2. Dé Julia ex aequo met Mirthe. Deepthroatkoninginnen met veel gevoel.

3. Kiera kon er ook wat van. Helaas gestopt :(
 
Laatst bewerkt:
Het gaat om de combinatie van DVP en technieken.
Want hoe mooi de DVP ook mag zijn, als de techniek niet goed is, is het niet de beste blowjob.
En een perfecte techniek terwijl de DVP niet helemaal mijn smaak is, is ook niet de beste.
De perfecte blowjob is het als een prachtige, geile, opwindende DVP (met wie ik een klik heb) mij met haar mond bespeelt op een perfecte manier.
Niet alleen een beetje met het hoofd op en neer over mijn stam, maar ook de eikel pleasen en teasen.
Met het tongetje over het toompje flitsen, met de tong de eikelrand verwennen.
Mijn ballen vooral niet vergeten en helemaal gek word ik als het gedeelte tussen balzak en anus ook verwend wordt.
Als ik diep in haar ogen mag kijken terwijl ze me pijpt, ze me uitdagend aankijkt en lekker nat slobberd aan mijn pik.
Dat mooie gezichtje, die zaadvragende ogen, haar warme mond, kronkelende tong, ondersteund door haar handen die me betasten.
Prostaatmassage mag ook en als ik af en toe gerimd word tijdens het verwend worden, kom ik tot aan het plafond.
Om na een lange pijpbeurt (edgen is verrukkelijk) me helemaal leeg te mogen spuiten in haar mondje / over haar gezicht en borsten.
Variatie is belangrijk én het is natuurlijk fantastisch als de DVP me verrast met iets wat me helemaal gek maakt.
Nou, @lovemachine Dat wil ik ook wel, man!
 
De perfecte blowjob voor mij is als de dame eerst op haar knietjes op de vloer en ik staand me begint te pijpen waarbij ik haar loshangende haren met mijn handen in een knotje vasthoudt terwijl ik haar hoofd stevig vasthoudt en haar deepthroat mij laat pijpen. Haar lippen moeten stevig om mijn pik sluiten en ze moet mij met gevoel en met gevarieerde tempo pijpen. Smak, lik en gaggeluiden maken mij nog geiler. Ik word nog harder als ik hem diep in haar keel een paar seconden mag vasthouden waarbij ze met haar geile tranende ogen smekend naar me kijk, bijna geen adem meer krijgt, dreigt te stikken in mijn pik en ik haar op het laatste moment loslaat zodat ze naar adem snakt. Ook wil ik dat ze met een grote klodder op mijn harde pik spuug en daarna hem snel weer in haar mond neemt terwijl de lange slierten slijm langzaam neerdalen naar de vloer. Vervolgens liggend op bed mij verder deepthroaten en tegen haar zeg dat mijn pik nu van haar is en ze ermee mag doen wat ze wilt; werkt altijd om haar nog beter te laten pijpen. Heerlijk als ze ook mijn ballen likt en zuigt en mij ook nog tergend langzaam van mijn kont tot aan de eikel likt en weer terug. Oogcontact houden terwijl ze bezig is vind ik erg belangrijk. Uiteraard diep in haar keel exploderen en ze mag als ze dat wilt het doorslikken. Hoeft niet persé maar is wel de ultieme afsluiter voor mijn beste blowjob. De ultieme blowjob die ik ooit heb gekregen is trouwens niet van een dvp maar van een ex collega/werkneemster die mij echt sterretjes liet zien waarbij ik gevoelloze tintelende voeten aan overhield en ik pas na een half uur weer normaal kon lopen.
Perfectie, zoals je het beschrijft. Zeldzame parels die dit met skills en toewijding kunnen!!
 
Een van mijn lijfspreuken is "pijpen is plezier voor twee" (eventuele kijkers niet meegerekend) en een super duper pijpbeurt begint dan ook met iemand die oprecht van pijpen houdt en op dat moment de liefde en de passie kan opbrengen om zich volledig te geven. Als ook de gepijpte zijn of haar aandacht er volledig bij heeft en compatible is met het karacter van degene die pijpt kan er iets heel moois ontstaan.

Hoewel ik een aantal keren gruwelijk lekker ben gepijpt zijn mijn meest memorabele pijpmomenten (los van de deep throat gangbang van Dominique en Dian) toch die waarbij ikzelf degene was die pijpte (niets is zo gaaf als een stijve pik in je mond met uitzondering dan van een mond vol sperma). Ik ben in de afgelopen jaren helaas wel wat zaadgerichter geworden merk ik (hoe meer pikken/sperma hoe liever) en niet meer zo gedreven als vroeger om iemands ziel te lezen en middels edgen een uur lang te laten kronkelen van genot, wat niet weg neemt dat ik vorige week nog iemand de zevende hemel heb laten zien tijdens een gangbang en in de loop der jaren een paar keer te horen heb gekregen dat ik iemand de beste pijpbeurt van z'n leven had gegeven. Het geheime ingrediënt is als gezegd liefde en passie en voldoende variatie (in combinatie met het uitlezen/uitbuiten van zijn gevoelige plekjes) waarbij wederzijds oogcontact en pretoogjes over en weer een enorme bron van inspiratie zijn (een grote rol zal spelen dat mijn plezier in sex recht evenredig is met het plezier van de ander).
 
Laatst bewerkt:
Beste bj ooit van Paula Fox gehad,helaas gestopt.In mijn jonge jaren was ik net een fontein,maar niet meer als je wat ouder wordt.
Paula kreeg het voor elkaar om me op het randje te houden en na 50 minuten schoten enkele stralen een meter de lucht in.Ze was ook erg goed met tussendoor een slok warme thee,werelds.
 
Een van mijn lijfspreuken is "pijpen is plezier voor twee" (eventuele kijkers niet meegerekend) en een super duper pijpbeurt begint dan ook met iemand die oprecht van pijpen houdt en op dat moment de liefde en de passie kan opbrengen om zich volledig te geven. Als ook de gepijpte zijn of haar aandacht er volledig bij heeft en compatible is met het karacter van degene die pijpt kan er iets heel moois ontstaan.

Hoewel ik een aantal keren gruwelijk lekker ben gepijpt zijn mijn meest memorabele pijpmomenten toch die waarbij ikzelf degene was die pijpte (niets is zo gaaf als een stijve pik in je mond met uitzondering dan van een mond vol sperrna). Ik ben in de afgelopen jaren helaas wel wat zaadgerichter geworden merk ik (hoe meer pikken/sperma hoe liever) en niet meer zo gedreven als vroeger om iemands ziel te lezen en middels edgen een uur lang te laten kronkelen van genot, wat niet weg neemt dat ik vorige week nog iemand de zevende hemel heb laten zien tijdens een gangbang en in de loop der jaren een paar keer te horen heb gekregen dat ik iemand de beste pijpbeurt van z'n leven had gegeven. Het geheime ingrediënt is als gezegd liefde en passie en voldoende variatie (in combinatie met het uitlezen/uitbuiten van zijn gevoelige plekjes) waarbij wederzijds oogcontact en pretoogjes over en weer een enorme bron van inspiratie zijn (een grote rol zal spelen dat mijn plezier in sex recht evenredig is met het plezier van de ander).
Zo wat kan jij dit filosofisch omschrijven zeg. Knap hoor, ik krijg gelijk zin om zelf weer gepijpt te worden na het lezen haha 👍🏻
 
Mooi gezegd @Yuma-uschi ... ik zou ook wel weer eens willen pijpen.
Een beetje normale, gezellige shemale of trava (geen doorgesnoven latina) die dat op prijs stelt is echter moeilijk te vinden.
Die kan ik ook nog leveren :). Bezoek vooral gangbangs en groepssessies en schuif dan bij voorkeur in travestie aan. Zolang ze een beetje weten wat ze doen staat mijn pik ter beschikking (een goede pijper wordt zeer gewaardeerd maar moet ook wel eens mensen afbreken die ondanks meerdere aanmaningen iets voorzichtiger te doen geen gedragsverandering tonen). Nadeel is wel de verhoogde kans op klaarkomen wat ik eigenlijk zo lang mogelijk wil uitstellen (die paar seconden lol van mijn eigen orgasme wegen niet op tegen urenlang pik/spermageil zijn, al heb ik tegenwoordig minder last van een terugval in geilheid als ik klaargekomen ben).
 
Laatst bewerkt:
Mijn favoriete was Manja uit Wijk bij Duurstede, is al een hele poos geleden. Ben toen 2x bij haar geweest. Heerlijk relaxed, met gevoel. Zonder handen, alleen haar mond en tong.
Draaide tijdens het pijpen met haar tong over m'n eikel.
En als ik zei, ik ga klaarkomen, ging ze iets sneller totdat ik kwam, rustig tempo door blijven pijpen totdat hij slap was, dan pas uit haar mond.
Vriendelijk gesprekje vooraf, gesprekje achteraf, niet gelijk de deur uitkijken.
Jammer dat ze dit niet meer doet, ben zo iemand als haar later niet meer tegengekomen.
Misschien staat hier op Girlsreview de gouden tip. Wie weet.
 
Bezoek vooral gangbangs en groepssessies en schuif dan bij voorkeur in travestie aan.
Bedankt voor de suggestie, maar sex met meer dan twee personen in de kamer inclusief mezelf is totaal niet mijn ding.
+ ik in travestie zou een gegarandeerde manier zijn om iedereen in de buurt een slappe lul te bezorgen 😂 dus dat doen we ook maar niet.
Ik vind wel weer eens iemand in het normale commerciële circuit.
 
De omstandigheden spelen denk ik ook mee. Pijpen doet me normaliter niet heel veel en kom er zelden van klaar.

Twee jaar toen de Corona maatregelen van kracht worden in Duitsland, ging ik bij mijn favoriete dame langs in een privéhuis. Op de website stond dat er alleen massage was. Daar had ik me op ingesteld.

Ik netjes op m'n buik op die tafel. Massage gekregen, gesommeerd dat de voorkant ook aan de beurt was. Begon ze me ineens vol overgave te pijpen, dat had ik niet verwacht. Ik voelde al snel een hoogtepunt te komen, dat aangegeven. Mocht zonder extra's in d'r mond komen.
 
Dat was toch wel bij de Bulgaarse Daisy die tot media 2018 aan de Spuistraat in Amsterdam werkte. Super slank met 2 enorme siliconen tieten. Een geil koppie en een ongeëvenaarde techniek. Had goed klik met haar en na een paar bezoeken deed ze het standaard zonder en liet ze me lekker in haar mond komen. Wat mij betreft mijn beste raam ervaring ook.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan