Betaling vooraf is essentieel voor de sekswerker om toestemming te geven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Daarom gewoon cash laten betalen en een valsheidpen bij de hand hebben. Die laatste heb ik!

Ik krijg de laatste tijd vaak de vraag of ik tikkie of overschrijving wil als betaling, dan geef ik gewoon cash aan.
En dat is nog steeds geen probleem...

Verkrachting - Centrum Seksueel Geweld https://share.google/Fd8RRbdSP6GOAklfy
Om er dan verkrachting van te maken vind ik echt nergens op slaan. Daarbij denk ik aan tegen de wil in. Hierbij aan oplichting/wanbetaling.
Beetje hetzelfde als je een afspraak maakt bij de deur voor te gaan wippen en eenmaal binnen moet je meer betalen daarvoor
Is toch ook oplichting ipv verkrachting.
Wat waarschijnlijk dagelijks gebeurd in raambuurten etc

Daarom dubbel check of geld inderdaad op rekening staat voor je tot actie overgaat. Of ze had een tikkie "betaalverzoek" moeten toesturen. Of ouderwetse cash wat een dame met een beetje kennis zelf beter kan controleren dan een bankbediende.

Om er dan verkrachting van te maken vind ik echt nergens op slaan. Daarbij denk ik aan tegen de wil in. Hierbij aan oplichting/wanbetaling.
Er is sprake van verkrachting wanneer er penetratie was zonder toestemming.
De dvp geeft toestemming tot seks tegen betaling. Geen betaling = geen toestemming.
Wordt ook veel strenger bestraft en vervolgd op die manier. Oplichting voor, ik zeg maar iets, 150 euro, dat is niets.
Wanbetaling, niet betalen van facturen, is zelfs gewoon burgerrechtelijk voor de ondernemingsrechtbank.
Laat die kerel maar boeten.
Seks met een gedwongen prostitué of een minderjarige is trouwens ook verkrachting omdat de toestemming niet kan worden gegeven.
Zonder toestemming = verkrachting.
Maar ik begrijp wel jouw redenering. Maar zo is er meer kans op bestraffing.

Terug
Bovenaan Onderaan