Betaling vooraf is essentieel voor de sekswerker om toestemming te geven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Daarom gewoon cash laten betalen en een valsheidpen bij de hand hebben. Die laatste heb ik!

Ik krijg de laatste tijd vaak de vraag of ik tikkie of overschrijving wil als betaling, dan geef ik gewoon cash aan.
En dat is nog steeds geen probleem...

Verkrachting - Centrum Seksueel Geweld https://share.google/Fd8RRbdSP6GOAklfy
Om er dan verkrachting van te maken vind ik echt nergens op slaan. Daarbij denk ik aan tegen de wil in. Hierbij aan oplichting/wanbetaling.
Beetje hetzelfde als je een afspraak maakt bij de deur voor te gaan wippen en eenmaal binnen moet je meer betalen daarvoor
Is toch ook oplichting ipv verkrachting.
Wat waarschijnlijk dagelijks gebeurd in raambuurten etc

Daarom dubbel check of geld inderdaad op rekening staat voor je tot actie overgaat. Of ze had een tikkie "betaalverzoek" moeten toesturen. Of ouderwetse cash wat een dame met een beetje kennis zelf beter kan controleren dan een bankbediende.

Om er dan verkrachting van te maken vind ik echt nergens op slaan. Daarbij denk ik aan tegen de wil in. Hierbij aan oplichting/wanbetaling.
Er is sprake van verkrachting wanneer er penetratie was zonder toestemming.
De dvp geeft toestemming tot seks tegen betaling. Geen betaling = geen toestemming.
Wordt ook veel strenger bestraft en vervolgd op die manier. Oplichting voor, ik zeg maar iets, 150 euro, dat is niets.
Wanbetaling, niet betalen van facturen, is zelfs gewoon burgerrechtelijk voor de ondernemingsrechtbank.
Laat die kerel maar boeten.
Seks met een gedwongen prostitué of een minderjarige is trouwens ook verkrachting omdat de toestemming niet kan worden gegeven.
Zonder toestemming = verkrachting.
Maar ik begrijp wel jouw redenering. Maar zo is er meer kans op bestraffing.

Ja loop jij maar gewoon door. Wij hebben het er nog even over.😄
Ik zou als DVP ontzettend boos worden als ik er achter kom. Dat snap ik 100%. Heb ik in mijn winkeltje ook als de pin niet gelukt is en de klant is weg. Maar verkracht gaat mij echt veel en veelste ver.
Als je bij de benzinepomp door rijd zonder te betalen heb je daar toch ook niet ineens een gewapende overval gepleegd.

De dvp geeft toestemming tot seks tegen betaling. Geen betaling = geen toestemming.
Het zal juridisch wel kloppen, maar ik snap TheGuy wel.

Wat ik hier lees is dat als je vooraf voorwaarden afspreekt voor je seksdates, vervolgens de seksdates plaatsvindt, en achteraf de voorwaarden niet zijn nageleefd, dan is dat verkrachting. Okay.

Hier een voorbeeld wat ik heb meegemaakt. Afgesproken met een ontvangende dame. Ik vroeg haar vooraf of er in de woning geen andere dame zou ontvangen, dat vind ik altijd een vervelend idee. Nee, alleen zij. Prima, onder die voorwaarde ingestemd met een seksdate. Prima seks gehad, maar tegen het einde van de tijd werden liepen we wel degelijk een andere aldaar ontvangende sekswerker (met klant) tegen het bijna ontklede lijf.

Lang verhaal kort, ik (klant) stemde onder voorwaarden in met een seksdate, die voorwaarden bleken achteraf niet nageleefd. Ben ik nu verkracht?

Persoonlijk zou ik hier inzetten op oplichting, en dan wel verzwarend laten meewegen dat het wel om een gevoelige dienst gaat in de vorm van seks.

Ik snap dat met verkrachting harder gestraft kan worden, maar de reden dat verkrachting zo zwaar bestraft wordt is natuurlijk de extreem traumatische aard van de op dat moment geforceerde seks. Dat ligt hier natuurlijk net iets anders.

Gelukkig als je het artikel leest: "De man staat daarom terecht voor verkrachting, al gaf de rechter al snel aan dat dat misschien wat overdreven is." Strafrechtelijk gaat verkrachting hier inderdaad te ver... Tis oplichting. Verleende service waarvoor ze niet daadwerkelijk betaald is. Dat die service toevallig seks was maakt niet uit. Dat hij voor oplichting OOK de vrijspraak vraagt, tsja... daar mag hij toch echt voor boeten...

Gelukkig gaf de rechter aan dat het overdreven is. Het begrip verkrachting wordt door sommigen steeds verder uitgehold tot het uiteindelijk nauwelijks nog iets met het oorspronkelijke ernstige misdrijf te maken heeft. Ik denk niet dat de echte slachtoffers daar beter van worden.

Terug
Bovenaan Onderaan