Recensie Beth, Zevenaar 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
15
02/04/22
8
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Tussen borsten (russisch)
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Anders
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/beth-een-rijpe-volle-rubensvrouw-a-12_8189466
Totale kosten (in euro)
75 euro
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Omdat er nog geen review is geschreven over Beth uit Zevenaar zal ik dat maar eens doen.
Beth adverteert al jaren op Sexjobs en is een 'oude rot' in het vak.
Ze ontvangt je in een net appartement en heeft daar een apart werkkamer.
Beth is heel vol van figuur en op leeftijd. Ze heeft grote natuurlijke borstel en een kaal kutje. Ze is echt al op leeftijd, maar ik kan een lekkere oude kut wel waarderen.
Op de kamer komt ze lekker naakt bij je liggen bed nadat ze heeft omgekleed in de andere kamer.
Beth lijkt de smaak van een lul wel te waarderen, en reageerde enigszins teleurgesteld toen ik zei PMC te willen. Ze pijpt redelijk, soms een beetje veel tanden helaas.. Door haar leeftijd is ze minder actief, maar ze laat zich goed aansturen.
Haar kutje is duidelijk zeer ervaren, en goed ingewerkt ;) Ze lijkt het heerlijk te vinden als je haar spleetje zachtjes masseert.
Ik heb een hele tijd met haar kut gespeeld terwijl ik in 69 boven haar hing en zij mij aftrok en zacht aan mijn ballen likte....hmm...
Beth is wel echt een prof, maar geeft je niet het gevoel op de tijd te letten.
Het lukte mij niet om in haar klaar te komen (combi van te klein geschapen en haar flinke kont) waardoor ik over die flinke hangjopen heen heb gespoten.

Beth is wat formeel in haar manier van communiceren, ook op de app spreekt ze ja structureel aan met 'u'
Ook in de slaapkamer hoef je bij haar weinig bijgeluiden of dirtytalk te verwachten.

Ik zal haar nog wel eens opzoeken denk ik..het is voor mij toch een beetje de sexoma om de hoek. Dus als ik heb zin heb in een vol en rijp lijf rijd ik naar Zevenaar :)
 
Heb deze dame jaren geleden ook eens mogen ervaren toen ze dus een stuk jonger was maar toen ook al vrij gezet was. Haar uiterlijk en passie vielen voor mij nogal tegen, dus is het bij die ene keer gebleven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan