Betty Brugge

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
1
04/03/22
0
Fake,
Je komt er toe en dan staat er zo een troll dat zegt "my friend is busy will you have me?"

Heb neen gezegd en weer weg gegaan spijtig.

Die foto's waren wel veel te goed om waar te zijn

 
Deze is dezelfde, heeft zich een klein beetje verplaatst én een nieuw profiel geplaatst :mad:

Tsja..Midhold 🥴... geen idee of je ze bij RL hetzelfde kan melden als bij SJ. Wellicht mijn blik eens verruimen naar RL. Meld regelmatig fakeadvertenties van SJ hier en bij Midhold in ieder geval
 
Ik zeg het niet vaak, maar bij deze juffrouw lijkt toch echt van toepassing: "als het te mooi is om waar te zijn, dan is het wsl ook gewoon niet waar". Wie denkt nu echt dat er een naturel jong rondborstig supermodel je in Oostende gaat ontvangen voor €200/uur?
 
Tina al ontdekt…
Deze?

Met alle respect, en ik lees dat ze erg goed werk levert, maar qua looks en leeftijd is deze Tina toch duidelijk een klasse minder dan de juffrouw van de foto. Don't get me wrong: ze is top, maar de juffrouw uit dit topic was buiten categorie.
 
Tsja..Midhold 🥴... geen idee of je ze bij RL hetzelfde kan melden als bij SJ. Wellicht mijn blik eens verruimen naar RL. Meld regelmatig fakeadvertenties van SJ hier en bij Midhold in ieder geval
Nog nooit van Midhold gehoord, maar bij deze toch eens gegoogled. Anyways... Zou je me misschien andere, meer betrouwbare, adult advertentiesites kunnen aanraden toevallig?
 
Nog nooit van Midhold gehoord, maar bij deze toch eens gegoogled. Anyways... Zou je me misschien andere, meer betrouwbare, adult advertentiesites kunnen aanraden toevallig?
Nope, helaas. Weet niet of er in België ook een soort van WHG bestaat, maar dat icm reverse image search en dit forum..dan kom je al een heel eind...en als je ergens over twijfelt...gewoon een balletje opgooien hier...
 
Volgens mij is onderstaande link naar Evelin in Oostende van zelfde 'fake makelij' of die adevertentie van Betty.


Ook een gelijkenis met Betty advertentie is het feit dat ze nationaliteit Spaans vermelden en etniciteit Oost Europees vermelden ......

Deze foto's stonden ooit open voor een profiel Alice in Antwerpen...... kan iemand dat bevestigen ?

Groetjes
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan