Recensie Betty (Roe), Den Haag, Geleenstraat 126A k1 3,80 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 453

Vaste klant
Forumpionier
232
03/07/21
223
5
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Al een tijdje trok deze blonde dame mijn aandacht omdat ze wat heeft als lookalike van mijn favoriete dame.
Haar aangesproken aan het raam en daar kwam ze vlot over dus hup naar binnen.
Binnen stelde ze zich voor als Bettie, altans zo heb ik het gehoord.
Even de mogelijkheden besproken en gekozen voor beffen en pzc als extra's
Ik vind haar een schone, geduldige en vriendelijke dame met een goede werkhouding waarmee ik me wel vermaakt heb, dus wel voor een herhaalbezoek vatbaar.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Maandagmiddag zag ik Bettie zitten, zag er goed uit en bij binnenkomst lekker spontaan. Ze had er echt zin in. Ze vertelde dat er veel mogelijk was met bij betaling, maar ben daar verder niet op in gegaan. Eerst maar even laten pijpen mc, maar daar is ze nog niet heel ervaren in. Ze vroeg, welke positie ik wilde, maar dacht pijp nog maar even door. Daarna op haar zij gelegd en haar zo geneukt zodat ik haar via de spiegel kon aankijken. Dit was best geil en al snel kwam ik in haar klaar mc. Daarna waste zij zich.
 
Laatst bewerkt:
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze dame viel me bij eerdere Geleenstraat-rondjes al op doordat ze altijd vrolijk lachte bij het langslopen. Een opvallend contrast met diverse dames die uitgezakt op hun telefoon starend in hun stoel hangen en de wandelaars geen blik waardig keuren. Dus vandaag besloten haar eens aan te spreken. Hoeveel moet het kosten? 50 euro, prima, ik naar binnen.

Binnen gevraagd of pzc ook mogelijk was (ik vraag dat nooit aan het raam, altijd pas als ik binnen ben), dit was mogelijk voor 50 euro meer.

Heel mooi slank meisje met prachtige kleine tietjes (laat ze alsjeblieft nooit aan de siliconen beginnen). Binnen net zo aardig en vriendelijk als aan het raam. Ze liet weten dat ze tot een uur of 9 's avonds werkt. Ik trof haar op 126a k4, later die middag verhuisde ze naar k1.

Helaas was pijpen niet geweldig. Mechanisch en zonder gevoel. Niet mogelijk om hier een stijve van te krijgen. Gelukkig ging ze wel zo zitten dat ik haar mooie lichaam kon strelen, dat was aangenaam, maar opgewonden werd ik niet.

Dus toen ik voelde dat het niets ging worden heb ik het maar afgebroken, geen zin om zelf te gaan liggen rukken. Ze bleef zich maar verontschuldigen dat ik niet klaar kon komen, hoe vaak ik haar ook verzekerde dat het niet belangrijk was.

Later die middag verscheen Katerina gelukkig, en zij is de beste pzc-ster van de straat, dus daar naar binnen gegaan voor het uiteindelijke orgasme van de dag.

Meer uitgegeven dan gepland dus...
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vergeten een review te schrijven over deze schattige dvp.

Tijdje terug koos ik voor haar buurvrouw omdat ze net net klaar was met een klant en ik ongeduldig.

Dus had der wel op t oog en 1.5 week geleden heb ik dus een leuk bezoekje gedaan bij der.

Super vriendelijk. Ondanks gebrek aan engelse taal ging het communiceren best aardig.
Vroeg naar der grenzen. Veel kon maar geen vingers naar binnen aanraken prima. Okay top!

Dus rubber erom heen en begon te zuigen. Was zeker niet on aardig en der billen zijn super zacht dus kon er niet van afblijven. Na even opgewarmd te hebben vroeg ze welke positie ik wilde.

En begon even in missionairy zodat ik der heerlijke lichaam kon bewonderen.
Echt een hele mooie poes om naar te kijken. En ze heeft zelf ook een schattig koppie. Ze kreunt wel maar merkt echt dat het niet voor het plezier is. Just another day at the office. Toch niks mis mee.

Toen der omgedraaid naar doggy. En oef! Dit was gevaarlijk. Zo'n klein lichaam maar toch zo'n uitzicht. Zachte volle billen en langzaam diep stoten. Geen probleem. Zei het ook tegen der. Okay this is dangerous.. in a good way ;)

Iets te veel genieten dus legde haar op haar buik. Nog even door stoten en voelde die billen kletsen tegen mijn lichaam. Volgespoten jasje weer uit. Bedankt en tot ziens.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Eenmaal binnen, heb ik gevraagd voor pzc, dat is mogelijk voor 50 euro. Je mag haar ook likken voor een totaalpakket van 100 euro. Van likken heb ik geen gebruik gemaakt.
Zij heeft wel een van de mooist kutje die ik ooit gezien heb.
Van pijpen kent zij alleen de hoogst versnelling en wat eentonig. Gelukkig kan ik me wel concentreren voor een erectie.
Bij neuken krijg je weinig reactie/emotie van haar.
Ik zal haar persoonlijk alleen herhalen voor een quickie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan