Recensie Bianca, Lounge Massage, Erpe-Mere 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

PoH

Wandelaar
30
06/12/22
22
9
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/bianca-slank-sensueel-en-supergeil.html
Totale kosten (in euro)
120 + extra
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Uurtje All-in massage bij Bianca. Extra betaald voor pzc.
Bianca is een Braziliaanse, franstalige dame uit Brussel. Ik schat haar tussen de 40 en 50 jaar (dus geen 33 zoals de advertentie beweert).
Ze heeft een zeer strak, afgetraind lichaam met een fake C-cup. Haar gezicht verraad echter haar ware leeftijd.
Er werd geen douche genomen op voorhand. Het werd ook niet voorgesteld. Achteraf evenmin.
Massage was maar zo zo. Daar bestaan betere locaties voor, dus ok.
Kussen beperkt zich tot wat vluchtige kusjes op de mond. Geen tong.
Extra voor pzc bij Bianca wilt voor haar duidelijk zeggen "enkel" pzc. Er is dan ook verder geen intiem aan te pas gekomen...
Het pijpen was niet fantastisch. Ik heb het nog nooit iemand met zo weinig overtuiging weten doen. Weinig tot geen variatie (likken, zuigen, deepthroad,...), geen oogcontact en het met haar scherpe nagels krabben aan men ballen was eerder onaangenaam te noemen. Afgewerkt met handjob, waar ze me in men eigen gezicht liet komen. 'Ca c'est ta faute' was haar enige, emotieloze reactie.
Bianca? Never again!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan