Recensie Lies, Lounge Massage, Erpe-Mere 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

PoH

Wandelaar
30
06/12/22
22
9
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/lies-vlaamstalig-zeer-sensueel-en-lief.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Naar aanleiding van de positieve comments op dit forum heb ik een uurtje jacuzzi gereserveerd met Lies.
Lies was een half uurtje in vertraging, dus moest ik wachten in een klein hokje net voorbij de ingang. Het plafond van dat wachtkamertje komt echter niet tot tegen de muur. Hierdoor kon ik letterlijk woord voor woord het gesprek volgen van de dvp en klant in de kamer erboven. Men weze gewaarschuwd!
De ontvangst van Lies was een aangename verrassing. Het is een knappe dame van rond de 30 met een ondeugend snoetje. Ideale looks voor een echte gfe.
De eerste 10 min. heb ik alleen in de jacuzzi gezeten, terwijl Lies nog het een en ander moest regelen. Tja, risico van de eerste klant van de dag te zijn zeker?
Eenmaal alles in orde, komt ze mee in de jacuzzi, praat wat met je om je op je gemak te stellen en begint je vrij snel intens te tongzoenen en pzc. Best! Blowjob! Ever!
Daarna het bed op. Ze neemt echt haar tijd voor jou. Geen snelle seks zoals bij vele andere dames. Met haar intense kijkers, houdt ze de hele tijd oogcontact met je.
Op bed eerst wat massage, dan terug pzc, beffen, intiem,... alles kan en alles mag bij Lies. Ze houdt zelf ook duidelijk van het ietwat hardere (sm). Misschien iets voor bij een volgende afspraak?
Nadien samen onder de douche en nog wat nababbelen.
Liesje ziet me zeker nog terug! Wat een topper!
 
Veel dames halen die offline wanneer ze niet werken. Ik heb gemerkt dat Lies al een weekje of zo niet meer aanwezig is op hun eigen website. Ik vermoed dat ze met verlof is.
Lies werkt zo goed als iedere dag , verlof heeft ze genomen begin december .
Als ik zin heb om bij lies te gaan bel ik naar de lounche en echt vragen naar Lies of de dame in kwestie die je wilt . Hun website is niet iedere dag correct met de dames die er zijn die dag .
 
Ondertussen nog steeds geen advertentie gezien van Lies, en de foto`s op de website van Lounge Massage laten net iets te veel aan de verbeelding over. De service die @Sjonnie Walker beschrijft is echter net waar ik naar op zoek ben.

Ik heb het voor wat slankere dames, zelfs enigszins richting skinny. De foto`s van Julia spreken me wel aan maar de reviews zijn dan weer heel wat minder, of toch zeker qua (tong)zoenen en dat vind ik net heel belangrijk.

Hoe zouden jullie Lies omschrijven qua lichaamsbouw? En in vergelijking met Julia?
 
op hun site staat dagelijks wie er wel en niet aanwezig is he. Ik vermoed ook dat ze met verlof is.
Om te antwoorden op de vraag hoe ze afzet tegen julia. Lies heeft iets meer uitgesproken rondingen. weelderig vol haar. Ze is gewoon bakken sensueler.
 
Lies is inderdaad een aangename verschijning en ze is goed in wat ze doet. Mijn ervaring in de lounge was telkens goed maar soms duurt het wel erg lang tegen dat de dames in kwestie terugkomen met een drankje of handdoek bijvoorbeeld. Heeft iemand dit ook al opgemerkt? Lies doet intiem ook enkel condoom of ook bare ?
 
Lies is inderdaad een aangename verschijning en ze is goed in wat ze doet. Mijn ervaring in de lounge was telkens goed maar soms duurt het wel erg lang tegen dat de dames in kwestie terugkomen met een drankje of handdoek bijvoorbeeld. Heeft iemand dit ook al opgemerkt? Lies doet intiem ook enkel condoom of ook bare ?
Klopt, heb ook ruim 10 minuten mogen wachten. Zo was het uur eerder 45 minuten. 😞
 
Vandaag voor de eerste keer geweest naar dit salon. Op hun site staat 120 euro voor all-inn, maar toerplaatsen moest ik nog eens 30 euro bijbetalen . Lies was pas20 min later op de kamer . Totaal 40 min voor 150 euro vind ik net iets teveel.
 
Vandaag voor de eerste keer geweest naar dit salon. Op hun site staat 120 euro voor all-inn, maar toerplaatsen moest ik nog eens 30 euro bijbetalen . Lies was pas20 min later op de kamer . Totaal 40 min voor 150 euro vind ik net iets teveel.
Lies heeft standaard een tarief van 150 euro. De andere dames (behalve Fany) zijn 120 euro per uur.
Maar ik ervaar hetzelfde. 10 minuten achter gordijn wachten, nogmaals 10 minuten op kamer... beetje teveel van het goede.
 
Terug
Bovenaan Onderaan