Recensie Bibi, Heaven Thai Spa, Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ManBearPig

Newbie
11
16/02/23
14
1
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://heaventhaispa.nl/
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
De eerste keer bij deze salon geweest sinds de heropening.
Gezellige ontvangst, werd voorgesteld aan 4 mooie dames en ik koos voor Bibi, een erg knappe dame met een leuke uitstraling.
Zeer mooie kamer met douche op de kamer, dus gelukkig hoef je niet de gang op.

De massage was goed, Bibi kan ook echt goed traditioneel masseren. Dat deed ze ook in haar vorige salon vertelde ze me.
TIjdens t masseren veel teasen en nadat ik me mocht omdraaien ging ze vol gas om het af te maken.

Uiteindelijk was de massage na 45 klaar en hebben we t laatste kwartier samen gedoucht en nog wat gekletst.
Vanwege de gezelligheid vond ik het niet erg dat de massage zelf geen vol uur duurde.

Herhalingsgevaar? Weet ik nog niet zeker maar ik denk t wel.
T enige puntje is dat ik niet echt fan ben van siliconen. Verder heb ik een leuk uurtje gehad.
Qua prijs is het duurder dan in andere steden, maar in Amsterdam is er volgens mij geen alternatief.
 
Weet iemand wat het verschil is tussen de massage van 100 euro en die van 130 euro, behalve dan dat het 30 euro duurder is? Uit de tekst op de website maak ik het niet op.

Ik ga zondag 5 maart hier naartoe. Als niemand weet wat het verschil tussen die 2 is, dan sla ik die 30 euro extra wel stuk voor het algemeen belang van dit forum. Dan laat ik het na afloop weten..
 
Weet iemand wat het verschil is tussen de massage van 100 euro en die van 130 euro, behalve dan dat het 30 euro duurder is? Uit de tekst op de website maak ik het niet op.

Ik ga zondag 5 maart hier naartoe. Als niemand weet wat het verschil tussen die 2 is, dan sla ik die 30 euro extra wel stuk voor het algemeen belang van dit forum. Dan laat ik het na afloop weten..
100 is in ieder geval alleen handmatig. Ik vermoed dat er bij 130 andere diensten bijkomen. Blow job of sex?
Maar het staat inderdaad niet in de tekst beschreven.
 
Weet iemand wat het verschil is tussen de massage van 100 euro en die van 130 euro, behalve dan dat het 30 euro duurder is? Uit de tekst op de website maak ik het niet op.

Ik ga zondag 5 maart hier naartoe. Als niemand weet wat het verschil tussen die 2 is, dan sla ik die 30 euro extra wel stuk voor het algemeen belang van dit forum. Dan laat ik het na afloop weten..
Die andere is tantra. Ik zou het niet doen, ik denk namelijk niet dat de dames je echt anders zullen masseren in zo'n salon. Ze hebben meestal hun vaste repertoire.
 
Weet iemand wat het verschil is tussen de massage van 100 euro en die van 130 euro, behalve dan dat het 30 euro duurder is? Uit de tekst op de website maak ik het niet op.

Ik ga zondag 5 maart hier naartoe. Als niemand weet wat het verschil tussen die 2 is, dan sla ik die 30 euro extra wel stuk voor het algemeen belang van dit forum. Dan laat ik het na afloop weten..
100 is gewoon massage ,130 is btb erbij .
 
Aangezien niemand het goede antwoord wist op de vraag wat het verschil is tussen een massage van 100 euro en 130 euro, ben ik zojuist maar gegaan en heb er 100 euro naartoe gebracht. Wat kreeg ik er voor terug? Een massage zonder body to body en de masseuse hield haar bh en slip aan. Toen ik vroeg of ze die overbodige kledingstukken kon verwijderen, ging de bh uit. De b2b en de slip uit zijn dus de extra's die je voor 130 euro krijgt.

De massage zelf was redelijk. Niet van Bibi overigens. Ik had de keuze uit 3. Ik vond ze alle 3 onaantrekkelijk maar 1 ging nog wel. Ze had redelijke borsten en ik schat haar ongeveer 50.

Al met al weinig waar voor je geld. Ik dacht dat het luxe verbouwd was. Maar ik moest nog steeds douchen in een gangkast en ik had de eerste kamer na de ingang en kon alle stemmen horen. Na afloop zat het wachtbankje vol..
 
Gisteren Nathalee getroffen. Knap, lief, grappig, zelfverzekerd en snel van begrip. Een verrukkelijk halfuurtje beleefd. aanvankelijk had ik zin in een vol uur incl stevige massage maar er stond al een volgende afspraak en inderdaad toen ik vertrok zag ik al een vriendelijke wat oudere man van mijn leeftijd die zich enorm stond te verheugen op zijn afspraakje met haar. Ze nam hem bij de hand en troonde hem mee de kamer in ;-) Het jonge meisje achter de balie bood mij een extra half uurtje aan ("you want one more time?!) maar ik weet niet of dat een grapje was, ik had in elk geval al voldoende genoten.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan