Recensie Multimassage Almere Annabel 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Strongman

Wandelaar
38
09/10/23
27
5
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
165
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na ontvangst door de gastvrouw, aan 4 dames voorgesteld in een line-up, daar ben ik geen fan van dus koos de laatste in de rij en dat was Annabel. Zeker geen spijt van gehad, erg leuke spontane slanke 30er met kleine borsten, mooi lang blond haar en een knap vriendelijk gezicht. Spreekt een klein beetje gebrekkig Nederlands met leuk Spaans accent. Geweldig passievol uurtje met haar gehad, uur vloog voorbij, tijd ietsje overschreden maar zeer tevreden naar huis. Goede massage met wel wat meer aandacht voor de onderbenen en voeten dan de gemiddelde klant zou willen maar ik hou wel van een goede voetmassage. Was iets minder enthousiast over de locatie, mijn indruk van de kamer was niet zo netjes als het zou kunnen, dat was jammer, volgende keer beter hoop ik. Annabel kan ik iedereen aanraden.
 
Wanneer ik de foto's zie die op kinky staan is het de Annabel met het figuur dat ze heeft bij de auto's en liggend op haar rug op het bed, de andere foto's welke in de zaak zijn genomen (bv in de douchecabine) dat zullen denk ik oudere foto's zijn, daar zit inderdaad wel redelijk wat kilo's verschil in lijkt het. Die kunnen ze beter verwijderen dat is niet meer zoals ze er nu uitziet. LPS: ze is niet Oost Europees maar Spaans.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan