Blijft je privacy bij een prive ontvangst dame gewaarborgd?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rimon

Meubelstuk
2.917
09/10/21
4.208
19
Is een prive ontvangst dame wel discreet genoeg en blijft je privacy gespaard? Ik merk dat als je een prive dame bezoekt er best vaak mensen in het huis zitten, soms andere dvp's die je soms in de gang ziet lopen maar ook andere bewoners die in dat huis wonen. Ook bij het aanbellen heb ik het idee dat mensen je van achter een luxaflex gewoon kunnen zien. Je weet niet wie die mensen zijn en of ze überhaupt te vertrouwen zijn en wat er allemaal kan gebeuren. Plus je hoort ook verhalen dat er verborgen camera's gebruikt kunnen worden om daarmee een klant te chanteren. Het zet je toch aan het denken mede omdat sommige van ons hier in een relatie zitten, het laatste wat je wilt is dat je vrouw erachter komt dat je een prostituee hebt bezocht.
 
Is een prive ontvangst dame wel discreet genoeg en blijft je privacy gespaard? Ik merk dat als je een prive dame bezoekt er best vaak mensen in het huis zitten, soms andere dvp's die je soms in de gang ziet lopen maar ook andere bewoners die in dat huis wonen. Ook bij het aanbellen heb ik het idee dat mensen je van achter een luxaflex gewoon kunnen zien. Je weet niet wie die mensen zijn en of ze überhaupt te vertrouwen zijn en wat er allemaal kan gebeuren. Plus je hoort ook verhalen dat er verborgen camera's gebruikt kunnen worden om daarmee een klant te chanteren. Het zet je toch aan het denken mede omdat sommige van ons hier in een relatie zitten, het laatste wat je wilt is dat je vrouw erachter komt dat je een prostituee hebt bezocht.
Ja je kan er haast vanuit gaan dat het niet zo discreet is. Dat stiekem filmen heb ik ook gelezen en het lijkt me dat ze dat niet allemaal doen. Het komt voor. Ik weet jaren geleden dat de recherche een pandje in de gaten hield waar ook een dvp priveontvangst doet. En vrij kort geleden ook een kroeg met daarnaast een pand waar ook een raamdame wel eens klanten thuis ontving. Die rechereurs zullen wel een mannen daarna naar binnen hebben zien gaan maar daar zaten ze er niet voor.
Je staat op beeld dan en zal gearchiveerd worden maar kan weinig mee gebeuren. Maar goed dat is dan de politie. Je hoort verhalen over gasten die dat zeg maar pooier zijn en dan die klanten chanteren. Geen idee of het waar is. Die klanten die gechanteerd worden zullen dat niet aan de grote klok hangen. Alles staat tegenwoordig op beeld. Helaas
 
gebruik een anonieme prepaid sim, en betaal cash, valt er bijzonder weinig aan je te linken om je te chanteren.
Mochten ze een filmpje van je maken in actie met dame, dan kun je je afvragen hoe dat ooit bij je partner terecht zou kunnen komen (tenzij je een BN'er bent)

Die paar keer dat ik prive ben gegaan ook gemerkt dat er meer mensen in het pand aanwezig waren, voelde toch niet goed, mede daarom bezoek ik uitsluitend raamdames of gerenomeerde privé huizen/clubs.
 
Filmpje kan op internet komen en dan is er altijd wel iemand die je zou herkennen.
Wat je nu heel veel ziet zijn vrouwen in de sportschool die filmen en dan bv anderen voor lul zetten of zelfs beschuldigen van stalken als die ander staat te wachten op zijn beurt bij bv de loopband. Worden op sociale media geplaatst. Heel kwalijk.
 
in de ramenbuurt ga je waarschijnlijk ook gefilmd worden..
in het privehuis waar ik wel eens kom, was laatst de vent van de uitbaatster een camera aan het ophangen...ik moest wachten voordat mijn dame beschikbaar was..ik was haar 1ste die dag..en heb hem nog meegeholpen om de bedrading weg te werken..
je gaat er nergens meer aan ontkomen..aan gefilmd worden..
in feite wat al meer gezegd is..cash geld meenemen..prepaid foon..geen id of rijbewijs meenemen..een straat verder parkeren..en selectief zijn met de dames..Roma zigeuners , dames die te mager op foto's lijken en vol tattoos zitten etc etc.. voorzichtig mee zijn
recensies lezen en maken..(leest 70% van dit forum even mee?schrijf ook ens wat aub..)..
ooit 1x gehad in het SKW dat een 'Noord Afrikaantje' me wilde rippen..jaar of 15 terug..
in de priveontvangst (nog)nooit iets meegemaakt..
 
Laatst bewerkt:
in de ramenbuurt ga je waarschijnlijk ook gefilmd worden..
in het privehuis waar ik wel eens kom, was laatst de vent van de uitbaatster een camera aan het ophangen...ik moest wachten voordat mijn dame beschikbaar was..ik was haar 1ste die dag..en heb hem nog meegeholpen om de bedrading weg te werken..
je gaat er nergens meer aan ontkomen..aan gefilmd worden..
in feite wat al meer gezegd is..cash geld meenemen..prepaid foon..geen id of rijbewijs meenemen..een straat verder parkeren..en selectief zijn met de dames..Roma zigeuners , dames die te mager op foto's lijken en vol tattoos zitten etc etc.. voorzichtig mee zijn
recensies lezen en maken..(leest 70% van dit forum even mee?schrijf ook ens wat aub..)..
ooit 1x gehad in het SKW dat een 'Noord Afrikaantje' me wilde rippen..jaar of 15 terug..
in de priveontvangst (nog)nooit iets meegemaakt..

Toch is een privéhuis of een raamdame vele malen veiliger dan prive-ontvangst het feit dat het legaal is zorgt ervoor dat je met een gerust hart er naartoe gaat. Je weet niet welke gekken in dat huis zitten pooiers criminelen die tot alles in staat zijn, bij prive-ontvangst loop je het meeste kans op een geweldsdelict.
 
Ik ga vrijwel alleen nog naar prive-ontvangst dames en heb nooit iets dergelijks meegemaakt., en ik bezoek bijna nooit dezelfde. Dat wil niet zeggen dat het niet kan gebeuren, inderdaad. Aan de andere kant wordt je alleen al bij het aanbellen bij een prive huis sowieso gefilmd. Al verwacht ik niet dat de beelden lang bewaard worden.

Als je vasthoudt aan dames die je kent en die betrouwbaar zijn, dan loop je weinig risico denk ik.
 
Veel dames willen tegenwoordig videobellen als je in de straat staat.
Ik kan je wel melden dat daar vaak opnames of schermafdrukken van gemaakt worden van hun kant.

Al een keer meegemaakt dat ik bij een andere dame (wel van dezelfde club) geconfronteerd werd met mijn eigen video call afbeelding.

Dus bedenk goed voor je een video call doet.
 
Ik vind het bezoeken van een dame die ik niet ken en waar ik intiem fysiek contact mee wil hebben vaak al spannend genoeg.
Als ik dan zo hier lees en soms nadenk welke extra spanning er komt kijken bij het bezoeken van een dame die privé ontvangt, dan weet ik eigenlijk al dat ik te gespannen ga zijn in zo'n situatie. Mede daarom bezoek ik dus geen dames die privé ontvangen.

Discretie, veiligheid, respect en hygiëne moeten voor mij voldoende geborgd zijn alvorens ik ergens heen ga. En als dat geld kost wil ik er best extra voor betalen, maar tegenwoordig lijkt privéontvangst vaak zelfs duurder te zijn dan bijv. een dame in een privéhuis bezoeken dus is hier eigenlijk geen sprake meer van.
Enige is dat ik voor lief moet nemen dat een substantieel deel van mijn geld in de zakken van de uitbater verdwijnt. Ach ja, so be it.
 
Aan videobellen heb ik nooit gedaan als de dvp daar naar vroeg zei ik altijd je ziet mij gezicht straks wel als ik bij je voor de deur sta de meesten gingen hiermee akkoord. Waarom zou je het accepteren dat een dvp je video belt en een foto van je maakt. We weten allemaal wel wat ze met de foto's doen doorsturen naar andere collega's of bookers die het tegen je kunnen gebruiken nergens voor nodig. Hou altijd in gedachte dat je hier met criminelen hebt te maken die niks om je privacy geven.
 
Laatst bewerkt:

Aan videobellen heb ik nooit gedaan als de dvp daar naar vroeg zei ik altijd je ziet mij gezicht straks wel als ik bij je voor de deur sta de meesten gingen hiermee akkoord.
Ik heb het onlangs wel gedaan en zonder problemen. Dame zit hier al meer dan 10 jaar op hetzelfde adres, ik ben "vriend"op haar Facebook en Instagram . Niks aan de hand .
 
Plus je hoort ook verhalen dat er verborgen camera's gebruikt kunnen worden om daarmee een klant te chanteren.
Ah, nee joh, sekswerkers hebben doorgaans geen enkel belang bij het chanteren van een klant. De kans dat je net die ene persoon treft die mensen afperst, is ontzettend klein. Mocht dat gebeuren, dan kun je gewoon naar de politie gaan en aangifte doen. Ook de politie heeft beroepsgeheim.

Maar, ik zou me daar helemaal niet druk over maken. Vrijwel alle sekswerkers proberen simpelweg wat te verdienen en een goede klantrelatie is daarbij essentieel. Klanten komen alleen terug als ze een positieve ervaring hebben gehad.

Ik begrijp ook niet waarom sommige mensen zo paranoïde zijn dat ze allerlei hindernissen opwerpen om maar anoniem te blijven. Het heeft vaak een averechts effect. Voor veel sekswerkers is dat een rode vlag en signaleert het dat de klant misschien niet helemaal zuiver is.

Ik denk dat je met vertrouwen en een positieve instelling veel meer plezier beleeft aan je hobby.
 
Ah, nee joh, sekswerkers hebben doorgaans geen enkel belang bij het chanteren van een klant. De kans dat je net die ene persoon treft die mensen afperst, is ontzettend klein. Mocht dat gebeuren, dan kun je gewoon naar de politie gaan en aangifte doen. Ook de politie heeft beroepsgeheim.

Maar, ik zou me daar helemaal niet druk over maken. Vrijwel alle sekswerkers proberen simpelweg wat te verdienen en een goede klantrelatie is daarbij essentieel. Klanten komen alleen terug als ze een positieve ervaring hebben gehad.

Ik begrijp ook niet waarom sommige mensen zo paranoïde zijn dat ze allerlei hindernissen opwerpen om maar anoniem te blijven. Het heeft vaak een averechts effect. Voor veel sekswerkers is dat een rode vlag en signaleert het dat de klant misschien niet helemaal zuiver is.

Ik denk dat je met vertrouwen en een positieve instelling veel meer plezier beleeft aan je hobby.
ik denk dat Rimon, gezien zijn geschiedenis, juist doelt op de Oost Europese en Balkan sexwerker , die vaak via een booker cq pooier werken, en vaak maar zeer kort op een bepaald adres verblijven.
Ik heb hier ook al wat verhalen voorbij zien komen van afpersing of geweld van wandelaars als ze eenmaal binnen zijn in de woning.
 
9 van de 10 houden hun de vinger op de camera, en als je niet video call doet wordt je geblokkeerd.
Ik ben in de in dit geval luxe positie dat ik niet in een relatie zit, dus ben niet bang om ge-exposed te worden. Ik heb een foto op m'n Whatsapp en deel ook een andere foto als daarom gevraagd wordt. Videobellen heb ik nog niet gehad.

Ik zou het wel ongemakkelijk vinden als een bekende me binnen ziet gaan bij privé-ontvangst. Maar een beetje risico is er altijd in het leven, hoort erbij.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan