Blog van Joke

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Je weet toch wel dat een vergunning aanvragen een paar honderdjes kost en als je die niet krijgt, je dat geld niet terugkrijgt? En dat je dat elk jaar hebt...
Nee sorry ik heb nog nooit een sekswerk vergunning aangevraagd.

Dat het privacy deel klote is snap ik ook wel, maar als we dat stigma ooit helemaal kwijt raken is die vermelding in de krant natuurlijk ook ineens een soort reclame.

Als.
 
Het kan een vorm van reclame zijn, als je het prima vindt dat iedereen dan langs je huis gaat lopen om te kijken wie die vrouw is. Mits de buren je niet gaan tegenwerken door te gaan protesteren tegen je vergunning. En dan moet je natuurlijk ook geen familie en collega's v Cor in hetzelfde dorp hebben wonen die dan ook lezen weten wat je doet ( zoals moi ), terwijl je daar al jaren over liegt.

Je hebt vast geen enkel idee waar wij allemaal tegenaan lopen, maar dat geeft niet.
 
Het kan een vorm van reclame zijn, als je het prima vindt dat iedereen dan langs je huis gaat lopen om te kijken wie die vrouw is. Mits de buren je niet gaan tegenwerken door te gaan protesteren tegen je vergunning. En dan moet je natuurlijk ook geen familie en collega's v Cor in hetzelfde dorp hebben wonen die dan ook lezen weten wat je doet ( zoals moi ), terwijl je daar al jaren over liegt.

Je hebt vast geen enkel idee waar wij allemaal tegenaan lopen, maar dat geeft niet.
Ik zeg bewust, ALS het stigma verdwijnt.

Ik zat gewoon te fantaseren over een wereld waarin sekswerk een breed geaccepteerd beroep is. Dat is nu inderdaad niet het geval, daar ben ik als klant ook zeer bewust van.
 
Ik denk/vrees van niet. Wanneer je leest hoe zelfs hier een aantal mannen zonder respect en soms met onverholen haat en minachting over vrouwen schrijven... dan is het in de 'buitenwereld' niet beter.

Daar heb je een punt, dat viel mij ook al enige tijd op! Best jammer dat je zulke lui zelfs op dit forum hebt. Dan vraag je je wel eens af wat ze hier eigenlijk te zoeken hebben 🤨
 
Daar heb je een punt, dat viel mij ook al enige tijd op! Best jammer dat je zulke lui zelfs op dit forum hebt. Dan vraag je je wel eens af wat ze hier eigenlijk te zoeken hebben 🤨
Sommige mensen (m/v) willen alleen maar haat zaaien om zo met hun eigen frustraties om te kunnen gaan.
En dat gecombineerd met de betrekkelijke en ogenschijnlijke anonimiteit van het internet geeft dit een giftige cocktail die alleen maar negatieve energie genereert. Het beste is gewoon links laten liggen en negeren.
 
Ik geloof absoluut dat er achter menig voordeur wat betreft prostitutie heel veel mis is. Vrouwen die in flatjes door ongure types uitgebuit worden en echt geholpen moeten worden. Ik ga niet net doen alsof dit het fraaiste wereldje is.

Alleen ga je dat niet oplossen door met een kanon op de hele branche te schieten, want dan duiken die je wilt raken alleen maar verder onder en zijn de slachtoffers juist die wel open in het veld staan.
Het moet voor elke vrouw die thuisontvangst doet toch een zekere risicofactor zijn dat er op zeker moment eentje binnenkomt die haar wel even gaat vertellen dat ze "bescherming" nodig heeft. De eerste keer dat ik een meisje thuis bezocht, stond de deur op een kier. Is op zich merkwaardig, want je zou verwachten dat er open gedaan wordt als je aanbelt. Ik duw de deur dus maar verder open, ondertussen maar even aankondigen dat ik binnen ben.
Stond ze in de keuken te wachten, de hand op of in de keukenla....
 
Het moet voor elke vrouw die thuisontvangst doet toch een zekere risicofactor zijn dat er op zeker moment eentje binnenkomt die haar wel even gaat vertellen dat ze "bescherming" nodig heeft. De eerste keer dat ik een meisje thuis bezocht, stond de deur op een kier. Is op zich merkwaardig, want je zou verwachten dat er open gedaan wordt als je aanbelt. Ik duw de deur dus maar verder open, ondertussen maar even aankondigen dat ik binnen ben.
Stond ze in de keuken te wachten, de hand op of in de keukenla....
Indien die hand in de la haar een veiliger gevoel geeft heb ik daar geen moeite mee. Als ik kwaad zou willen zal het misschien afschrikken. En als ik geen kwaad wil zal ik het respecteren.
Vergeet niet dat prostitutie vroeger de zelfkant van de maatschappij was, waar allerlei types rond liepen. Sommige van die types lopen nog steeds rond en een meisje hoeft maar één keer zo'n verkeerd type te ontmoeten om haar voor de rest van het leven te tekenen.
 
Ik houd er rekening mee dat er nog steeds types rondlopen die de dames het leven zuur maken. Jaren terug werd er op TV een programma uitgezonden waarbij een conflict tussen motorbendes een onderwerp was. Daarbij was een onderdeel blijkbaar de twist wie er zeggenschap had over de raambuurten ergens in Duitsland.
Wat er werkelijk gaande is, blijft voor de man/vrouw op straat grotendeels onzichtbaar.
 
Wat er werkelijk gaande is, blijft voor de man/vrouw op straat grotendeels onzichtbaar.

Soms vangt men een glimp op.

Uit Noordhollands Dagblad 26 juni in 2018:

Willem Holleeder had een financieel motief om zijn vroegere 'bloedgabber' Cor van Hout te liquideren. Na de moord zat hij direct achter de erfenis van Van Hout aan, die voor een groot deel bestond uit prostitutiepanden aan de Achterdam in Alkmaar.
 
Je kunt verhaal 2 ook achter verhaal 1 aan plakken in het zelfde eerdere bericht maar afzonderlijke afleveringen is het leukste en helderste.
Dat samenvoegen is bloedirritant en als in het tweede samengevoegde bericht iemand is geciteerd of getagd dan krijgt diegene geen melding waardoor je dus krijgt dat men elkaar onbedoeld geen antwoord geeft tenzij je toevallig dat bericht voorbij ziet komen
 
Terug
Bovenaan Onderaan