Blog van Joke

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik kan zelfs praten met een mond vol sperm.. oké.. garantie op niet lekken kan men dan niet garanderen.


Moet trouwens nog even iets grappigs vertellen.

Aangezien ik toch niet kon daten vandaag, heb ik de hele dag een slaapverwekkend debat zitten volgen. Op een gegeven ogenblik was Omtzigt aan de beurt en gaat mijn hond diep grommen naar de tv. Springt vd bank en staat met de voorpoten op de tv kast te blaffen naar die man.
Duidelijk dat mijn hond hem niet moet 😄😄
 
Dan was er nog verlangen. 😁
Ik kan zelfs praten met een mond vol sperm.. oké.. garantie op niet lekken kan men dan niet garanderen.


Moet trouwens nog even iets grappigs vertellen.

Aangezien ik toch niet kon daten vandaag, heb ik de hele dag een slaapverwekkend debat zitten volgen. Op een gegeven ogenblik was Omtzigt aan de beurt en gaat mijn hond diep grommen naar de tv. Springt vd bank en staat met de voorpoten op de tv kast te blaffen naar die man.
Duidelijk dat mijn hond hem niet moet 😄😄
Ik dacht dat hij populair was toch volgens dat ik hoorde hier in het nieuws.
 
Hoe komt het.

Doordat die man zo'n twijfelachtig persoon is, ja/nee/ja/toch maar niet. Vervolgens loopt hij weg zonder reden en stuurt maar ff een suf appje daarover. Dan komt hij niet meer opdagen bij vervolggesprekken. Verteld niet echt waarom dat zo is.

Dus veel kiezers hebben spijt dat ze op hem gestemd hebben, met de achterliggende gedachte dat hij zou gaan samenwerken met de PVV. Wat hij duidelijk niet wilt, maar de kiezer wel. Dus kiezers zien dat als een verraadt! En zijn boos.

Peilingen wijzen uit dat als er nu verkiezingen zouden zijn, meneer Omtzigt een hoop stoeltjes kwijt is.
 
Doordat die man zo'n twijfelachtig persoon is, ja/nee/ja/toch maar niet. Vervolgens loopt hij weg zonder reden en stuurt maar ff een suf appje daarover. Dan komt hij niet meer opdagen bij vervolggesprekken. Verteld niet echt waarom dat zo is.

Dus veel kiezers hebben spijt dat ze op hem gestemd hebben, met de achterliggende gedachte dat hij zou gaan samenwerken met de PVV. Wat hij duidelijk niet wilt, maar de kiezer wel. Dus kiezers zien dat als een verraadt! En zijn boos.

Peilingen wijzen uit dat als er nu verkiezingen zouden zijn, meneer Omtzigt een hoop stoeltjes kwijt is.
Hier is het ook zo. Moest er hier geen stemplicht zijn ik ga niet meer stemmen. Ze doen toch maar hun zin.

Ik weet op wie ik zal stemmen. Ik neem pvda. Laat ze die beerput maar eens open leggen.
 
Ik ben een groot voorstander van het gebruik van je stemrecht, maar een stemplicht gaat geen reet oplossen ben ik bang.

Over Omtzigt, ik zou niet willen zeggen dat hij zonder reden is opgestapt, maar hij blonk ook niet uit in duidelijkheid. Hij komt twijfelend en timide over en is geen echte leider, maar dat is ie natuurlijk nooit geweest. Hij is door een belachelijke samenloop van omstandigheden in deze positie terechtgekomen, enerzijds door de fantastische dingen die hij wel degelijk heeft gedaan als kamerlid, en vervolgens de terechte sympathie die hij kreeg toen hij daarna compleet unfair behandeld is door zijn collega's.
 
Achter elke sterke man ...

Wat Pieter Omtzigt gedaan heeft in de kamer was goed werk, maar gemakshalve is iedereen de kracht van Renske Leijten vergeten. Zij bleef liever wat meer op de achtergrond en is ondertussen uit de kamer verdwenen. Ze was niet van dezelfde partij, maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat Pieter zonder haar echt iets mist.
 
Achter elke sterke man ...

Wat Pieter Omtzigt gedaan heeft in de kamer was goed werk, maar gemakshalve is iedereen de kracht van Renske Leijten vergeten. Zij bleef liever wat meer op de achtergrond en is ondertussen uit de kamer verdwenen. Ze was niet van dezelfde partij, maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat Pieter zonder haar echt iets mist.
Ik ben Renske Leijten zeker niet vergeten en vond het altijd mooi dat in de kamer soms samenwerkingen ontstaan tussen mensen van ogenschijnlijk totaal verschillende partijen.
 
Een andere DVP hier op het form schrijft regelmatig dat mannen niet lezen en helemaal ongelijk heeft ze waarschijnlijk niet. Ik had de site van Joke al eens bekeken en ook wel gelezen maar het was me echt niet opgevallen hoeveel informatie er al staat van dingen die ik anders had willen vragen. Wat ik vooral ook leuk vond om te lezen dat Joke b.v. wil dat de vrouw de afspraak maakt. Gaat het voor mij zeker wat ingewikkelder maken om mijn vriendin zo ver te krijgen dat ze gaat bellen. Maar kan er eigenlijk alleen maar achter staan.

Dus @JokePrive: complimenten voor je site. Voor wie het nog nooit gelezen heeft, toch eens doen!
 
Aangezien het druk bij de huisarts is, kan ik er pas donderdag terecht. Dus al die tijd kan je je afvragen wat er met je aan de hand is. Zal vast wel naar de gynaecoloog moeten.

Pfff zo niet grappig dit.
Kan/wil je al wat delen @JokePrive?

Je staat natuurlijk volledig in je recht als je het verder toch privé wil houden. Geen uitleg nodig of verschuldigd als je daar voor kiest!

Maar je hebt gezien hoeveel mensen hier begaan zijn dus ik ben zeker niet de enige die vandaag even aan je gedacht heeft.
 
Een andere DVP hier op het form schrijft regelmatig dat mannen niet lezen en helemaal ongelijk heeft ze waarschijnlijk niet…..
Ach, communicatie is niet voor niks een studie die je tot op universitair niveau kunt volgen. Om even wat zaken te benoemen:
- kan de zender zich tekstueel goed uitdrukken en heeft de zender dat ook gedaan?
- is de ontvanger in staat om de boodschap goed te lezen en heeft de ontvanger dat ook gedaan?
- heeft de zender of ontvanger last van interne ruis?
- heeft de overdracht van informatie last van externe ruis.
Etc. Etc.

Beetje kort door de bocht om maar gelijk de fout bij de ander te leggen.
 
Wat voor de zender honderd procent duidelijk lijkt, kan een ontvanger altijd toch weer anders interpreteren.

Zij: "Ga je boodschappen doen? Neem dat een brood mee en als ze eieren hebben, neem er 6 mee."

Jij komt thuis met 6 broden.

Zij: "Waarom heb je 6 broden gekocht?"

Jij: "Ze hadden eieren."

Flauw grapje misschien, maar ik bedoel maar.
 
Wat voor de zender honderd procent duidelijk lijkt, kan een ontvanger altijd toch weer anders interpreteren.

Zij: "Ga je boodschappen doen? Neem dat een brood mee en als ze eieren hebben, neem er 6 mee."

Jij komt thuis met 6 broden.

Zij: "Waarom heb je 6 broden gekocht?"

Jij: "Ze hadden eieren."

Flauw grapje misschien, maar ik bedoel maar.
Jij programmeert zeker :p
 
Terug
Bovenaan Onderaan