Blog van Joke

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Yep, het is weer raak deze week! En uiteraard geen bedankje.

Dus ga voortaan iets minder vriendelijk zijn als men weer met vragen komt over een ander

Zijn profiteurs, zuigers, nemers.
Leveren alleen maar negatieve energie terug.
Let it go. Negeer. Blokkeer. Vergeet.

Daarnaast heb je nu ook nopg een ietwat korter lontje.
Je opladen met positiviteit levert je meer op.
Denk aan de leuke klanten die je wel willen en doen bezoeken en je op handen dragen en die je waarderen om de dingen die wel belangrijk zijn voor je.
 
-Maar kom niet meer in mijn Dm met vragen over waar bepaalde andere dames zijn gebleven
Heel eerlijk, ik heb weleens teruggedacht aan een dame die jaren geleden actief en leuk poste op Hookers. Melissa heette ze. Dan vraag ik me wel eens af hoe het met haar gaat, en ik geef toe, dan denk ik wel eens, "goh, misschien kent Joke haar nog wel, die heeft natuurlijk het hele wereldje voorbij zien komen".

Dan snap ik ook wel dat het verder geen zin heeft daarover te gaan zitten corresponderen met je, maar ergens snap ik wel dat mensen jou zien als een autoriteit op het gebied van sekswerk ja.
 
De stofjesman...

In Salon 261, toen ik daar nog een kamer huurde, kregen we om de zoveel tijd een belletje van de stofjesman ( zo noemde ik hem althans ).

Deze man had een zwak voor gladde, zachte stofjes. Waarschijnlijk zelfs nog steeds 😄

Hij nam zelf altijd een lading kleding mee in de maten vd dame waar hij mee wilde afspreken. Prima geregeld! Alleen jammer dat de kleding altijd erg muf en ongewassen rook, maar goed..even een douche erna en de lucht is verdwenen.

De afspraak verliep altijd hetzelfde... meneer ging gekleed op bed liggen met een handdoek over z'n gezicht, want hij wilde niet meteen de dame zien en al helemaal niet horen!
Dus aankloppen op je gehuurde kamerdeur, stilletjes naar binnen glippen en stilletjes op bed kruipen en hem overal strelen zonder een woord te zeggen. Geen radio aan! Doodsestilte

In het uurtje dat hij er was, minstens 3x omkleden! Heb zelfs een keer een 'bont' jasje aangehad in een kamer zonder airco ( toen hadden ze dat nog niet ) op een warme dag. Lekker zweten in die jas joh! En dan vooral die jas niet wassen he 😆 Jemig.. dat was afzien 🥵 en lekker fris voor de dame na mij 🙄

Het eindigde altijd met een blowjob. Wat niet echt prettig was, aangezien meneer veel te veel voorvocht produceerde. Hij werd echt bloedheet van het voelen vd kleding, dus mega lekkage. Yuk.

Heb niet vaak met hem gedate, want hij zeurde altijd over de prijs. Terwijl ik daar toen echt 1 vd goedkoopste was. Ach.. hij was wel vriendelijk, tikkeltje eigenaardig.. dat weer wel.

Vraag mij af hoe het nu met hem gaat na al die jaren.
 
Het gaat tot nu wel goed met mij hoor. Ik kijk niet uit naar a.s donderdag en probeer gewoon nergens aan te denken. Cor gaat met mij mee, heeft vrij geregeld. Want krijg nogal zware pijnstilling via een infuus, dus dan mag ik niet met ov en zelfs geen zware beslissingen nemen. Het zal mij benieuwen!

Overigens heb ik al deze ellende waarschijnlijk opgelopen v iemand, aangezien het hpv virus bij mij aangetoond is.. en die krijg je door seksueel contact. Je kan het bijna niet uitsluiten om het te krijgen, want 80 à 90 procent van alle mensen komt in contact met een HPV-virus. Dus heb ik gewoon pech.
 
Het gaat tot nu wel goed met mij hoor. Ik kijk niet uit naar a.s donderdag en probeer gewoon nergens aan te denken. Cor gaat met mij mee, heeft vrij geregeld. Want krijg nogal zware pijnstilling via een infuus, dus dan mag ik niet met ov
Dan ben je nog gezegend dat je iemand hebt die je haalt en brengt.
Wat had je anders moeten doen?
 
Niet dat ik weet, moest daar voor gangbangs zijn 🙂
Wat betreft bijnamen ben ik wel benieuwd wat voor bijnamen er voor allerlei andere klanten waren achter de schermen. 😅

Bijnamen? Dat is even nadenken hoor.

-Cutie
-Lekker Ding
-Rambo ( sportschool type )
-Saaie
-Stinkie
-Gedrocht ( sorry 🫣 )
-Roger ( 🐇 )
-Scrooge
-Irritantje
-Bontkraagje ( bekende )
-Vis ( iemand die net adem hapt bij kussen )


Dit komt ff in mij op...


En nee... alleen mijn borsten kwamen bloot, de rest niet.
 
Laatst bewerkt:
Vis ( iemand die net adem hapt bij kussen )
Hahaha, geweldig! Ik ben weleens Lassie genoemd door een dame. Weet nog altijd niet of ze dat per ongeluk er uit flapte als lolletje, of dat dat mijn bijnaam onder de dames is. Hoe dan, ik teken er voor!

(Saaie zou ook nog kunnen bij me als het over de seks zelf gaat 🫣)

Bijnamen lijken me wel handig, zeker als je in een privéhuis werkt, want de zoveelste "Richard" zegt ook niks.
 
Hahaha, geweldig! Ik ben weleens Lassie genoemd door een dame. Weet nog altijd niet of ze dat per ongeluk er uit flapte als lolletje, of dat dat mijn bijnaam onder de dames is. Hoe dan, ik teken er voor!

(Saaie zou ook nog kunnen bij me als het over de seks zelf gaat 🫣)

Bijnamen lijken me wel handig, zeker als je in een privéhuis werkt, want de zoveelste "Richard" zegt ook niks.
Lassie was een vrouwtje 😶‍🌫️
Laat we het maar op 'likken als lassie' houden :)
 
Ik vind dat zo niet leuk...

Van de week had ik weer eens iemand die 3 kwartier wilde afspreken.
Goed, prima.. doen we.

Na een klein gesprekje onder het genot van een colaatje en samen een beetje 'zoenen' op de bank, gingen we uitgekleed verder op bed. Wat daar gebeurde weet zolangzamerhand iedereen wel, sommige v enkel verhaaltjes en anderen in het echie ( laatste is leuker ).

Het vervelende was dat meneer bovenop mij ging liggen en bewust zijn pik veel te dicht bij mijn onderkantje bleef plaatsen. Na zeker 3x mijn hand te gebruiken om zijn pik weg te schuiven ging hij mij een beetje beffen. Was wel plezant, maar duurde uiteraard veel te kort om wat aan te hebben 🙄. Weer bovenop mij kruipend probeerde hij nogmaals zijn pik weer in die richting te krijgen en was ik het zat. Vriendelijk hem weer op zijn rug duwend nog een beetje pijpen en kwam de tijd v afscheid steeds dichterbij.
Oké.. even paalzitten wilde hij nog wel, 10 minuten voor tijd.

Dus hop.. jasje erom en er bovenop gekropen. Het deed wat pijn, kan komen vanwege dat het daaronder natuurlijk niet oké zit, maar goed.. even doorbijten en niets laten merken.
Inmiddels 5 minuten voor tijd, wilde hij liever in mijn mond komen. Dus er weer af, even de latex resten wegpoetsen en daar ging ik weer. Precies op de tijd komt meneer klaar.

En dan duurt het nog 10 minuten met even bijkomen, aankleden, rest vd cola opdrinken.

Dus al met al is meneer 55 minuten bij mij geweest en betaald er voor 45... en het kwam niet bij hem op om iets meer te geven voor de extra tijd die hij heeft ingepikt.

Dat vind ik dus niet cool en helaas is hij daar niet de enige in.

Waarom doe je zoiets bij een sekswerker waar je bijna alles al inclusief krijgt?? Dat is toch onbeschoft gedrag? Herhalingsgevaar voor hem was groot, zei hij bij de deur ( begrijp ik ), maar bij mij niet. Ik hou nou 1x niet van zulke fratsen en die kan je maar 1x flikken. Want men is dan niet meer welkom. Joep, doei en de mazzel.
Droom maar fijn v je geweldige bj voortaan, want daar blijft het bij 😏
 
Laatst bewerkt:
Waarom doe je zoiets bij een sekswerker waar je bijna alles al inclusief krijgt?? Dat is toch onbeschoft gedrag?

Had de beste man wel door dat hij 55 minuten binnen was geweest? Kijk ik let zelf altijd op de tijd, ga liever 5 minuten te vroeg weg dan 1 minuut te laat. Het is natuurlijk geen manier van doen van deze man. maar ergens is het ook jouw verantwoordelijkheid om de tijd te bewaken, en aan te geven de tijd zit erop.

veel succes morgen met je onderzoeken
 
Terug
Bovenaan Onderaan