Algemeen Blue Vision Maasmechelen, 1ste keer als vrouw!

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

deadssandra

Newbie
15
16/01/23
46
Hallo,
ik (vrouw 33 jaar) was van het weekend samen met mijn vriend in blue vision voor de 1ste keer.
ik was namelijk super benieuwd naar de gloryholes daar, en omdat bij blue vision je de deur van binnen kan afsluiten leek me dit wel de juiste plek.
ik had me dus helemaal voorbereid om een paar mannen flink te verwennen, en mezelf misschien wel eens hard te laten neuken door een
andere man terwijl mijn vriend zit toe te kijken.

Maar eenmaal door de deur binnen gekomen te zijn bleken er alleen maar een aantal oudere mannen te zijn, die de leeftijd hebben van mijn vader (50+).
De meeste stonden gewoon in het gangetje een beetje in de booths te kijken, de combinatie van oudere mannen en dat ik ze heb gezien heeft me meteen doen vertrekken.

zijn er ook weleens wat jongeren gasten, van rond de 30 jaar hier? en waar kan ik mezelf aankondigen? Ik zag dat op hun eigen forum geen mogelijkheid meer is om aan te melden namelijk.
 
Het lijkt erop dat het de verkeerde tijdstip is geweest. Zelf ben ik er een paar keer per maand en ben begin 30. Er zijn altijd wel wat oudere mannen maar ook rond de 30/40 loopt er vaak genoeg rond. Ze hebben een forum waar je oproepjes kan doen maar het forum staat erg stil. In de bios zelf laten ze bij de wasbakken weten dat er een forum is om oproepen te doen dus vreemd dat aanmelden niet meer werkt. Hoop jou/jullie eens te treffen. Ben er volgende week dinsdag vanaf 18:00 uur 💦
 
Hi, denk inderdaad dat we op het verkeerde tijdstip waren. (Zondag rond 17:00). We waren toevallig in de buurt en gingen op goed geluk. Ik heb van de week op hun forum gekeken om mezelf aan te kondigen voor over 2 weken ergens. Maar kon nergens registreren, denk dat ze het uit hebben gezet. Zag dat er ook veel spam berichten erop stonden, dat is misschien de reden. We zoeken nu een way om mezelf aan te kondigen zodat er wat heerlijke boys zijn om te pijpen.
 
Hallo,
ik (vrouw 33 jaar) was van het weekend samen met mijn vriend in blue vision voor de 1ste keer.
ik was namelijk super benieuwd naar de gloryholes daar, en omdat bij blue vision je de deur van binnen kan afsluiten leek me dit wel de juiste plek.
ik had me dus helemaal voorbereid om een paar mannen flink te verwennen, en mezelf misschien wel eens hard te laten neuken door een
andere man terwijl mijn vriend zit toe te kijken.

Maar eenmaal door de deur binnen gekomen te zijn bleken er alleen maar een aantal oudere mannen te zijn, die de leeftijd hebben van mijn vader (50+).
De meeste stonden gewoon in het gangetje een beetje in de booths te kijken, de combinatie van oudere mannen en dat ik ze heb gezien heeft me meteen doen vertrekken.

zijn er ook weleens wat jongeren gasten, van rond de 30 jaar hier? en waar kan ik mezelf aankondigen? Ik zag dat op hun eigen forum geen mogelijkheid meer is om aan te melden namelijk.
Zo ben nieuw met dit allemaal maar zou graag jou een keer willen ontmoeten meschien kunnen we wel wat leuke dingen doen?
 
Hallo,
ik (vrouw 33 jaar) was van het weekend samen met mijn vriend in blue vision voor de 1ste keer.
ik was namelijk super benieuwd naar de gloryholes daar, en omdat bij blue vision je de deur van binnen kan afsluiten leek me dit wel de juiste plek.
ik had me dus helemaal voorbereid om een paar mannen flink te verwennen, en mezelf misschien wel eens hard te laten neuken door een
andere man terwijl mijn vriend zit toe te kijken.

Maar eenmaal door de deur binnen gekomen te zijn bleken er alleen maar een aantal oudere mannen te zijn, die de leeftijd hebben van mijn vader (50+).
De meeste stonden gewoon in het gangetje een beetje in de booths te kijken, de combinatie van oudere mannen en dat ik ze heb gezien heeft me meteen doen vertrekken.

zijn er ook weleens wat jongeren gasten, van rond de 30 jaar hier? en waar kan ik mezelf aankondigen? Ik zag dat op hun eigen forum geen mogelijkheid meer is om aan te melden namelijk.
Een man van 50 of 51 jaar uw vader lijkt mij wat moeilijk, op zijn 17 of 18 dan :D (kan natuurlijk maar toch wat jong om al vader te worden)
59 jaar kan natuurlijk wel.
 
Maar zeg je nou dat als je de oudere mannen niet had gezien, je wel was gebleven? Kan je aan een leuter zien of er een jongere of oudere man aan vast zit, zeker als die geschoren is? Ik praat dan niet over een balzak die tussen de knieën hangt hè 😀
Leuters van mannen die de leeftijd van je vader zijn, doen het net zo goed hoor 😉 Bij Venus zag ik afgelopen weekend een oude knar van 70 (schat ik) die gewoon nog triootjes deed.
Of komt het vanwege de associatie met je vader? (niet vervelend bedoeld hoor, ben alleen benieuwd).
 
Maar zeg je nou dat als je de oudere mannen niet had gezien, je wel was gebleven? Kan je aan een leuter zien of er een jongere of oudere man aan vast zit, zeker als die geschoren is? Ik praat dan niet over een balzak die tussen de knieën hangt hè 😀
Leuters van mannen die de leeftijd van je vader zijn, doen het net zo goed hoor 😉 Bij Venus zag ik afgelopen weekend een oude knar van 70 (schat ik) die gewoon nog triootjes deed.
Of komt het vanwege de associatie met je vader? (niet vervelend bedoeld hoor, ben alleen benieuwd).
Je mag alles vragen hoor. Ik wist niet zo goed wat ik kon verwachten, ik had eigenlijk verwacht dat het meer anoniem zou zijn. Maar je moet eerst door het gangetje voor je bij een booth bent met een gloryhole. En in het gangetje stonden alleen maar mannen van 50+ van buitenlandse afkomst een beetje te kijken naar de films in het hokje, gewoon in de deuropening zeg maar. En de combo van het gezicht gezien te hebben en alleen maar oudere mannen heeft me meteen doen omkeren. Begrijp me niet verkeerd hoor, als ik ze niet gezien had bij gezicht dan had ik ze waarschijnlijk wel verwend, maar dan had ik kunnen fantaseren hoe ze eruit zagen.
 
ben er al een tijdje naar op zoek maar nog niks gevonden. Het hokje moet vooral afsluitbaar zijn, bij de meeste is het een gordijntje ofzoiets.
Wellicht begrijp ik het niet goed maar bij BV Maasmechelen zijn de hokjes toch af te sluiten? Vooraan zijn ze vrij klein maar wat verder door rechts zijn grotere 'ruimtes' met gloryhole die eveneens afsluitbaar zijn... :)
 
Sorry maar als je ziet wat voor een ordinaire tent dat is snap je vanzelf dat fatsoenlijke dames er niet meer komen. Wij komen in bepaalde clubs om juist zo te kunnen doen en vermaken ons daar echt 1000x beter dan in een gore zogenaamde sex bios (die je zo eigenlijk niet kunt noemen met wat tv's in een hokje) en er word dan nadrukkelijk gezegd dat je er niet mag prostituees, maar na een gesprek met de eigenaar blijkt die ook gewoon toe te geven "dat dat toch wel vaker gebeurt hier".
Zegt genoeg over het hele gebeuren daar.
 
Sorry maar als je ziet wat voor een ordinaire tent dat is snap je vanzelf dat fatsoenlijke dames er niet meer komen. Wij komen in bepaalde clubs om juist zo te kunnen doen en vermaken ons daar echt 1000x beter dan in een gore zogenaamde sex bios (die je zo eigenlijk niet kunt noemen met wat tv's in een hokje) en er word dan nadrukkelijk gezegd dat je er niet mag prostituees, maar na een gesprek met de eigenaar blijkt die ook gewoon toe te geven "dat dat toch wel vaker gebeurt hier".
Zegt genoeg over het hele gebeuren daar.
Niet mee eens dat het daar ordinair is. Je weet waarvoor je naar daar gaat. Als koppel en zeker als vrouw alleen is dat voor pure bijna animale sex. Zoek je stijl en verfijning moet je daar niet komen uiteraard. Dit soort plaatsen zijn ontmoetingsplekken voor mensen die op zoek zijn naar sex zonder meer. Zoek je sex met beach boys dan kan je beter andere oorden opzoeken…
 
Ben nu een paar keer in amai geweest maar helaas geen dame in pijphok. Zou je wederhelft graag willen ontmoeten 😉 ik wil as zaterdag gaan🥳
Geen dame in het pijphok ? Vaak als mijn vrouw er in wil, is het bezet. We gaan er dit weekend niet zijn helaas. Volgende keer zal midden februari zijn. We gaan eerst weer eens naar de Bornedries op 3 februari :) Eerst even lekker dansen en opgeilen op de dansvloer en dan meedoen aan de orgy in de cinema die start om 23h30.
 
Sorry maar als je ziet wat voor een ordinaire tent dat is snap je vanzelf dat fatsoenlijke dames er niet meer komen. Wij komen in bepaalde clubs om juist zo te kunnen doen en vermaken ons daar echt 1000x beter dan in een gore zogenaamde sex bios (die je zo eigenlijk niet kunt noemen met wat tv's in een hokje) en er word dan nadrukkelijk gezegd dat je er niet mag prostituees, maar na een gesprek met de eigenaar blijkt die ook gewoon toe te geven "dat dat toch wel vaker gebeurt hier".
Zegt genoeg over het hele gebeuren daar.
Er zijn net ook sex bios waar het beter en properder is dan in bepaalde clubs.
 
Niet mee eens dat het daar ordinair is. Je weet waarvoor je naar daar gaat. Als koppel en zeker als vrouw alleen is dat voor pure bijna animale sex. Zoek je stijl en verfijning moet je daar niet komen uiteraard. Dit soort plaatsen zijn ontmoetingsplekken voor mensen die op zoek zijn naar sex zonder meer. Zoek je sex met beach boys dan kan je beter andere oorden opzoeken…
Beach boys?? Laat ons niet lachen. Zulke (meestal arrogante) boys slaan we juist af. Maargoed....oordeel hoe je wilt, wij weten waar wij van houden en daarom geen Blue Vision meer voor ons. We hebben het enorm naar de zin in het clubleven.
 
Welke sexbios is dan wel goed volgens jullie?
Dat mag je zelf gaan uitzoeken. Wij doen gangbangs in clubs e.d. sex bioscopen zijn overduidelijk niet aan ons besteed. Het publiek wat er komt is niet onze standaard. Dat zal met de goedkope drempel zijn waarschijnlijk. De dame hier is daar te mooi voor om in zulke plaatsen nog te verkeren in de toekomst
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan