Recensie Bo, Erembodegem 3,90 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ben je ook ooit eens geweest, en was top. Pijpt goed, stelt je op je gemak, rimt goed, neukt goed.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
150€
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige maand eens met deze Vlaamse milf afgesproken.

Na de date had ik een beetje een dubbel gevoel. Op zich was de date zeker en vast goed, Bo is een lekkere milf met heerlijk blauwe kijkers en een mooi bewaard lichaam. Ze pijpt heerlijk en ook haar lotuskus is zalig.
Misschien was het omdat het mijn eerste keer bij haar was, we elkaar niet gewoon zijn en waardoor het wat aftasten was aangaande wat kon en wat niet.

Ze had me bij een eerste ronde heerlijk laten klaarkomen nadat ze me eerst geweldig gepijpt had, waarbij ze goed afwisselde met men kontgaatje, al was het wel wat zoeken naar een ideale positie.
Een 2e ronde zat er spijtig genoeg niet in, een eerste keer lukt me vrij gemakkelijk maar een 2e maal lukt niet door enkel wat te zuigen op mijn slap lid of er wat aan te trekken.
Dit gaf me het wrange gevoel van de date, die op zich wel leuk was.

Dus al bij al wil ik haar wel het voordeel van de twijfel geven en nog eens langsgaan voor een 2e bezoek.
 
2 keer komen, vroeger ging het veel gemakkelijker. Ik stond toen ook veel geiler, een dvp moest er nog maar naar kijken en ik kwam al een eerste keer. 😂
Achja, tijden veranderen.

Het kon evengoed aan mij gelegen hebben hoor, dat die 2e keer er niet meer inzat. Daarom dat ik in de toekomst waarschijnlijk nog wel eens zal langsgaan. Dan laat ik het hier zeker nog eens weten.
 
Heb eens zin in wat anders, en me onder handen laten nemen door een milf die wel van aanpakken weet... dat lijkt me wel wat. Volgens wat ik uit de reviews afleid voldoet Bo wel aan de criteria.

Kan iemand me vertellen hoe zij staat tegenover kledingwensen? Ik heb een zwak voor vrouwen in stockings & jarretelles, ik denk dat zij hier wel heel mooi in zou staan, al dan niet icm een open cup bh... Je weet wel, het soort lingerie dat gewoon kan aanblijven tijdens het spel...
 
Heb eens zin in wat anders, en me onder handen laten nemen door een milf die wel van aanpakken weet... dat lijkt me wel wat. Volgens wat ik uit de reviews afleid voldoet Bo wel aan de criteria.

Kan iemand me vertellen hoe zij staat tegenover kledingwensen? Ik heb een zwak voor vrouwen in stockings & jarretelles, ik denk dat zij hier wel heel mooi in zou staan, al dan niet icm een open cup bh... Je weet wel, het soort lingerie dat gewoon kan aanblijven tijdens het spel...
Bellen en vragen … is een super toffe madam die weet hoe te plezieren.
 
Heb eens zin in wat anders, en me onder handen laten nemen door een milf die wel van aanpakken weet... dat lijkt me wel wat. Volgens wat ik uit de reviews afleid voldoet Bo wel aan de criteria.

Kan iemand me vertellen hoe zij staat tegenover kledingwensen? Ik heb een zwak voor vrouwen in stockings & jarretelles, ik denk dat zij hier wel heel mooi in zou staan, al dan niet icm een open cup bh... Je weet wel, het soort lingerie dat gewoon kan aanblijven tijdens het spel...
Dat zal ze zeker doen als ze het heeft. Ook al meerdere malen bij haar geweest en steeds zeer hard genoten.
 
Heb eens zin in wat anders, en me onder handen laten nemen door een milf die wel van aanpakken weet... dat lijkt me wel wat. Volgens wat ik uit de reviews afleid voldoet Bo wel aan de criteria.

Kan iemand me vertellen hoe zij staat tegenover kledingwensen? Ik heb een zwak voor vrouwen in stockings & jarretelles, ik denk dat zij hier wel heel mooi in zou staan, al dan niet icm een open cup bh... Je weet wel, het soort lingerie dat gewoon kan aanblijven tijdens het spel...
Hoe was het?
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/vlaamse-bo/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Helaas gemengde gevoelens bij deze.

Is Bo een aantrekkelijke vrouw? Ja. En zeker voor haar leeftijd. Ik weet niet hou oud ze is, maar er zijn natuurlijk wel wat kleine dingetjes die verraden dat zij geen 41 meer is... Wat dat betreft zit zij voor mij persoonlijk wel een beetje "aan de bovengrens". Ik kan me niet voorstellen dat, als zij voor mij een favorietje zou zijn, ik er nog jarenlang mee afspreek. De tand des tijds staat bij niemand stil. Maar toch nog even benadrukken: zij is zeker een aantrekkelijke vrouw, met een lichaam waar sommige jongere vrouwen best jaloers op zouden kunnen zijn.

Bo is een vriendelijke en warme vrouw, komt helemaal niet zakelijk over. Ze ontvangt thuis, in een gemoedelijk ingerichte en sfeervolle kamer. Dat kon ik wel appreciëren.

Ik was in het begin een beetje teleurgesteld: ik had bij het afspreken kledingwensen geuit die ze had toegezegd (nylons, jarretelles, en daarboven iets "klassevol" zodat ik haar als een cadeautje kon uitpakken). Maar bij aankomst bleek ze daar niets mee gedaan te hebben. Ik ging er eerst van uit dat ze misschien eerst wou zien "wat voor vlees ze in de kuip had" aangezien we de eerste keer afspraken, en ze dat misschien nog zou aantrekken. Maar toen we elkaar wat begonnen ontdekken werd het duidelijk dat dit niet zou gebeuren. Ze vroeg toen ik haar uitkleedde of ik tevreden was met wat ze aanhad, ik heb haar eerlijk geantwoord dat ze wel leuke lingerie aanhad maar dat ik iets anders had verwacht. Waarop zij antwoordde dat ze eigenlijk helemaal niet graag nylons en jarretelles draagt. Nu, als ik weet dat zij dat niet graag draagt, dan is er geen haar op mijn hoofd dat er aan denkt van zoiets te vragen of aan te dringen. Ik vind het veel belangrijker dat we allebei een goed gevoel hebben, dat draagt veel meer bij tot de date dan van haar iets te verwachten dat ze niet leuk vindt. Ik vind het dan wel héél spijtig dat ze dat bij het afspreken niet vermeldde, in plaats van dat toe te zeggen. Beter met een verwachting minder afspreken, dan met eentje die niet ingelost wordt.

Een kleine kanttekening die ik daar nog moet bij maken, en wat me achteraf nog een beetje met een wrang gevoel opzadelt: ondertussen heeft ze een nieuwe foto aan haar advertentie toegevoegd, waar ze een zwart setje nylons, jarretelles en bh op aanheeft. Helemaal top, ik krijg er meteen terug zin in. Waarom ze dan nu plots adverteert met wat ik gevraagd had, maar ze zelf vertelde dat ze niet graag draagt... raar hoor.

Terug naar de date. Van haar advertentie(tekstje) is geen woord gelogen. Zij is een speelse, Vlaamse, knappe dame met een volle cup waar je zalig mee kan spelen :). Ze (tong)zoent vlot, maakt er een vrijpartij van, er is veel ruimte voor voorspel en gedeelde orale verwennerij, wat ze allemaal goed doet. Ze doet leuk mee, neemt initiatief, laat merken wat ze leuk vindt en kreunt zeker niet overdreven of fake. Ik ga er van uit dat een dame in het vak makkelijk iemand kan doen geloven dat hij goed bezig is, dus zeker weet je het nooit, maar ze kan het wel overtuigend brengen wat natuurlijk bijdraagt in de eigen geilheid en blijheid. Ze heeft inderdaad een speels kantje, ze heeft zelfs die puber in mij die nog ergens in sluimerstand zit weten wakker te maken. Op een gegeven moment ben ik een beetje té (impulsief) onstuimig geweest, wat haar rug zeker niet wist te appreciëren. Gelukkig niets ergs, maar dat zette wel even een domper op de feestvreugde. Daar nam haar professionele kant gelukkig wel even de bovenhand door vlot de draad terug op te pikken, maar ik voelde me plots wel wat stom en schuldig door die onstuimige actie. Het spel ging verder, maar "mijn spel" sputterde wel even.

Enter haar lotuskus. Ik heb dat al wel eens eerder mogen ervaren bij een dame, maar toegegeven: ze is er wel erg goed in en dat liet me niet onberoerd. Haar kunsten hebben me zeker weer "in the game" gebracht, waarna ik me niet lang meer kon houden en de eindsprint inzette.

Achteraf nog wat gezellig liggen praten, even douchen in de ruime en propere badkamer en toen was het tijd voor afscheid te nemen.

De prijs. Toen we afspraken was haar prijs nog 150€ voor een uurtje, tegen dat de date doorging was de prijs verhoogd naar 200€. Ik heb 150€ betaald, zoals ze zelf zei was dat de prijs op het moment dat we afspraken. Eerlijk is ze dus ook wel, daar is op geen enkel moment ook maar enigszins ruimte geweest voor misverstanden.

Conclusies.

Fysiek kon ze me wel bekoren, al ligt mijn voorkeur toch bij jonger. Haar prestaties waren zeker goed en ik heb een aangename date gehad met haar. Er zijn enkele zaken die daar afbreuk aan doen, zoals de kledingwensen die ze niet waar maakte en dan mijn eigen onstuimige onhandigheid die ze gelukkig snel naar de achtergrond wist te brengen.

Herhalingsgevaar? Ja en neen. Wat moet ik nou met die kledingwensen en haar nieuwe foto? Als dat zou "uitgepraat" worden (misschien is / was er een misverstand?) en ze zou in dat setje met me afspreken... dan krijgt ze van mij al snel een ster meer. Maar dan moet ik dat in de hogere prijszetting van 200€ zien, en dan weet ik niet goed of ik dat er voor over zou hebben. Ze ontvangt niet bij de deur voor mij en ik heb adresjes dichterbij op het oog die veelbelovend zijn op de punten waar ik nu iets tekort kwam bij haar, voor dezelfde prijs die zij nu vraagt. Ik ben dus eerder geneigd om daar eerst op verkenning te gaan. Tegelijk heb ik het gevoel dat als ze "het helemaal had waargemaakt" ik nu misschien eerder nog eens terug zou gaan dan iemand nieuw te ontmoeten.

Twijfel.

Algemene beoordeling 1 ster minder dan gemiddeld (een halve ster gaat helaas niet) omwille van de niet ingeloste kledingwensen (en vooral het gevoel van teleurstelling dat dit teweegbracht). Voor sommigen kan dat misschien hard overkomen, maar voor mij was het belangrijk.
 
zojuist iets bijzonder vastgesteld > als ik op mijn telefoon kijk naar Bo haar profiel kan ik een video bekijken van haar. Nota bene een heel proper filmpje :p
Maar op mijn pc is er geen video te bespeuren.
 
Slikt ze ?
Recent bij deze goedlachse, sympathieke en goed geconserveerde MILF geweest. Ze leidt je via telefoon/sms naar een parkeerplaats in de buurt en vervolgens naar het juiste adres. Makkelijk gevonden. Eens binnen stelt ze je meteen op je gemak... het is en aangename sociale dame. Foto's zijn echt echt... ze ziet er exact hetzelfde uit.
Na het financiële deel en het obligate wasje kon het feest beginnen. De dame heeft zeer mooie borsten, al vermoed ik dat ze recent bijgewerkt zijn, al was dit niet te voelen. Ze maakt je warm door strelingen over je lichaam en lekker tongzoenen. Nadien zakte ze af om junior in haar mondje te nemen. Dit is echt wel haar sterke kant... ze kan geweldig goed pijpen, waarbij ze ook je ballen en indien gewenst je kontgaatje heerlijk verwend met haar tongetje.
Daarna de rollen omgedraaid en van haar borsten naar haar lekker fris kutje afgezakt. Deze dame genoot echt van een goede befbeurt en werd heerlijk nat.
Na een nieuw rondje orale verwennerij voor mij haar stevig in doggy afgeneukt... toen ik voelde dat ik ging komen condoom er af en heeft ze me heerlijk in haar mondje laten spuiten.
Conclusie: een goedbewaarde, geile en leuke milf die haar vak kent, mee geniet en dat tegen een normale aanvaarbare prijs. Ik kom terug!
Slikt ze ?
 
Laatst bewerkt:
Onlangs voor halfuurtje bij Bo geweest. Hygiëne niks op aan te merken. Ze geniet van een goeie befbeurt 😉 Pijpt lekker.
Het neuken op zich was ok...al leek het wel of ze wat moe was.
Of ik nog eens lansga? Waarschijnlijk wel.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Tussen borsten (russisch)
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Nog eens bij Bo langsgeweest, ik moest in de buurt zijn en dus besloot ik maar om nog eens keertje een afspraak te maken.

De date op zich was niet slecht, alles kwam aan bod. Tongzoenen, pijpen, tussen de borsten, beffen en natuurlijk het neuken. Bo doet dit alles met volle overgave en geeft instructie hoe zij het graag heeft als het over het beffen of vingeren gaat.

Uiteindelijk heeft het 'liefdesspel' voor een eerste hoogtepunt zolang geduurd, dat de tijd er niet meer naar was om een 2e ronde te beginnen. Wat op zich zeker niet negatief is.

Als conclusie kan ik het dan ook enkel als een leuke, geile date beschouwen. Op naar een volgende!
 
Terug
Bovenaan Onderaan