Recensie Bo, Kontich 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Simon84

Newbie
7
09/04/23
2
3
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/loveboandhavefun.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/loveboandhavefun.html

Vandaag deze dame bezocht.

Afspreken kon via whatsapp. Na 30 min een reactie, waarna we een afspraak vastlegden.
100 euro voor een half uurtje.

Ze stuurde het adres door en 5 minuten voor de afspraak vraagt ze om condooms mee te nemen. Meestal voorspelt dit soort gedrag weinig goeds.

Maar ik hou wel van een uitdaging, dus snel de apotheek binnen gestapt en 10 min later stond ik bij haar.

Ontvangst is vriendelijk. Locatie is niet heel proper.
De dame was aangenaam, vriendelijk en beleefd. Ze heeft wel geen mooie tanden. Dus het kussen laten passeren.

We hebben ons uitgekleed (geen wasje - maar dat had ze op voorhand gedaan).
Eenmaal naakt doet ze een condoom over je lul. Ik hou van pijpen zonder, maar gezien de tanden vond ik dit niet erg.

Ze was me heerlijk en vol overgave aan het pijpen, tot ze ineens stopte, zich omdraaide en een pijpje en aansteker uit haar tas haalde.
Ik verschoot mij eerst een aap, maar de dame bleef super vriendelijk. Ze inhaleerde wat uit het pijpje en pijpte (grappige woordspeling) me daarna lekker verder.

Dus ze inhaleerde enkele keren, werd geiler en geiler. Ze heeft mij heerlijk hard gepijpt, waarna ik haar nog stevig heb afgeneukt om heerlijk het rubbertje vol te spuiten in haar kutje!

Ze ziet mij niet meer terug, maar vond dit wel een geile belevenis!
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan