Klopt helemaal het schommelt steeds. Dus om elke keer te bespreken dat t slechter of beter is heeft totaal geen zin want t schommelt elke dag elke week weer.Onzin en stemmingmakerij.
De laatste keer dat ik in Duisburg was, 2 weken terug, zat Eros en Vulkanhaus bomvol met mooie meiden. Kan me niet voorstellen dat het 2 weken later dan plotseling helemaal leeg staat.
Ook hoor ik hier vooral veel geklaag over de gestegen prijzen. Waar praten we over? Een prijsstijging van een 1/2 tientjes? Man, waar hebben we het in godsnaam over?
Ik verbaas me er altijd weer over dat sommigen een retour van meer dan 300km maken om Duisburg te bezoeken om dan, eenmaal daar, te gaan kijken op een tientje.
Maar wel 50 euro uitgeven om daar te komen? Dan kan toch dat tientje er ook nog wel af dunkt mij. Of zijn jullie zo arm dat je iedere euro moet afwegen alvorens deze uit te geven? Als dat zo is heb je sowieso niets te zoeken bij de hoeren.
Want, een goedkope hobby is en zal dit nooit worden.
En voor wat Duisburg betreft, als je het hier niet meer vindt dan vind je het helemaal nergens meer en kan je sowieso beter stoppen met wandelen.
Gesprekken over Stijging van begintarief bij de dvps vind ik niet raar omdat het gewoon geld is dat je extra erbovenop kwijt bent daar hoef je niet arm voor te zijn om dat jammer te vinden. Want de goedkope prijs is juist hetgene dat duisburg en bochum onderscheid.... dus als dat ooit 50 word. Is er geen verschil meer met de rest.
Indd goedkoop word het nooit. Maar er elke keer maar als een naive kip zonder kop maar in mee tegaan. Omdat we anders volgens jou bij de hoeren niks te zoeken hebben is onzin. Want als.je dat elke keer accepteert zit je over 5/10 jaar met minimaal 80€ instaptarief door naive mensen zoals jou die alles gelijk accepteren. En ik heb overigens heel veel geld. Kan t makkelijk missen maar t zomaar erbovenop bijgeven omdat iemand dat even beslist doe ik ook niet .
Heb ook totaal geen prijsverschillen gemerkt . Dus klopt zwz ook niet dat er nu andere prijzen zijn.
Overigens genoeg plekken met beter aanbod dan duisburg. Alleen betaal je dan ook meerOnzin en stemmingmakerij.
De laatste keer dat ik in Duisburg was, 2 weken terug, zat Eros en Vulkanhaus bomvol met mooie meiden. Kan me niet voorstellen dat het 2 weken later dan plotseling helemaal leeg staat.
Ook hoor ik hier vooral veel geklaag over de gestegen prijzen. Waar praten we over? Een prijsstijging van een 1/2 tientjes? Man, waar hebben we het in godsnaam over?
Ik verbaas me er altijd weer over dat sommigen een retour van meer dan 300km maken om Duisburg te bezoeken om dan, eenmaal daar, te gaan kijken op een tientje.
Maar wel 50 euro uitgeven om daar te komen? Dan kan toch dat tientje er ook nog wel af dunkt mij. Of zijn jullie zo arm dat je iedere euro moet afwegen alvorens deze uit te geven? Als dat zo is heb je sowieso niets te zoeken bij de hoeren.
Want, een goedkope hobby is en zal dit nooit worden.
En voor wat Duisburg betreft, als je het hier niet meer vindt dan vind je het helemaal nergens meer en kan je sowieso beter stoppen met wandelen.