Recensie Bonita, Pieter Vanderdoncktdoorgang 9 Links Gent 4,88 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Lang geleden dat ik nog eens naar Gent ben gaan wandelen en deze week toch nog eens de goesting gehad om te gaan.
Was vrij kalm van bezetting maar mijn favoriete dames waren op post. Vanessa, Emma en Bonita. Bonita was al lang geleden dat ik haar nog eens bezocht heb en toen ik haar Zach zitten in haar paarse string met paars topje had ik toch wel efkes een adrenaline stoot en kon ik mij niet meer inhouden.
Ze zag dat ik rond haar raam bleef rondhangen en haar smiley bevestigde dat ze er ook goesting in had. Ze heeft echt wel een heel knap aangezichtje en die kont als ze neerzitten en rechtop staat is ook wel heel lekker 😋. Weet nog van vroeger dat bonita best wel een goede service geeft maar dat ze geen gfe geeft. Nu ja ik dacht bij mezelf, waarom geef ik het niet nog een kans? Na 4 jaar laatste bezoek is ze misschien al veranderd in haar service? Dus ik maakte oogcontact met haar en ze knikte en glimlachte overtuigdend dat ik binnen mocht komen. We starten met een kusje op de mond en ik nam haar kontje ook al eens vast. Daarna betaalde ik haar en we knuffelen nog een beetje. Langzaam aan doet ze mijn kleren uit en duwt me op haar bed. Ze draaide haar mooie kont bijna in mijn aangezicht en ik was helemaal betoverd van die gespierde volle kont. Ze weet maar al te goed wat een man wil 🤣🤣. Lekker twerk showtje van haar waar ze haar lekkere bilspieren volledig los laat. Na een paar minuten draait ze haar om en ziet ze dat mijn krokettje op volle sterkte staat wat ze lekker vind want ik zie opnieuw haar knappe smile.
Daarna vraagt ze om volledig op bed te gaan liggen en met de condoom in haar mondje brengt ze die rubber geil aan mijn krokettje, wat een lekker geil zicht. Ze keek me geil aan en zag dat ik haar aan het bewonderen was en ze deed er nog een schepje bovenop want ik zag dat ze een goede klodder speeksel op mijn krokettje spuugde en daarna liet ze hem helemaal verdwijnen in haar mondje. Lekker hoe ze het tempo deed want het voelde zalig. Ik voelde dat ze het niet te lang zou moeten doen want dat het gauw game over zou zijn.
Uiteindelijke heb ik haar gevraagd om te stoppen 🤪🤪.
Daarna vroeg ze welke positie ik wou en ik vroeg on top.
Ze bereed me zalig en ze kan dit super goed met haar afgetraind lichaam en ik had de kans wat met haar sexy krullend haar te spelen wat ze geen probleem vond. Dan op mijn vraag overgeschakeld naar doggy wat blijkbaar haar favoriete standje is en het duurde niet lang meer voor ik explodeerde op het uitzicht van die prachtige sexy kont.
Dan heeft ze me voorzichtig geholpen met het opkuisen van mijn krokettje. Daarna bij het terug aankleden nog eventjes gepraat over vanalles en nog wat en ze zei erbij dat ik nu liefst geen jaren meer wacht om haar nog eens te bezoeken 🤣🤣. Daarna nog een afscheidskusje gekregen en een knuffel en ik mocht opnieuw het ijskoude Gent in. Voor zoenen geef ik haar 3 sterren omdat ik toch twee zoenen mocht geven (bij het binnenkomen en het vertrekken) en omdat ik weet dat bonita haar normaal laat zoenen op de wang. Ze is echt wel een lieve eigenlijk en verdient wel meerdere bezoeken op een jaar. Maar het is wel moeilijk om telkens te moeten kiezen tussen uw favoriete meisjes.
Zeker als je maar 1 of 2 keer per maand kan langsgaan. Allezins 2024 goed gestart opnieuw met deze topper.
 
Komt en gaat wanneer ze wil. Heeft nooit vaste uren gehad.
Wanneer ze goesting heeft komt ze en anders is ze niet te bespeuren.
Bonita altijd al zo geweten.
Nu ja ze oud genoeg om te weten wat ze wil natuurlijk e 😉
Blijven proberen, ze zal uiteindelijk vroeg of laat wel opnieuw opduiken.
 
Hehe, nee hoor, ziet er nog altijd piekfijn uit
Deed raar om ze eens in het nachtlicht te zien ipv overdag.
Da's toch nog anders.
Hoe bedoel je met anders?
Verklaar nader?
Is en blijft sowieso een prachtige verschijning die bonita.
I'm ze te zien zitten op haar vensterbank in die speciale houding en hoe ze je dan stiekem bekijkt om je naar binnen te lokken met haar prachtige ogen.
 
Sowieso alsk bonita zie eender waar is het een knappe verschijning.
Ik heb haar nog nooit in de nacht zien zitten.
Ik denk wel dat dat sowieso niets is voor bonita.
Nu ja ze zal het misschien eens proberen in de nacht maar ik denk dat ze zal verschieten wat er allemaal passeert in de nacht. En dan heb ik het niet over de respectvolle medewandelaars van hier als je begrijpt wat ik bedoel.
Dat is zelf één van de voornaamste redenen waarom ik liever in de dag ga gaan wandelen.
 
Hehe, nee hoor, ziet er nog altijd piekfijn uit
Deed raar om ze eens in het nachtlicht te zien ipv overdag.
Da's toch nog anders.
Ze doet idd voorlopig geen dag dienst meer. Maar eerder avond dienst. Van ongeveer 19u tot 00u. Dinsdag werkt ze niet. Dit is tijdelijk want ze vind wel vermoeiend zo laat werken. Voor rest wijzigde er niets aan haar diensten.
 
Laatst bewerkt:
Ze doet idd voorlopig geen dag dienst meer. Maar eerder avond dienst. Van ongeveer 19u tot 12u. Dinsdag werkt ze niet. Dit is tijdelijk want ze vind wel vermoeiend zo laat werken. Voor rest wijzigde er niets aan haar diensten.
Net wat ik al dacht, typisch bonita 🤣🤣🤣. Zal zijn tijd duren dat het zal duren, binnenkort komt ze sowieso terug naar de dagshift. Lol 😂
 
Terug
Bovenaan Onderaan