Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHeb je er lampjes op dan?Ik doe hem ook liever uit
En als ge goed bezig zijt, dat brilleke scheef op hare kop, nog geiler hahaha (spreek uit ervaring)zelf geen brildrager, maar als de dame een bril draagt graag oplaten.. zo geil
En andersom? Van de vagina rechtstreeks naar de anus? Of wordt er tussendoor nog even lekker gepijpt?Bij mij is er geen verkeerd gaatje zolang de pik nooit meteen van de anus naar de vagina gaat.
Dat zal geen leesclubje zijn, vermoed ik.Ik heb nog steeds geen bril , niet dat ik er geen nodig heb want ik zit vaak met leesbrilletjes te tobben , ik zit in zo'n vriendenclubje waar niemand de eerste wil zijn om aan de bril te gaan
Andersom werkt het prima .En andersom? Van de vagina rechtstreeks naar de anus? Of wordt er tussendoor nog even lekker gepijpt?
Dan zal ik zeker kunnen weten wie je bent als je binnenstapt met duikbril.Ik neem meestal mijn duikbril mee, tijdens mijn orale verwennerij ga ik aan het werk als een diepzeeduiker
Ps: ik doe uiteraard mijn bril af tijdens de seks.
Nou… heb ik het verklaptDan zal ik zeker kunnen weten wie je bent als je binnenstapt met duikbril.
Same here. Bril af omdat ik haar van dichtbij toch wel zie en een bril zo lastig is bij knuffelen ;-)Ik draag een bril, maar bij de seks gaat die af. Het is namelijk niet zo dat ik een meisje slecht zie als ze vlak bij me/op me/onder me ligt. Maar als ze aan de andere kant van de kamer zou staan, zou ik zonder bril moeite hebben haar te herkennen.
Nou... heb nog nooit een vrouw gehad die vroeg om erin te bijten!Ik had een paar mannen die hun tanden gebruikten tijdens het beffen........
Au!Ik had een paar mannen die hun tanden gebruikten tijdens het beffen........
Wat? Hoe dan? ... It wasn't me ... hoop ik toch. Remedie: 1x met flinke vaart je benen dichtknijpen met hun hoofd er tussen.Ik had een paar mannen die hun tanden gebruikten tijdens het beffen........
Dit vind ik wel fijn."Love bites" in hals en schouders... ja!
Hahha nee nee..jij bent zeker onschuldig. had tegen die mannen gezegd dat als je niet gepijpt wil worden met tanden dan doe je dat niet met beffenWat? Hoe dan? ... It wasn't me ... hoop ik toch. Remedie: 1x met flinke vaart je benen dichtknijpen met hun hoofd er tussen.
Hoezo ? wel eens een horloge kwijt geraakt bij het fisten?Bril af! Net als bij kapper of tandarts zit het ding alleen maar in de weg. Bovendien is die van mij een vrij prijzig exemplaar. Het enige echte probleem is het na afloop weer terugvinden van de bril; thuis lukt me dat wel maar bij een DVP kan dat wat lastiger zijn. Hint aan alle dames die dit lezen: een bakje of mandje voor mannenaccessoires zou handig zijn, naast een behoorlijke kapstok (waar het vaak ook aan ontbreekt). Krijgen we overigens ook een item over horloges?