Bril op of af?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bril op of af?

  • Ik heb geen bril nodig

    Stemmen: 35 24,6%
  • Bril op

    Stemmen: 29 20,4%
  • Bril af

    Stemmen: 60 42,3%
  • Contactlenzen

    Stemmen: 23 16,2%

  • Totaal aantal stemmers
    142
Het is in het algemeen bedoeld. Voor iedereen. Ik snap niet dat er binnen enkele berichten in diverse topics van een simpele vraag naar een totaal irrelevante discussie kan gaan. Kunnen allemaal zo de politiek in.
Nee, dat was niet algemeen maar naar mij toe dus het heeft geen zin om dit met een zwak excuus te bedekken. Leer ook maar eens wat politiek is want het is niet wat je hier omschrijft.

Er was ook geen enkele sprake van een discussie als je het goed had gelezen.

I rest my case.
 
Nee, dat was niet algemeen maar naar mij toe dus het heeft geen zin om dit met een zwak excuus te bedekken. Leer ook maar eens wat politiek is want het is niet wat je hier omschrijft.

Er was ook geen enkele sprake van een discussie als je het goed had gelezen.

I rest my case.
Maak ervan wat jij wil. Als het persoonlijk naar jou was, had ik wel andere woorden gebruikt. Maar azijn pissen ben je wel goed in. Veel succes in je verdere leventje.
 
Wel heel erg teleurstellend dat je zo'n infantiele en beledigende reactie geeft. Je had ook op een zeer respectvolle manier kunnen vragen waar ik dit vandaan heb.
Dat weet ik al: uit je duim gezogen of van een kwakzalvers hobby websiteje. Of hep het op feesboek gestaan? Feit blijft dat geen enkele arts of opticien deze nonsens onderschrijft. En de bewijslast ligt bij degene die de claim maakt (jij); immers kun je een negatief niet bewijzen.
 
Terug naar het topic: bril af om lekker dicht bij de dame te kunnen kruipen. Bril zit anders alleen maar in de weg. Gelukkig zie ik van dichtbij prima 😁. Soms moet ik de dame even stoppen om mijn bril te pakken, want: bril op om haar beter te kunnen zien pijpen, in doggy style te bewonderen, zeker als de kamer spiegels heeft. Helaas zie ik van een afstandje niet zoveel. En ik wil de dame toch echt wel kunnen bewonderen en niet alleen maar op de tast genieten. Lenzen: als ik een date inplan daarom meestal lenzen in, dan heb ik geen gehannes met bril op bril af. Optimaal genieten van de dame.
 
Met -8 in de speciaal geslepen glazen houd ik mijn bril graag op. Als ik een (verbaasde) opmerking krijg zeg ik altijd dat die bril nodig is, want anders stop ik hem in het verkeerde gaatje.
Als ze in een Aziatische massagesalon een massagetafel met gat voor het gezicht hebben gaat die af. Valt daar toch al minder te zien als de kleren aanblijven bij de handjob.
 
Ook van het visuele hier. Bril blijft dan ook op. Wel meegemaakt bij 69 dat dame hem even afdeed. Attent! Bij mijn laatste bezoekje tijdens het nababbeltje pakte dame mijn bril, en maakte hem even schoon. Vond ik ook leuk.
Leuk heb hetzelfde meegemaakt bij een dame . Was omgeving medemblik
 
Bril af en veilig opzij want die dingen zijn niet goedkoop. En wat heb je aan een bril als je aan het beffen bent? Dan zit dat ding toch maar in de weg.
Bril AF!!

Een tijdje geleden was ik lekker aan het beffen: de dvp kwam klaar, als een sumoworstelaar kneep ze met haar lekkere billen mijn hoofd in de tang, mijn bril brak in het midden door en mijn plezier ging door de vloer. Een grapje van dik € 500 :-(.
 
Bril AF!!

Een tijdje geleden was ik lekker aan het beffen: de dvp kwam klaar, als een sumoworstelaar kneep ze met haar lekkere billen mijn hoofd in de tang, mijn bril brak in het midden door en mijn plezier ging door de vloer. Een grapje van dik € 500 :-(.
Gewoon claimen bij je verzekeraar. Misschien een iets andere oorzaak omschrijven. Of juist niet...

Schade: kapotte bril
Geschatte kosten: 500 euro
Oorzaak: vergeten af te zetten bij het beffen, dvp kwam klaar (of deed in ieder geval alsof) en sloot krachtig haar benen
 
Bril AF!!

Een tijdje geleden was ik lekker aan het beffen: de dvp kwam klaar, als een sumoworstelaar kneep ze met haar lekkere billen mijn hoofd in de tang, mijn bril brak in het midden door en mijn plezier ging door de vloer. Een grapje van dik € 500 :-(.
whoohaa, zo herkenbaar, heb ik ook eens meegemaakt. Was in het buitenland en geen enkele lokale brilmaker was in staat om mijn titanium bril te lassen... zat ik dan halfblind. Uiteindelijk pastte mijn glazen in een roze oude wijven montuur na wat geslijp. Mijn (destijds) echtgenote moest gieren van het lachen toen ik haar vertelde dat mijn bril kapot was gegaan tijdens het beffen van een hoer.. denk niet dat ze snapte dat ik het meende.
 
whoohaa, zo herkenbaar, heb ik ook eens meegemaakt. Was in het buitenland en geen enkele lokale brilmaker was in staat om mijn titanium bril te lassen... zat ik dan halfblind. Uiteindelijk pastte mijn glazen in een roze oude wijven montuur na wat geslijp. Mijn (destijds) echtgenote moest gieren van het lachen toen ik haar vertelde dat mijn bril kapot was gegaan tijdens het beffen van een hoer.. denk niet dat ze snapte dat ik het meende.
Maar je hebt nu wel een ex, dus zal ze het wel gesnapt hebben... :cool:
 
Er is wel een verschil tussen verziendheid en bijziendheid wanneer je een bril nodig hebt bij een dvp. In mijn geval heb ik hem op als zij animeert in de kamer en af bij een korte afstand.
 
Terug
Bovenaan Onderaan