Bril op of af?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bril op of af?

  • Ik heb geen bril nodig

    Stemmen: 35 24,6%
  • Bril op

    Stemmen: 29 20,4%
  • Bril af

    Stemmen: 60 42,3%
  • Contactlenzen

    Stemmen: 23 16,2%

  • Totaal aantal stemmers
    142
Ja, brillie zit toch best wel beetje in de weg. Bij laatste date heb ik hem halverwege afgedaan toen ik met de bef aan wilde vangen ;) Met het zicht viel het zeker niet tegen, een volgende keer gaat 'ie weer halverwege af, of misschien wel al bij het begin :cool:
 
Ja, brillie zit toch best wel beetje in de weg. Bij laatste date heb ik hem halverwege afgedaan toen ik met de bef aan wilde vangen ;) Met het zicht viel het zeker niet tegen, een volgende keer gaat 'ie weer halverwege af, of misschien wel al bij het begin :cool:
ik denk dat je grote kans hebt, dat als je hem ophoud met de bef, de bril beslaat
 
Ik draag af en toe een bril, omdat ik na een aantal uren last krijg van mijn ogen als ik te lang achter een computerscherm werk. Het komt wel eens voor dat ik na het werken naar een privéhuis of naar de ramen ga, maar dan doe ik mijn bril dan wel af. Dit doe ik omdat ik af en toe redelijk kan klungelen. :oops: Ik heb niet bepaald zin in hoge reparatiekosten (ik heb speciale glazen in mijn bril), dus de bril gaat dan uit.
 
-3,25/-3,5 maar ook nog met cilinder en prisma.
Dat is in principe geen groot probleem.

Zelf had ik rechts -5,50 en links -3,25 en kan met beide ogen alles goed zien in mijn omgeving.

Ik kan hiermee fietsen, lopen, tv kijken, van de verte lezen, etc.

Er zijn bepaalde activiteiten die je kan doen om je ogen te trainen.
 
ik ben hier ook wel benieuwd naar. Oogsterke bij is - 2,25 en - 2, 75 met cilinder, En sinds kort heb ik ook een bril met een leesgedeelte,
Bijziendheid kan meerdere oorzaken hebben.

De voornaamste oorzaak is stress. Stress zorgt ervoor dat je ogen zwak en moe worden en niet meer scherp kunnen zien waardoor je denkt een bril nodig te hebben.

Ook is het zo dat een bril je ogen slechter maakt en niet verbetert. Ze krijgen namelijk niet de kans om zichzelf te genezen en die kans ontneem je ze net als dat je altijd met krukken loopt in plaats van je benen te gebruiken.
De spieren worden dan lui en inactief.
 
met mijn sterkte en cylinder (orde grootte -6 / 2.5) is bril af niet echt een optie, tenzij ik op mn buik lig voor een massage. Ik wil wel iets te zien hebben ;)
 
Ook is het zo dat een bril je ogen slechter maakt en niet verbetert. Ze krijgen namelijk niet de kans om zichzelf te genezen en die kans ontneem je ze net als dat je altijd met krukken loopt in plaats van je benen te gebruiken.
De spieren worden dan lui en inactief.
Dit is onbewezen, niet onderbouwde, onwetenschappelijke, zelfbedachte kletskoek.
 
Dit is onbewezen, niet onderbouwde, onwetenschappelijke, zelfbedachte kletskoek.
Het is natuurlijk heel makkelijk om dit te roepen maar heb je dit zelf ook onderzocht en concreet bewijs?

Je reactie komt vanuit een zeer gekwetste positie gevuld met veel haat en minachting.

Ik kan je bronnen geven plus levend bewijs dat dit werkt en je kan zelfs contact opnemen met die mensen.
 
Het is natuurlijk heel makkelijk om dit te roepen maar heb je dit zelf ook onderzocht en concreet bewijs?

Je reactie komt vanuit een zeer gekwetste positie gevuld met veel haat en minachting.

Ik kan je bronnen geven plus levend bewijs dat dit werkt en je kan zelfs contact opnemen met die mensen.
Hou het toch simpel op de vraag, bril op of bril af? Volgens mij zijn daar maar 2 antwoorden op mogelijk door bril dragers.
 
Bril af. Kan me dan veel vrijer bewegen.
Maar ik heb nog aardig zicht zonder bril. Alleen lezen gaat dan niet goed, maar daar kom ik dan ook niet voor...
 
Terug
Bovenaan Onderaan