Bril op of af?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bril op of af?

  • Ik heb geen bril nodig

    Stemmen: 35 24,6%
  • Bril op

    Stemmen: 29 20,4%
  • Bril af

    Stemmen: 60 42,3%
  • Contactlenzen

    Stemmen: 23 16,2%

  • Totaal aantal stemmers
    142

Oscular

Stamgast
333
29/11/21
625
7
We hebben al een topic over sokken. Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd wat andere wandelaars doen die een bril dragen.

Ik houd persoonlijk het liefst mijn bril op. Voor mij als man is de visuele prikkel nu eenmaal een belangrijk onderdeel. 😄
Als ik weet dat er veel gezoend gaat worden dan zet ik ook wel eens daglenzen in.

Maakt het voor de DVP nog iets uit? Hebben de dames hier een voorkeur?
 
Af , 100% - genoeg dames die je hoofd heel heftig tussen hun dijen klemmen als ze klaarkomen van beffen.
Prima - alleen de bril zou dat niet overleven.

Dame met bril : hinderlijk bij zoenen tussen twee brildragers .
 
We hebben al een topic over sokken. Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd wat andere wandelaars doen die een bril dragen.

Ik houd persoonlijk het liefst mijn bril op. Voor mij als man is de visuele prikkel nu eenmaal een belangrijk onderdeel. 😄
Als ik weet dat er veel gezoend gaat worden dan zet ik ook wel eens daglenzen in.

Maakt het voor de DVP nog iets uit? Hebben de dames hier een voorkeur?
Ik vind sommige mannen met bril wel aantrekkelijk maar voor mij maakt het helemaal niet uit. Doe wat je het meest comfortabel voor jou vindt. Ikzelf heb ik geen bril nodig.
 
Hmmm leuk topic, misschien dat ik de bril ook maar eens af ga zetten. Hoofdreden dat ik hem op hou is dat als je bril draagt, je daaraan gewend raakt. Kijk je bv na het douchen in spiegel dan zie je zo'n "bril gezicht zonder bril". Ik denk dan weer als het mij opvalt zal de ander, lees dame, dit ook wel zien. Maar lees in de reacties hierboven van Luna en Joke dat het ze helemaal niet boeit (y)
 
Ik had vroeger altijd lenzen i.p.v. een bril, maar dat gaat niet meer i.v.m. droge ogen. Voor een paar uurtjes tijdens een date gaat het nog wel. Als iemand mij zonder bril ziet lopen dan zouden ze al af kunnen leiden wat ik ga doen. 🤣

Zonder zie ik van dichtbij scherp, maar vanaf ca. 25 cm wordt alles een waas.
Dit heb ik dus ook. Ik zie scherp van dichtbij... maar wel pas vanaf 20-25cm.

Kijk je bv na het douchen in spiegel dan zie je zo'n "bril gezicht zonder bril"
Dit herken ik ook inderdaad. Soort van 'bloten billen gezicht' idee zoals vrouwen dat voelen zonder make-up. Volgens mij zien anderen dat niet zo, mits ze jou nog nooit gezien hebben.
 
Altijd een beetje gedoe. Tijdens het spel zit mijn bril vaak in de weg. Zonder zie ik van dichtbij scherp, maar vanaf ca. 25 cm wordt alles een waas. Als ik een dame in doggy wil penetreren, moet ze meestal een handje helpen om mijn pik in het bedoelde gaatje te krijgen...
Gewoon ff ruimte maken met je vingers. Dan gaat het gaatje al wat open staan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan