Recensie Bruna, Amsterdam 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lucifer1

Wandelaar
84
01/10/22
52
8
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6324186-bruna
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag deze jonge dame bezocht. Foto's kloppen, zij is aardig. Douchen mogelijk voor en na de handelingen. Afspraken nagekomen. Bruna spreekt geen woord Engels. Voor mij een prima date.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Overig
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6324186-bruna#overview
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben gisteren bij Bruna op bezoek geweest. Ik heb meestal goede ervaringen met Braziliaanse dames. mijn date met Bruna was ook een succes.

Bruna ontvangt in een ruim, net appartement vlakbij Amsterdam Zuid en Amsterdam RAI (er is ook parkeergelegenheid). Samen met Angel begrijp ik, met wie ze ook een trio aanbiedt.

Bij binnenkomst werd ik al direct omhelsd en gezoend. Ze was flirterig en erg relaxed. Het financiële gedeelte kwam pas nadat ik me gedouched had. Dat is mijn ervaring bij Braziliaanse dames, ze komen erg ongedwongen over.

Bruna ziet er uit als op de foto's, een plaatje. Borsten wel geholpen en billen wellicht ook. Misschien is ze de 30 net gepasseerd, maar ik geef haar het voordeel van de twijfel.

Tongzoenen was niet intens, maar wel fijn en werd ook door haar geïnitieerd. Je mag alles betasten met handen, lippen en tong. Pijpen zc was lekker. In verschillende posities haar oraal verwend, dat denk ik althans. Eerste ronde (te snel) afgesloten in cowgirl. Na een korte pauze en de vaker gehoorde grap "he went to sleep", heeft ze er alles met haar mond aan gedaan voor een tweede ronde, en met succes. Tweede ronde afgesloten in doggy.

Al die tijd bleef ze relaxed en lief. Ze is geen klokkijkster. En ze kreunde af en toe heel geloofwaardig van genot. Ze spreekt inderdaad amper Engels, ik geen Portugees, maar met de Google vertaal-app kwamen we er wel uit.

De afspraak loopt via een booker. Ik had in eerste instantie Geyse (edit: nu Ariela) ge-appt die eerder had aangegeven ook in de buurt van RAI te zitten, maar toen die bleek verhuisd te zijn en ik aangaf dar haar nieuwe locatie 'te ver' was, raadde ze haar vriendin Bruna aan, die toch al op mijn verlanglijst stond. Ik denk dat het een groepje Braziliaanse dames is die met dezelfde booker werken en locaties verwisselen. Contact per app is in ieder geval ook prettig en efficiënt, dus de booker doet goed zijn werk.

Kans op herhaling is groot, wellicht voor een trio met Bruna, Angel of Geyse/Ariela.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan