Algemeen Brussel stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Eind vorig jaar nog es in Antwerpen geweest, ook na jaren. Het ziet er in 1ste instantie veel beter uit, zowel de omgeving, de straat, de vitrines en de meisjes. Tot je dan een paar keer rondloopt om echt een keuze te maken, dan denk je: hm, ook weer niet zoveel beter. Uiteindelijk ook een half verkeerde keuze gemaakt, maar was toch nog aangenaam. Ben er ook niet meer terug geweest en in Brussel uiteindelijk toch wel. Al is de straat en omgeving belabberd en wordt keuze beperkter. Afgelopen zaterdag: teveel drukte op trottoir en straat (door alweer werken). Wat wil Brussel eigenlijk met deze straat en de vitrines? Op zijn beloop laten , zoals bij zoveel zaken?
Over het algemeen vind ik de looks van de dames in de Aarschotstraat toch beter scoren dan in het Schipperskwartier. Als je ziet wat er in het SKW allemaal achter een raam staat... Transen, bejaarde vrouwen, etc.
Voor kinky toestanden moet je indd in het SKW zijn.
 
Zijn er dames in de Aarschotstraat die geen probleem hebben met anaal ?
Laten we het zo stellen. Je zal er wel een paar vinden die je vertellen dat voor een 100 extra het wel zien zitten, maar ik durf te beweren dat je van een kale reis gaat buitenkomen. Eenmaal betaald gaan ze beginnen klagen dat uw jongeheer te groot, te dik of te slap is, en dan werken ze jou buiten.
Je kan altijd eens kijken op het franstalig youp forum, maar wat ze daar allemaal vertellen geloof ik al lang niet meer.
 
Laten we het zo stellen. Je zal er wel een paar vinden die je vertellen dat voor een 100 extra het wel zien zitten, maar ik durf te beweren dat je van een kale reis gaat buitenkomen. Eenmaal betaald gaan ze beginnen klagen dat uw jongeheer te groot, te dik of te slap is, en dan werken ze jou buiten.
Je kan altijd eens kijken op het franstalig youp forum, maar wat ze daar allemaal vertellen geloof ik al lang niet meer.
Anaal vingeren moet dan wel lukken.
 
Ik moest er gisteren in de buurt zijn voor het werk. En alhoewel ik, na enkele nare ervaringen in het verleden zweerde er niet langer naartoe te trekken, ben ik toch gezwicht. Het is inderdaad intriest geworden daar in die hele buurt. Niet enkel in de Linéstraat, doch ook in de A-straat is het huilen met de pet op. Bijna geen bezetting. En daar zie je een stapel ongure figuren ronddwalen. Om rillingen van te krijgen. Ik was blij dat ik terug in het treinstation was.
 
Ik moest er gisteren in de buurt zijn voor het werk. En alhoewel ik, na enkele nare ervaringen in het verleden zweerde er niet langer naartoe te trekken, ben ik toch gezwicht. Het is inderdaad intriest geworden daar in die hele buurt. Niet enkel in de Linéstraat, doch ook in de A-straat is het huilen met de pet op. Bijna geen bezetting. En daar zie je een stapel ongure figuren ronddwalen. Om rillingen van te krijgen. Ik was blij dat ik terug in het treinstation was.
Excuses. Ik moest vrijdag in de buurt zijn. Gisteren was Paasmaandag. Een vakantiedag nog wel. En ik vraag me af wat er op zo'n dag te beleven valt. Zonder pendelaars. Waar het grut dan volop dan volop regeert.
 
Excuses. Ik moest vrijdag in de buurt zijn. Gisteren was Paasmaandag. Een vakantiedag nog wel. En ik vraag me af wat er op zo'n dag te beleven valt. Zonder pendelaars. Waar het grut dan volop dan volop regeert.
who cares wat jij ervan vindt, tis toch altijd hetzelfde dat we lezen: je haat die buurt, je keert toch terug, om er vervolgens weer over te gaan klagen...en dat zelfde liedje keert altijd terug.

niemand kan het wat schelen.

de enige reden dat ik nu reageer, is omdat het nóg irritanter aan het worden is met uw klaagzang.

Ik moest er gisteren in de buurt zijn voor het werk. En alhoewel ik, na enkele nare ervaringen in het verleden zweerde er niet langer naartoe te trekken, ben ik toch gezwicht. Het is inderdaad intriest geworden daar in die hele buurt. Niet enkel in de Linéstraat, doch ook in de A-straat is het huilen met de pet op. Bijna geen bezetting. En daar zie je een stapel ongure figuren ronddwalen. Om rillingen van te krijgen. Ik was blij dat ik terug in het treinstation was.
djeezes, zoals @swtdisposition zegt, ge vindt het de slechte buurt ooit, en ge herhaalt dat tot vervelens toe.

Tot daaraan toe.

Dan geef je toe toch te plooien door naar die erbarmelijke wandelbuurt te trekken.
Je vindt het dus een slechte buurt, je deelt dat, meermaals, dan ga je toch terug, om daarna toch weer hetzelfde plaatje af te spelen.

Wat is dit, verveling?

Voor de lezers hier is het alvast irritant om te lezen, want ge vertelt niets nieuws.

Zo slecht als jij de buurt vindt, zo groot is het irritatie niveau van uw geklaag!
 
Ik ben Franstalig dus ik kan zowel Frans als Engels spreken (sommigen verkiezen Engels boven Frans dat ze niet beheersen). Ik vraag me af of er meisjes zijn die Nederlands spreken (heeft iemand ooit in Antwerpen gewerkt of in Vlaanderen gewoond)?
 
Ik hou ekneing met je terechte opmerking. Ik ben een zeurpiet op dit vlak
who cares wat jij ervan vindt, tis toch altijd hetzelfde dat we lezen: je haat die buurt, je keert toch terug, om er vervolgens weer over te gaan klagen...en dat zelfde liedje keert altijd terug.

niemand kan het wat schelen.

de enige reden dat ik nu reageer, is omdat het nóg irritanter aan het worden is met uw klaagzang.


djeezes, zoals @swtdisposition zegt, ge vindt het de slechte buurt ooit, en ge herhaalt dat tot vervelens toe.

Tot daaraan toe.

Dan geef je toe toch te plooien door naar die erbarmelijke wandelbuurt te trekken.
Je vindt het dus een slechte buurt, je deelt dat, meermaals, dan ga je toch terug, om daarna toch weer hetzelfde plaatje af te spelen.

Wat is dit, verveling?

Voor de lezers hier is het alvast irritant om te lezen, want ge vertelt niets nieuws.

Zo slecht als jij de buurt vindt, zo groot is het irritatie niveau van uw geklaag!
who cares wat jij ervan vindt, tis toch altijd hetzelfde dat we lezen: je haat die buurt, je keert toch terug, om er vervolgens weer over te gaan klagen...en dat zelfde liedje keert altijd terug.

niemand kan het wat schelen.

de enige reden dat ik nu reageer, is omdat het nóg irritanter aan het worden is met uw klaagzang.


djeezes, zoals @swtdisposition zegt, ge vindt het de slechte buurt ooit, en ge herhaalt dat tot vervelens toe.

Tot daaraan toe.

Dan geef je toe toch te plooien door naar die erbarmelijke wandelbuurt te trekken.
Je vindt het dus een slechte buurt, je deelt dat, meermaals, dan ga je toch terug, om daarna toch weer hetzelfde plaatje af te spelen.

Wat is dit, verveling?

Voor de lezers hier is het alvast irritant om te lezen, want ge vertelt niets nieuws.

Zo slecht als jij de buurt vindt, zo groot is het irritatie niveau van uw geklaag!
who cares wat jij ervan vindt, tis toch altijd hetzelfde dat we lezen: je haat die buurt, je keert toch terug, om er vervolgens weer over te gaan klagen...en dat zelfde liedje keert altijd terug.

niemand kan het wat schelen.

de enige reden dat ik nu reageer, is omdat het nóg irritanter aan het worden is met uw klaagzang.


djeezes, zoals @swtdisposition zegt, ge vindt het de slechte buurt ooit, en ge herhaalt dat tot vervelens toe.

Tot daaraan toe.

Dan geef je toe toch te plooien door naar die erbarmelijke wandelbuurt te trekken.
Je vindt het dus een slechte buurt, je deelt dat, meermaals, dan ga je toch terug, om daarna toch weer hetzelfde plaatje af te spelen.

Wat is dit, verveling?

Voor de lezers hier is het alvast irritant om te lezen, want ge vertelt niets nieuws.

Zo slecht als jij de buurt vindt, zo groot is het irritatie niveau van uw geklaag!
Ik hou rekening met je terechte opmerking. Ik kan het niet laten om Brussel als hoerenbuurt als ondermaats te omschrijven. Voornamelijk omdat ik nog de heerlijk buurt aan de andere kant van Noord gekend heb. Dat was prostitutie in de echte zin van het woord. Ik onthoud me in het vervolg van negatieve commentaar.
 
Vraagje. Op het begin van de Astraat (kant van de lagere huisnummers) staan soms wel echt knappe jonge (wellicht oosteuropese) meisjes in de dag shift. Als ik nu eens geen zin zou hebben in nmc of pmc, maar enkel in een HJ (weliswaar zc), kan dat dan zomaar? Ik ben met veel plezier bereid hier ook 50eur voor neer te tellen.
Of doen deze meisjes enkel nmc?
 
Iemand ervaring met de gebruinde girl op de weidestraat 5 ?
Zat vandaag in een rode lingerie achter het raam , was nogal enthousiast om me binnen te lokken . Maar wil wel zeker zijn dat ik niet bedrogen buiten kom !
 
Vraagje. Op het begin van de Astraat (kant van de lagere huisnummers) staan soms wel echt knappe jonge (wellicht oosteuropese) meisjes in de dag shift. Als ik nu eens geen zin zou hebben in nmc of pmc, maar enkel in een HJ (weliswaar zc), kan dat dan zomaar? Ik ben met veel plezier bereid hier ook 50eur voor neer te tellen.
Of doen deze meisjes enkel nmc?
Zolang je betaalt doen ze quasi alles. Zelf ook al eens binnen gewandeld voor een handjob (zonder condoom) en was geen enkel probleem. Je betaalt gewoon de volle pot.
 
Bruh just visited Aerchostraat, this is so scary, left and right you see dealers standing and someone even got arrested just in front of me.

Also the lady I plowed was using a clock, I never seen this in antwerp but it's actually better tbh at least you know you are not getting cheated on time.

There are some pretty whitish ladies there, I dunno why you guys say it's riddled with black ladies. I didn't go further than archos cause I already blew my load twice
 
Bruh just visited Aerchostraat, this is so scary, left and right you see dealers standing and someone even got arrested just in front of me.

Also the lady I plowed was using a clock, I never seen this in antwerp but it's actually better tbh at least you know you are not getting cheated on time.

There are some pretty whitish ladies there, I dunno why you guys say it's riddled with black ladies. I didn't go further than archos cause I already blew my load twice
Je kan beter een recensie schrijven over het meisje dat je hebt bezocht, de buurt kennen de meesten wel ...
Een wekker wordt niet alleen in Brussel gebruikt, ook in Antwerpen en Gent gebeurt dit best vaak ...
De zwartjes zitten niet in de A-straat maar wat hoger op in de Weidestraat, Linnéstraat en omgeving ...
 
I got scammed (I think).
Paid for $50 and the woman after 10 min stops and says "everyone knows rld in aerchostraat is only 10 min". I asked a lot of the black people there, they said no it's same as antwerp.

I got baited by the uber tiddies I guess :/ At least I got some boobjob. But total disappointment eh, I don't think anyone can finish in 10min specially when no one's puss that tight in the area so she definitely lying.

I had to go back to antwerp and I am actually thankful as I found a new girl I never saw named Christine, romanian, small midget, makes it possible to fuck her crazy.
She did not say no to that.
 
Bruh just visited Aerchostraat, this is so scary, left and right you see dealers standing and someone even got arrested just in front of me.

Also the lady I plowed was using a clock, I never seen this in antwerp but it's actually better tbh at least you know you are not getting cheated on time.

There are some pretty whitish ladies there, I dunno why you guys say it's riddled with black ladies. I didn't go further than archos cause I already blew my load twice
Welcome to Brussels. So usual.
For the clock in fact if you don't check the time you don't know if the girl has cheated. Some girls set the time at 12 min and not 15 min or 25 min and not 30 min.
 
Terug
Bovenaan Onderaan