Algemeen Buddha Club Boom

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gistereravond naar Angels from Hell in de Budha club geweest. Gezellig druk, veel actie, prima buffet ! Veel oude bekenden gezien, helemaal leuk. Vette actie waarvan mijn Bo in alle (formaten 😜) heeft genoten. Sperma in overvloed zullen we maar zeggen....dus ze plakte niet alleen van de warmte...ha ha ha ha .
Jo & Bo, was super tof feestje. Tot de volgende.
 
Ze staat ook op f2f heb ik net ontdekt
Dank S9satan. Ziet er idd een mooi en geile meid uit. Haar foto is veelbelovend. Jammer dat de bijhorende kiekjes zo 'flou' zijn. Is die vrouw werkelijk zo goed? Vooraleer ik naar daar afzak zou ik wel een willen weten of ze lekker tongkust, leuke voetjes heeft (ben fetish) en of ze groot is. Val ik ook op. Waarom ik dat vraag? Het is meer dan 120 kilometer van bij me thuis.
 
Dank S9satan. Ziet er idd een mooi en geile meid uit. Haar foto is veelbelovend. Jammer dat de bijhorende kiekjes zo 'flou' zijn. Is die vrouw werkelijk zo goed? Vooraleer ik naar daar afzak zou ik wel een willen weten of ze lekker tongkust, leuke voetjes heeft (ben fetish) en of ze groot is. Val ik ook op. Waarom ik dat vraag? Het is meer dan 120 kilometer van bij me thuis.
Ze is best groot, ik Schat 1m70, kussen doet ze niet, en haar schoenen moesten aanblijven dus geen idee van haar voetjes maar ja, ze is enthousiast zeg maar en vrij jong denk ik dus ik vond haar wel de lekkerste van de drie dames.
 
Dank S9satan. Ziet er idd een mooi en geile meid uit. Haar foto is veelbelovend. Jammer dat de bijhorende kiekjes zo 'flou' zijn. Is die vrouw werkelijk zo goed? Vooraleer ik naar daar afzak zou ik wel een willen weten of ze lekker tongkust, leuke voetjes heeft (ben fetish) en of ze groot is. Val ik ook op. Waarom ik dat vraag? Het is meer dan 120 kilometer van bij me thuis.
Het is vriendelijk persoon. Maar tongzoenen doet ze absoluut niet.
Je mag wel in haar mond komen.
Voeten daar kijk ik niet naar. Als je heel scherp kritisch op deze dingen bent , zou ik er niet voor gaan reizen.
 
Goedemiddag, woensdag a.s. weer een gangbang van een nieuwe organisatie (?) in deze locatie: Gangbang Auditions. Bron is de site van de Buddha Club. Elders heb ik er nog geen advertenties of oproepen over gelezen. Heeft iemand wat meer info over deze party (bezetting, organisatie, etc.)? Als je over iets nieuws leest, heb je altijd het gevoel dat het beter/anders is dan dat je al hebt ervaren. Realiliteit is echter soms/vaak dat het juist tegenvalt. Daarom is enige 'research' vooraf goed en is dit platform hiervoor een goede informatiebron.
 
Laatst bewerkt:
Vrijdag as is het de Cocktails & Dreams party... Wat houdt dat in...? Is het gelijkaardig aan de eerdere afterwork parties, of is het toch de bedoeling om er een actieve avond van te maken met dress code vanaf een bepaald uur... Ik hoop alleszins op het laatste...😏
 
Er staat nu nog altijd niets op de website, maar wel een nieuwe slutterdays op 13-7. Wie heeft er ideeën over het sexgevoelen bij deze? PZC, CIM, ...
Ook al heb ik weinig ervaring en referenties maar dit is voor mij toch een super evenement. Mooie dames, niet druk, geen haantjes gedrag en er kan heel veel als je de dames respecteert. De eerste maal waren PZC, vaginaal, anaal, klaarkomen op het lichaam en zelfs DP aan de orde.
 
Vrijdag as is het de Cocktails & Dreams party... Wat houdt dat in...? Is het gelijkaardig aan de eerdere afterwork parties, of is het toch de bedoeling om er een actieve avond van te maken met dress code vanaf een bepaald uur... Ik hoop alleszins op het laatste...😏
Ik vraag me dit ook af
Cocktails interesseren mij niet ik drink niet ook geen mocktails
Die actie zie ik wel zitten
 
Ik moet dringend ook een zo eens evenement meemaken, hier droom ik al lang van!
Maar als onervaren heb ik hier wel een paar vraagjes over.
Ik veronderstel dat iedereen in boxershort loopt maar doen jullie dan ook sleffers aan 🤔
Een feestje van bvb 12 tot 5u zal ik niet direct van bij de start kunnen bijwonen, is het nog interessant als je pakweg tegen 2u30 komt 🤔
En last but not least, komt er veel ellebogenwerk bij kijken of kan je gerust op je gemak een beurt afwachten 🤔
Alvast bedankt aan allen die de moeite nemen om een antwoord te plaatsen. 👍
 
Terug
Bovenaan Onderaan