Buiten de boot vallen.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 1737

Meubelstuk
Forumpionier
2.185
29/07/21
2.961
12
Met de temperatuur van het buitenwater niet zo erg nu natuurlijk.
Maar zonder gekheid , ik lees hier in de diverse topics van dames dat mannen niet kunnen verdragen dat ze om n bepaalde redenen niet welkom zijn ( leeftijd, gewicht, afkomst , algehele drukte door populariteit) bij Dvp.
Soms vind ik de reden van de dame ook wat dubieus, zeker waar.
Maar kan je het niet respecteren houd het dan bij accepteren. Dat is voldoende.
Accepteren lukt je ook als een dame een te hoog bedrag vraagt of te ver weg zit.Dus moet anders ook kunnen.
Het is vooral makkelijker voor je zelf
.
 
Met de temperatuur van het buitenwater niet zo erg nu natuurlijk.
Maar zonder gekheid , ik lees hier in de diverse topics van dames dat mannen niet kunnen verdragen dat ze om n bepaalde redenen niet welkom zijn ( leeftijd, gewicht, afkomst , algehele drukte door populariteit) bij Dvp.
Soms vind ik de reden van de dame ook wat dubieus, zeker waar.
Maar kan je het niet respecteren houd het dan bij accepteren. Dat is voldoende.
Accepteren lukt je ook als een dame een te hoog bedrag vraagt of te ver weg zit.Dus moet anders ook kunnen.
Het is vooral makkelijker voor je zelf
.
De omgekeerde is ook waar er zijn dames die niet kunnen accepteren dat sommige heren niet bij hun naar binnengegaan. Ik moet moet wel zeggen dat ik nooit bij een dame ben geweigerd dus ik weet zelf niet hoe het voelt. Maar mocht het ooit gebeuren jammer dan gewoon doorgaan er zijn dames zat.
 
Laatst bewerkt:
De omgekeerde is ook waar er zijn dames die niet kunnen accepteren dat sommige heren niet bij hun naar binnengegaan. Ik moet moet wel zeggen dat ik nooit bij een dame ben geweigerd dus ik weet zelf niet hoe het voelt.
Denk dat Knipoog meer situaties bedoelt, die al van tevoren bekend zijn. Zoals bijvoorbeeld Kiki die mannen tot een x leeftijd ontvangt. Tsja... het kan soms vervelend zijn. Maar het is zoals het is. Ik ben de jongste niet meer, dus soms heb ik met die grenzen te maken. Je kiestvtoch een andere denk ik dan (naast: je weet niet wat jij mist meid! 😜). Denk dat deels ook een maatschappelijke ontwikkeling is. Men kan niet meer accepteren dat je niet op alles "recht hebt"...
 
Een dame mag iedereen weigeren die ze wil, of het nou een lelijkerd of een knappe klant is. De reden interesseert me niet eens. Vrijheid, blijheid, ook daarmee.

Word ik geweigerd, prima, dan zoek ik een ander. Liever dat dan dat de dame tegen heug en meug met mij op date gaat en het een chagrijnige of al te nep vrolijke bedoening wordt.
 
Een dame mag iedereen weigeren die ze wil, of het nou een lelijkerd of een knappe klant is. De reden interesseert me niet eens. Vrijheid, blijheid, ook daarmee.

Word ik geweigerd, prima, dan zoek ik een ander. Liever dat dan dat de dame tegen heug en meug met mij op date gaat en het een chagrijnige of al te nep vrolijke bedoening wordt.
Volgens de gewaardeerde @Luna ontvangen veel dames al met gezonde tegenzin .Het is de kunst die signalen op te vangen om betere dates te krijgen. Als je voorop al weet dat dames meer neigen naar jonger , ga je beter jezelf niet jonger voordoen dat je bent
 
Volgens de gewaardeerde @Luna ontvangen veel dames al met gezonde tegenzin .Het is de kunst die signalen op te vangen om betere dates te krijgen. Als je voorop al weet dat dames meer neigen naar jonger , ga je beter jezelf niet jonger voordoen dat je bent
Je jonger voordoen is niet slim, maar puur leeftijd zegt ook niks. Ik word nog altijd veel jonger ingeschat dan ik ben. Nee, niet alleen door DVPs maar ook nieuwe collega's, onbekenden op feestjes etc. Dus zo'n leeftijdsgrens is ook nogal arbitrair, maar goed, je moet m ergens leggen wellicht.

En wat betreft met tegenzin ontvangen. Als dat in de meeste gevallen zo is zou ik ander werk zoeken. Tuurlijk hoef je je klanten niet fantastisch geweldig te vinden, maar tegenzin vind ik wel het andere uiterste.
 
Op zich geen problemen mee. Niemand moet iets tegen z'n zin doen. Wordt niemand blij van.
Weigeren gebeurt vaak wel op basis van 'vooroordelen'. Ben zelf ooit een keer geweigerd door een dame in de wijk ueno in tokyo.
Kleine Johny zou te groot zijn.
a. Kleine Johny is zeker niet over-sized. Nooit klachten over gehad. Ook niet van aziatische dames.
b. Ze had kleine Johny niet eens gezien….

Wellicht waren de goden mij goed gezind (ik had vooraf nog zo'n shinto shribe bezocht) want de dame die als backup op mijn lijstje stond had, en geen problemen met de maat van kleine Johny, hij floepte er zo in zonder noemenswaardige weerstand , en de rest van de date was ook prima. Dame hield van dirty talk. Helaas was mijn kennis van het japans te beperkt om daar van te kunnen genieten. De standjes leken overigens verdacht veel op die wij in het westen ook kennen….
Werd voor en na afloop ook nog eens uitvoerig in bad gestopt.
 
Op zich geen problemen mee. Niemand moet iets tegen z'n zin doen. Wordt niemand blij van.
Weigeren gebeurt vaak wel op basis van 'vooroordelen'. Ben zelf ooit een keer geweigerd door een dame in de wijk ueno in tokyo.
Kleine Johny zou te groot zijn.
a. Kleine Johny is zeker niet over-sized. Nooit klachten over gehad. Ook niet van aziatische dames.
b. Ze had kleine Johny niet eens gezien….

Dat is denk ik wel zo ongeveer de enige legitieme reden die ik kan bedenken om ongevraagd je lul uit je broek te halen en deze aan een dame te laten zien 😁
 
Dat is denk ik wel zo ongeveer de enige legitieme reden die ik kan bedenken om ongevraagd je lul uit je broek te halen en deze aan een dame te laten zien 😁
Ach, heb ook eens een keer in een salon annex bordeel op een wat afgelegen eiland in Indonesie meegemaakt dat de kapster van dienst een collegaatje riep om kleine Johny te aanschouwen. Collegaatje begon hard te lachen. Zal je maar overkomen. Gevraagd waarom ze moest lachen.
Niet omdat under-sized zou zijn.
Ze zei: 'tak terlaluh besar, bisa masuk, size enak'
Ofwel: niet te groot, past, fijne maat.
Helaas was een trio een brug te ver.
 
Voor af doe ik altijd video bellen. En dan weiger ik toch met regelmaat bepaalde mannen. Dit kan hele diverse redenen hebben. Maar ik zeg vaak dat het voor mij niet goed voelt. Vaak is de eerste reactie dan dat ze er oké mee zijn en mijn keuze accepteren en respecteren.
Alleen komen ze er dan een paar uur later toch vaak op terug en een deel bied me dan meer geld aan.

Ik heb aan gegeven dat het voor mij niet goed voelt dat gevoel blijft ongeacht hoeveel geld je me bied.

Wat vinden jullie mannen daar van?
 
Voor af doe ik altijd video bellen. En dan weiger ik toch met regelmaat bepaalde mannen. Dit kan hele diverse redenen hebben. Maar ik zeg vaak dat het voor mij niet goed voelt. Vaak is de eerste reactie dan dat ze er oké mee zijn en mijn keuze accepteren en respecteren.
Alleen komen ze er dan een paar uur later toch vaak op terug en een deel bied me dan meer geld aan.

Ik heb aan gegeven dat het voor mij niet goed voelt dat gevoel blijft ongeacht hoeveel geld je me bied.

Wat vinden jullie mannen daar van?
Merel probeer je nou hard to get te spelen? Gaat je bij mij niet lukken hoor.
 
Laatst bewerkt:
Voor af doe ik altijd video bellen. En dan weiger ik toch met regelmaat bepaalde mannen. Dit kan hele diverse redenen hebben. Maar ik zeg vaak dat het voor mij niet goed voelt. Vaak is de eerste reactie dan dat ze er oké mee zijn en mijn keuze accepteren en respecteren.
Alleen komen ze er dan een paar uur later toch vaak op terug en een deel bied me dan meer geld aan.

Ik heb aan gegeven dat het voor mij niet goed voelt dat gevoel blijft ongeacht hoeveel geld je me bied.

Wat vinden jullie mannen daar van?
Kan toch ook andersom?Geen problemen mee
 
Voor af doe ik altijd video bellen. En dan weiger ik toch met regelmaat bepaalde mannen. Dit kan hele diverse redenen hebben. Maar ik zeg vaak dat het voor mij niet goed voelt. Vaak is de eerste reactie dan dat ze er oké mee zijn en mijn keuze accepteren en respecteren.
Alleen komen ze er dan een paar uur later toch vaak op terug en een deel bied me dan meer geld aan.

Ik heb aan gegeven dat het voor mij niet goed voelt dat gevoel blijft ongeacht hoeveel geld je me bied.

Wat vinden jullie mannen daar van?
Alleen doen wat goed voelt.
Ik weiger ook met regelmaat opdrachten omdat de potentiële klant 'niet goed voelt', cq niet door de screening komt. Meestal geen probleem. Een keer een advocaat op me af gekregen. Dreigde met een rechtzaak. Wat mij betreft prima. Alle stukken dan openbaar en in de media. Nooit meer wat van gehoord.
 
Voor af doe ik altijd video bellen. En dan weiger ik toch met regelmaat bepaalde mannen. Dit kan hele diverse redenen hebben. Maar ik zeg vaak dat het voor mij niet goed voelt. Vaak is de eerste reactie dan dat ze er oké mee zijn en mijn keuze accepteren en respecteren.
Alleen komen ze er dan een paar uur later toch vaak op terug en een deel bied me dan meer geld aan.

Ik heb aan gegeven dat het voor mij niet goed voelt dat gevoel blijft ongeacht hoeveel geld je me bied.

Wat vinden jullie mannen daar van?
Ik zal dat niet doen. Ik denk dat het bij die klanten om macht uitoefenen gaat , dat ze alles kunnen bereiken met geld.
 
Voor af doe ik altijd video bellen. En dan weiger ik toch met regelmaat bepaalde mannen. Dit kan hele diverse redenen hebben. Maar ik zeg vaak dat het voor mij niet goed voelt. Vaak is de eerste reactie dan dat ze er oké mee zijn en mijn keuze accepteren en respecteren.
Alleen komen ze er dan een paar uur later toch vaak op terug en een deel bied me dan meer geld aan.

Ik heb aan gegeven dat het voor mij niet goed voelt dat gevoel blijft ongeacht hoeveel geld je me bied.

Wat vinden jullie mannen daar van?
Jou lichaam, jou beslissing
 
Alleen doen wat goed voelt.
Ik weiger ook met regelmaat opdrachten omdat de potentiële klant 'niet goed voelt', cq niet door de screening komt. Meestal geen probleem. Een keer een advocaat op me af gekregen. Dreigde met een rechtzaak. Wat mij betreft prima. Alle stukken dan openbaar en in de media. Nooit meer wat van gehoord.
Eens. Ik heb ook een waslijst aan klanten waar ik niet mee werk en dat steek ik niet onder stoelen of banken.....
Ik ben Wel eens geweigerd door een dame die ik eerder had bezocht. Ze gaf aan een afspraak te hebben maar ze bleef Nog zeker even half uur onbezet. Voelde vervelend.
Ze heeft het overigens daarna weer helemaal goedgemaakt en we hebben een leuke band
 
Maar zonder gekheid , ik lees hier in de diverse topics van dames dat mannen niet kunnen verdragen dat ze om n bepaalde redenen niet welkom zijn ( leeftijd, gewicht, afkomst , algehele drukte door populariteit) bij Dvp.
Soms vind ik de reden van de dame ook wat dubieus, zeker waar.

Ik bied geen seks aan, dus ik heb andere 'afwijzingscriteria' maar de belangrijkste zijn natuurlijk gebrek aan hygiëne en afkomst.

En het is ook vaak erg moeilijk om iemand af te wijzen die bijvoorbeeld heel aardig is, maar net niet proper genoeg..🥴

Want ik ben geen bitch, maar wil ik me gewoon op mijn gemak en veilig voelen tijdens mijn werk en gezond blijven.!


En bovendien, ook jij kunt altijd een dame afwijzen, je gaat niet met iedere dvp afspreken, je leest eerst iemands advertentie goed

en je belt voorzichtig voor meer info, want jij hebt ook je eigen afwijzingscriteria, toch?


Jongens, het is algemeen goed voor ons allebei!

Het is toch beter afgewezen te worden dan een mislukte 'date' voor mij en weggegooide geld voor jou.. 😅
 
Voor af doe ik altijd video bellen. En dan weiger ik toch met regelmaat bepaalde mannen. Dit kan hele diverse redenen hebben. Maar ik zeg vaak dat het voor mij niet goed voelt. Vaak is de eerste reactie dan dat ze er oké mee zijn en mijn keuze accepteren en respecteren.
Alleen komen ze er dan een paar uur later toch vaak op terug en een deel bied me dan meer geld aan.

Ik heb aan gegeven dat het voor mij niet goed voelt dat gevoel blijft ongeacht hoeveel geld je me bied.

Wat vinden jullie mannen daar van?
Prima, als ik contact met je zou zoeken, haken we al af op het moment de video app gebeld wordt. Is een no go dingetje voor Bassie.
(Iets met print screen, ongewenste berichten in de app volgens mij)
 
Voor af doe ik altijd video bellen. En dan weiger ik toch met regelmaat bepaalde mannen. Dit kan hele diverse redenen hebben. Maar ik zeg vaak dat het voor mij niet goed voelt. Vaak is de eerste reactie dan dat ze er oké mee zijn en mijn keuze accepteren en respecteren.
Alleen komen ze er dan een paar uur later toch vaak op terug en een deel bied me dan meer geld aan.

Ik heb aan gegeven dat het voor mij niet goed voelt dat gevoel blijft ongeacht hoeveel geld je me bied.

Wat vinden jullie mannen daar van?
Ik begrijp je wel, je kan soms bij iemand een bepaald gevoel hebben waarbij je je niet op je gemak voelt, Vaak klopt je eerste gevoel wat je bij iemand hebt wel.
 
Je jonger voordoen is niet slim, maar puur leeftijd zegt ook niks. Ik word nog altijd veel jonger ingeschat dan ik ben. Nee, niet alleen door DVPs maar ook nieuwe collega's, onbekenden op feestjes etc. Dus zo'n leeftijdsgrens is ook nogal arbitrair, maar goed, je moet m ergens leggen wellicht.

En wat betreft met tegenzin ontvangen. Als dat in de meeste gevallen zo is zou ik ander werk zoeken. Tuurlijk hoef je je klanten niet fantastisch geweldig te vinden, maar tegenzin vind ik wel het andere uiterste.
Het is idd niet fijn voor beide partijen als er met tegenzin gevrijd wordt en deze tegenzin zeker opvallend is. Het sleutelwoord in Knipoog's bericht is "gezond" (gezonde tegenzin). De meeste dames zitten in dit vak voor de centen alhoewel dit ook niet heel anders zou zijn voor veel andere beroepen. Een advocaat, politieagent of een secretaresse zou ook met tegenzin naar werk kunnen gaan maar er zijn waarschijnlijk andere factoren behalve geld die ze aanmoedigen om tóch iedere dag op tijd naar werk te gaan.
Als de dame denkt dat wat zij mee moet maken nog steeds verdraagbaar is m.a.w. niet te geestelijk een fysiek belastend is, zou het wellicht moeilijk kunnen zijn dat een klant gemakkelijk kan waarnemen dat een dame met gezonde tegenzin ontvangt. Daarentegen, zou er best sprake kunnen zijn van ongezonde tegenzin als een dame zo'n slechte service levert. Maar dan als klant ga je zeker nooit terug naar zo'n dame.
 
@Luna Ook gezonde tegenzin is tegenzin. Betekent nog altijd dat je je werk niet leuk vindt. Tuurlijk is de hoofdzaak geld, dat snap ik, maar het is zeker zo belangrijk om meestal met zin naar je werk te gaan.

Daarmee bedoel ik niet dat je nou elke dag dansend van plezier bezig hoeft te zijn, maar wat je doet je wel voldoening geeft die verder gaat dan het financiële.

Ik heb ook weleens een baaldag, dat gebeurt iedereen, maar over het geheel ga ik nooit met tegenzin naar mijn werk. Tegenzin, ongezond en gezond, vind ik altijd een verkeerde instelling en een teken dat je iets moet zoeken wat je wel zin en zingeving geeft.
 
De omgekeerde is ook waar er zijn dames die niet kunnen accepteren dat sommige heren niet bij hun naar binnengegaan. Ik moet moet wel zeggen dat ik nooit bij een dame ben geweigerd dus ik weet zelf niet hoe het voelt. Maar mocht het ooit gebeuren jammer dan gewoon doorgaan er zijn dames zat.
@Rimon Je moet eens bezopen voor een raam in het SKW gaan staan, en in je dronken toestand proberen te accepteren dat de dame je liever niet binnen wil.. Het is mij ooit héél héél lang geleden overkomen.
 
@Luna Ook gezonde tegenzin is tegenzin. Betekent nog altijd dat je je werk niet leuk vindt. Tuurlijk is de hoofdzaak geld, dat snap ik, maar het is zeker zo belangrijk om meestal met zin naar je werk te gaan.

Daarmee bedoel ik niet dat je nou elke dag dansend van plezier bezig hoeft te zijn, maar wat je doet je wel voldoening geeft die verder gaat dan het financiële.

Ik heb ook weleens een baaldag, dat gebeurt iedereen, maar over het geheel ga ik nooit met tegenzin naar mijn werk. Tegenzin, ongezond en gezond, vind ik altijd een verkeerde instelling en een teken dat je iets moet zoeken wat je wel zin en zingeving geeft.
Dat zou wel het ideaalbeeld zijn maar helaas voor veel DVP's vermoed ik dat dit niet het geval zou zijn. Ik ben het zeker met je eens dat het belangrijk is dat een persoon een vak zou moeten kiezen dat ietwat voldoening geeft die verder gaat dan alles met het financiële aspect te maken heeft. Vandaar is het ook mogelijk dat een dame er ook voor kiest om tijdelijk DVP te worden zodat zij genoeg centen kan sparen omville van haar beoogde doel. Hopelijk heeft dit doel te maken met waardevol werk vinden dat haar en haar geliefden heel blij maakt.

Uiteindelijk kan het wel zijn dat de tegenzin snel verdwijnt als een DVP denkt aan de vele €€€ die zij op die dag gaat verdienen 🤔. Of als ze aan haar favoriete klant denkt..
 
Laatst bewerkt:
Mijn vriendin heeft naast een relatie met mij ook een relatie met een dvp. Deze bedient het hogere segment en maakt zo nu en dan ook natuurfilms. Vliegt op en neer tussen dubai en de US met regelmatige tussenstops om gezellig bij ons te zijn.
Zij accepteert alleen klanten waar ze verliefd op zou kunnen worden. (zou kunnen want ze is meer into de vrouwenliefde). Dat 'verliefd' zijn maakt het werk makkelijker, maar soms ook ingewikkeld.
Zij kiest haar klanten zorgvuldig uit. Zonder een referentie van een andere collega (met dezelfde doelgroep) heb je geen kans. Ze plaagt mij altijd dat ik een goede kans maak door haar screening te komen, mijn HP nummer staat alvast in haar telefoon.
Ik ken haar al zeker 8 jaar, en heb haar nog nooit vanwege klanten in een bad mood gezien.
Wel ziet ze soms op tegen het gedoe met de 'regeltjes'. In de US en Dubai is het op spitsroeden lopen. Wat de ene staat mag, is hardstikke fout in andere staten. Geeft voor haar mega veel stress.
Als wij met z'n drieën uit eten gaan is het voor haar opletten. Als je voorbij de 18 bent is het opletten geblazen op de kilootjes.
Wat ik interessant vindt is dat ze niet eens het geld van haar klanten belangrijk vindt, maar wel de macht / faam die die personen hebben. Met haar inkomen kan ik daar wel inkomen. Haar klanten moeten bij haar solliciteren. Ze is overigens super discreet. Mijn vriendin weet dan weer iets meer omdat die al haar dates weet ivm veiligheid etc.
Het enige wat ik doe is haar informeel advies geven over financiën. Ze is slim genoeg omdat zelf te kunnen (zeer goed opgeleid), maar wil soms sparren. Wat ook een kick is dat ze dezelfde fiscalist heeft als wij. Soms vraag ik wel eens naar de voorwaarden voor de speciale regeling voor kenniswerkers om heel weinig belasting te betalen. 'Jammer he dat het alleen voor voetballers kan'. Of een beetje narren over fiscaliteiten rond royalty's en beeldrecht. Voor ons is het dan weer wel leuk dat wij op de gastenlijst kunnen komen wereldwijd bij concerten of andere evenementen. Ook hebben we daardoor een leuk vakantie adresje in de US.
Soms baal ik wel dat ik niet polyamoureus ben. Ik heb het geprobeerd maar ik ben nu eenmaal supersaai/gewoon.
 
Ik zal dat niet doen. Ik denk dat het bij die klanten om macht uitoefenen gaat , dat ze alles kunnen bereiken met geld.

Oh soms lukt dat wel hoor. Als iemand ineens 500 euro per uur gaat voorstellen, dan ga ik vast wel overstag 😆
Maar niet als men dat bied voor nzc, daar ben ik wel standvastig in.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan