Buiten de boot vallen.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De omgekeerde is ook waar er zijn dames die niet kunnen accepteren dat sommige heren niet bij hun naar binnengegaan. Ik moet moet wel zeggen dat ik nooit bij een dame ben geweigerd dus ik weet zelf niet hoe het voelt. Maar mocht het ooit gebeuren jammer dan gewoon doorgaan er zijn dames zat.
Het is soms al een kunst om een dame telefonisch te bereiken.
Selecteren ze dan op het voorkomen of ontbreken van bepaalde cijfers in je telefoonnummer?
 
Juist..te veel klanten die je over het algemeen moet ontvangen met gezonde tegenzin kan uiteindelijk óók te geestelijk belastend zijn. Dus een DVP zal wel moeten kunnen kiezen welke klanten ze wél wil ontvangen. Als je in burn-out raakt, kan je beter een break nemen of wellicht een beslissing nemen om rechtstreeks uit het vak te stappen.
Hopelijk heeft de dame (of breder: de sekswerker) die keuzevrijheid. Wie weet hoeveel er met hun rug tegen de muur staan.
 
Dat is voor mij toch een onmisbaar onderdeel van een (betaalde) afspraak. De vraag is alleen in hoeverre raamdames hierin tegemoet willen of kunnen komen.
Heb geen ervaring met raamdames... maar in privé ontvangst... wow!
Er zijn blijkbaar heel wat vrouwen die het mega-geil vinden om gebeft te worden door een "vreemde man". En... als je dan ook nog goede bed skills hebt én de nodige aandacht en moeite wil besteden om haar te plezieren... wow!
Voor je het weet zitten jullie beiden in een stomende sexpartij!
 
Voor af doe ik altijd video bellen. En dan weiger ik toch met regelmaat bepaalde mannen. Dit kan hele diverse redenen hebben. Maar ik zeg vaak dat het voor mij niet goed voelt. Vaak is de eerste reactie dan dat ze er oké mee zijn en mijn keuze accepteren en respecteren.
Alleen komen ze er dan een paar uur later toch vaak op terug en een deel bied me dan meer geld aan.

Ik heb aan gegeven dat het voor mij niet goed voelt dat gevoel blijft ongeacht hoeveel geld je me bied.

Wat vinden jullie mannen daar van?
Dat recht heb je zeker!
 
Ne goed gevulde portemonnee is belangrijk om in eerste instantie binnen te geraken.
Maar daarnaast een man met een lekker lichaam, liefst een veertiger (en een papa hahaha 😅) en iemand waarvan ik merk dat ik hem prikkel op zowel fysiek als intellectueel vlak.
En ja, een lekkere lul is echt wel een belangrijk onderdeel daarvan 😇
Dan dient u uw website te actualiseren.
Naast de introductiemail dient de aspirant cliënt de volgende stukken bij te sluiten:
- afknaplijst
- bewijs van 40+
- is vader (gelieve het bewijs hiervan niet naar de afspraak meenemen)

Vervolgens: een lekker lichaam en dito penis. Niet goed bevonden? Dan staat u zo weer op de keien. Over de uitkomst kan niet gediscussieerd worden.

Naschrift van Pseudonym: mij prikkelen op zowel intellectueel- als fysiek vlak, daarvoor richt ik mij persoonlijk tot u. Akkoord?
 
Ne goed gevulde portemonnee is belangrijk om in eerste instantie binnen te geraken.
Maar daarnaast een man met een lekker lichaam, liefst een veertiger (en een papa hahaha 😅) en iemand waarvan ik merk dat ik hem prikkel op zowel fysiek als intellectueel vlak.
En ja, een lekkere lul is echt wel een belangrijk onderdeel daarvan 😇
Nou ik hoor het alweer.. een favoriet zal ik never nooit worden. Zelfs niet met honing op me lul. 😑
Misschien eens kijken voor een andere hobby. Heb gehoord dat tuinieren ook een zekere mate van voldoening geeft..
 
Je kan tegenwoordig van alles leasen, niet alkeen auto's. Dus kopen hoeft niet altijd meer, houdt het vreemd vermogen beperkt op de balans, hooguit een kleine note bij de jaarrekening.
Zou je DVP's ook kunnen leasen? Ik heb een voorkeur voor full-operation lease heb je geen gezeur over onderhoud etc.
 
Je kan tegenwoordig van alles leasen, niet alkeen auto's. Dus kopen hoeft niet altijd meer, houdt het vreemd vermogen beperkt op de balans, hooguit een kleine note bij de jaarrekening.
Zou je DVP's ook kunnen leasen? Ik heb een voorkeur voor full-operation lease heb je geen gezeur over onderhoud etc.
Prijs hangt mede af van het jaarlijks gebruik.
In bepaalde contreien zou dit wel eens mogelijk kunnen zijn.
 
Bedoelde meer, wat vinden jullie er van dat sommige mannen dan meer geld gaan bieden?
Bizar toch!
Vooreerst, als er geen klik is wordt het zowieso geen goede date... dus waarom aandringen en zelfs meer willen betalen? Bovendien hoor je niks dan klagen dat de DVP's veel te duur zijn! Begrijpen wie begrijpen kan...
En, belangrijker, de dame heeft wel degelijk het recht haar klanten te selecteren. Dit geeft haar een zekere kontrole over haar haar werk. Ze is "in charge". Zelfzekere vrouwen die weten wat ze willen zijn zowieso véél leuker om te daten!
 
Bizar toch!
Vooreerst, als er geen klik is wordt het zowieso geen goede date... dus waarom aandringen en zelfs meer willen betalen? Bovendien hoor je niks dan klagen dat de DVP's veel te duur zijn! Begrijpen wie begrijpen kan...
En, belangrijker, de dame heeft wel degelijk het recht haar klanten te selecteren. Dit geeft haar een zekere kontrole over haar haar werk. Ze is "in charge". Zelfzekere vrouwen die weten wat ze willen zijn zowieso véél leuker om te daten!
Klopt, dame is altijd "in charge"
Als klant is het ook leuker te daten met iemand die er wat criteria aan vasthangt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan