Buiten de boot vallen.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben wel eens geweigerd door de dames reden was altijd mijn fysiek (1.98M en 105 KG) wel afgetraind uiteraard. Begrijp het wel als Tukker met Germaanse bloed val ik zeker op tov de kleine Hollanders :) Heb zelf ook wel eens dames geweigerd dit kwam doordat de foto's niet overeen kwamen met de realiteit of hygiëne was slecht. Als een dame aan videocall doet dan stel ik dat wel op prijs, want dan weet ik in ieder geval of de dame legit is (of niet). Ik krijg zelf geen gevoel door een videocall of het een goede date gaat worden of niet immers dat kan je pas echt weten bij aankomst als er een klik is of niet. Intellectueel gesprek voeren met de dames heb ik zelden meegemaakt, is toch lastig als bèta. Tijdens het wandelen heb ik in totaal met vier dames (uit Colombia, Hongarije, Rusland en Nigeria) wel Intellectuele gesprekken kunnen voeren, dit kwam denk ik doordat allen een bèta/ agronomische achtergrond hadden :)
 
Degenen die echt van oudere mannen houden, zijn vrouwen die zelf nooit een vader hebben gehad. 😔

💘
Ik ben ook 20 jaar ouder dan mijn vriendin.
Dat gemis kan zij nooit meer inhalen ondanks dat ik erg mijn best doe.
Het is ook een van de redenen dat mijn vriendin het heel belangrijk vind dat ik goed voor mijn dochter (uit een eerdere relatie) zorg. Ze zijn zelfs een soort van vriendinnen.

Maar hoe zit dat dan met mannen die op oudere vrouwen vallen? Nooit een moeder gehad?
 
Dan moeten ze even bijkomen eerst.Wznt zo'n diep orgasme hakt er stevig in
Vanzelfsprekend.
Dus... laat haar lekker relaxed op haar buik liggen. Kus en streel haar fraaie billen. Masseer haar schouders. Geef kleine kusjes in haar hals. Ga met je tong omhoog langs haar ruggegraat en bijt zachtjes in haar schouders... en rij met je harde pik over haar rug.
En eens kijken hoe snel ze zich weer omdraait!
 
Vanzelfsprekend.
Dus... laat haar lekker relaxed op haar buik liggen. Kus en streel haar fraaie billen. Masseer haar schouders. Geef kleine kusjes in haar hals. Ga met je tong omhoog langs haar ruggegraat en bijt zachtjes in haar schouders... en rij met je harde pik over haar rug.
En eens kijken hoe snel ze zich weer omdraait!
Jij moet blogs schrijven 🤤
 
Degenen die echt van oudere mannen houden, zijn vrouwen die zelf nooit een vader hebben gehad. 😔

Echte 'Daddy's girl' is niet alleen een sugarbaby, het is een levensstijl die je aanvult en echt gelukkig maakt..

💘
Wat een lulkoek
Mijn vrouw is 22 jaar jonger dan ik, maar heeft een vader en moeder waar ze dol op is en alles voor over heeft.
 
Ik ben ook 20 jaar ouder dan mijn vriendin.
Dat gemis kan zij nooit meer inhalen ondanks dat ik erg mijn best doe.
Het is ook een van de redenen dat mijn vriendin het heel belangrijk vind dat ik goed voor mijn dochter (uit een eerdere relatie) zorg. Ze zijn zelfs een soort van vriendinnen.

Maar hoe zit dat dan met mannen die op oudere vrouwen vallen? Nooit een moeder gehad?

Nee, niet perse..

Soms kiest een man die een heel goed contact heeft met zijn moeder voor een oudere vrouw omdat zij doet hem denken aan zijn eigen zorgzame

moeder.. Het hangt van heel veel psychologische zaken af.. ! en ieder mens is anders. 😉

Ken je bijvoorbeeld een klassieker als 'Maléna' ?

Dit is film uit 2000 met een prachtige Monica Bellucci.

" She was too young to be a widow, and too beautiful to be alone. Every man wanted to have her. One boy risked everything to protect " 😍


Trouwens, hoe gaaf en raar is het om naar oudere films te kijken waar je alleen natuurlijke mensen kunt zien!

Vrouwen zonder 'botox duckface' en mannen zonder tattoos op de nek.. 😅
 
Nee, niet perse..

Soms kiest een man die een heel goed contact heeft met zijn moeder voor een oudere vrouw omdat zij doet hem denken aan zijn eigen zorgzame

moeder.. Het hangt van heel veel psychologische zaken af.. ! en ieder mens is anders. 😉

Ken je bijvoorbeeld een klassieker als 'Maléna' ?

Dit is film uit 2000 met een prachtige Monica Bellucci.

" She was too young to be a widow, and too beautiful to be alone. Every man wanted to have her. One boy risked everything to protect " 😍


Trouwens, hoe gaaf en raar is het om naar oudere films te kijken waar je alleen natuurlijke mensen kunt zien!

Vrouwen zonder 'botox duckface' en mannen zonder tattoos op de nek.. 😅
De oude grieken schreven ook al over deze 'voorkeur'
Maar wel zeker ken ik wat films van haar! Oa de film die je noemde. Ik dacht ook een keer in een Bond film en ook een keer de rol van Maria Magdalena. Typisch italiaans. Ik ken haar ex-man, is fotograaf. Ik heb haar helaas nooit ontmoet.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan