Recensie Camilla, Massagewereld Nijmegen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Funloving

Stamgast
308
27/01/22
376
14
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.massagewereld.com/masseuse/camilla/?iid=10256
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
De body-2-body-intensief massage van Camilla was top. Een lieve vrouw, klein van stuk, maar een stel borsten (cup F) waar je U tegen zegt. In verhouding tot haar lengte zijn het echte jetsers. Prachtig lang blond haar, dat ze helaas moet opsteken als ze masseert. Zelf noemt ze zich (ongeveer 1 meter 50 groot) "klein, maar fijn". En "fijn" is haar massage zeker. Na een gezamenlijke douche begon ze met een stevige rugmassage die zeer ontspannend was. Na 20 minuten mocht ik me omdraaien. En toen had ik vol zicht op haar prachtige borsten. Ze is Portugese, maar haar borsten hebben die lichte tekening van de bikini zoals veel Braziliaanse vrouwen dat hebben. De body2body van mijn voorkant deed ze uitgebreid en plagend, waarbij haar borsten af en toe in mijn gezicht belanden. Super ! Ze sloot af een heerlijke "handjob": stevige grip afwisselend met zachte trekjes. En af en toe blies ze daarbij op mijn eikel. Daar werd ik helemaal wild van :) Daarna hebben we nog even samen gedoucht waarbij ik nog haar rug, billen en heerlijke borsten mocht afwassen.
Volgens mij heeft ze in de jaren dat ze al bij MW werkt een trouwe vaste klantenkring opgebouwd. Ze neemt alle tijd voor je en maakt het uur ook echt vol.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb in het verleden 2x een heerlijke massage gehad van Camilla, erg vrolijk en lief en zoals gezegd wordt klein maar met enorme klappers erop. Helemaal genieten als ze lekker ingeölied zijn! Lief vrouwke waar je veel lol mee kunt hebben. Ze gaf overigens aan dat ze uit Brazilië komt, maar ze spreekt hartstikke goed Nederlands, dus geen probleem.
 
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
240
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik ben niet snel van het recensies schrijven maar heb gemerkt dat ik het wel fijn vind om ze te lezen om keuzes te maken, dus vandaar toch maar mijn ervaring met Camilla delen met jullie. Gisteren in Nijmegen geweest, afspraak gemaakt voor de VIP behandeling...ik had zin om mijzelf eens lekker te laten verwennen. Helaas viel het me nogal tegen. Ben niet iemand met heel veel ervaring met DVP maar deze was er niet eentje om te onthouden. Voelde allemaal ontzettend plichtmatig, weinig tot geen oogcontact (vind ik toch wel prettig). Geen gesprekje en er werd al schoongemaakt terwijl ik na afloop nog probeerde te ontspannen in het bubbelbad. Niet met z'n tweeën maar in mijn eentje (maar misschien is dit gebruikelijk). Ik vermoed dat ik de laatste van de dag was en dat Camilla ontzettend veel zin had om snel naar huis te gaan. Massage was aan de ruwe kant en met weinig fantasie. Had gehoopt dat één van de twee eisen van een erotische massage toch zou lukken. Of de erotiek of de massage, maar van beide was niet echt sprake. Ik ben niet de jongste meer en heb misschien wat meer aandacht nodig om goed opgewonden te raken, maar daar was denk ik bij Camilla de zin niet in. Kortom, de klik was er niet en daar zal het grotendeels ook wel aan gelegen hebben. Volgende keer misschien toch eens een andere dame proberen want ik lees toch ook best veel goede recensies over Massagewereld...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan