Recensie Camilla sexy Deurne 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Nitrous70

Wandelaar
54
19/05/23
31
11
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sexy-hot-460244115.html
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Moet zeggen dat dit tot nu toe mijn minste ervaring is in mijn korte reis als wandelaar,
Afspreken via what's app ging vlot in het engels, 30min 2 keer voor €60 met pzc dacht why not, fotos zagen er ok uit
Maar toen ik ze dan zag dacht ik al meteen dat de fotos bewerkt waren, dame is vriendelijk maar spreekt geen woord engels, wel frans en portugees maar ik Kan enkel wat spaans dus communicatie was moeilijk,
Geen voorspel niets ze wilde meteen beginnen pijpen zonder condoom maar hield haar tegen vertrouwde het niet zo want de kamer zelf was ook niet echt fris, 1 standje gedaan en dat was doggy aangezien ze haar eigen al meteen daar in klaar zette en na 10min wast klaar, had absoluut geen goesting in een 2de keer aangezien de eerste keer al met moeite was, toch wel een zeer groot contrast met mijn bezoekje gisteren bij mia PG daar betaal je mss wat meer maar je weet dat je voldaan vertrekt, dus die €30 besparen is zeker de moeite niet waard lol
Dame in kwestie is ook geen 26 zoals ze adverteert maar mid 30s en ze was ook zeer klein
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan