Recensie Candy, Bredene 4,21 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Klaarkomen in mond
  4. Penismassage
  5. Pijpen deepthroat
  6. Pijpen zonder condoom
  7. Speciale kleding verzoek
  8. Squirting
  9. Tussen borsten (russisch)
  10. Vingeren
  11. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/candy-7.html
Totale kosten (in euro)
180
Verleden week afspraak kunnen maken met deze heerlijke Milf
Zoals gebruikelijk stond ze achter de deur toen deze open ging. Een de deur gesloten haar complimentje gegeven over haar look. Sexy netkousen met open kruis, high heels en haar boobs die uit haar setje hingen. Lekker hoerig zoals ik het wil. Snel douche genomen en me dan heerlijk laten aftrekken en pijpen. Super hoe heel m'n pik in haar mondje verdween. Over gegaan naar 69 om haar kutje en kontje uitgebreid te likken. Kon ze blijkbaar wel hebben want switchte naar facesitting zodat ik nog gemakkelijker haar kutje kon likken en tegelijk haar borsten in m'n handen kon nemen. Pakte haar grote vibrator en zette die op haar clipje en binnen de kortste keren gutste de squirt uit haar kut en drupte het van haar benen en over m'n gezicht. Nadien heeft ze al pijpend condoom over m'n pik geschoven en kon ik eerst voorzichtig maar nadien toch redelijk hevig haar kontje neuken.
Voelde dat ik ging klaarkomen, me terug getrokken, condoom eraf en gevraagd of ze voor me wou komen zitten. Mezelf verder afgetrokken en in haar open mondje klaargekomen. Lekker sletterig hoe ze ook nog de laatste druppel van m'n pik zoog.
Een date met Candy blijft een avontuur. Heerlijk mature dame, heel open minded dame met een bloedgeil lichaam.
 
Dit trio is onvergetelijk. Candy squirte, nee dat was spuiten zo hevig, het klikte heel goed tussen die twee dames, om alles te beschrijven heb ik minstens 10 pagina's nodig, zooooooooooooooooo goed.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Speciale kleding verzoek
  7. Squirting
  8. Vingeren
  9. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/candy-370/
Totale kosten (in euro)
175
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Zoals gewoonlijk geile date met Candy. Helpt als ze je ondertussen al wat kent.
Prachtig zicht op haar mooie benen op de trap naar boven. Kleren uit, op bed eerst het betere pijpwerk en dan 69. Gevraagd of ze dan wat kon facesitten zodat ik tegelijk me haar heerlijke borsten kon spelen. Was ook de ideale manier om haar squirtend kutje uit te likken wanneer ze haar vibrator boven haalde.
Uiteindelijk is er er van neuken niets in huis gekomen, maar is er heel de tijd gepijpt, gebeft, gevingerd en gesquirt geweest. Voelde dat ik ging klaar komen en heb me dan verder laten aftrekken en m'n cum over haar borsten geschoten.
Candy blijft de uber MILF.
 
Zoals gewoonlijk geile date met Candy. Helpt als ze je ondertussen al wat kent.
Prachtig zicht op haar mooie benen op de trap naar boven. Kleren uit, op bed eerst het betere pijpwerk en dan 69. Gevraagd of ze dan wat kon facesitten zodat ik tegelijk me haar heerlijke borsten kon spelen. Was ook de ideale manier om haar squirtend kutje uit te likken wanneer ze haar vibrator boven haalde.
Uiteindelijk is er er van neuken niets in huis gekomen, maar is er heel de tijd gepijpt, gebeft, gevingerd en gesquirt geweest. Voelde dat ik ging klaar komen en heb me dan verder laten aftrekken en m'n cum over haar borsten geschoten.
Candy blijft de uber MILF.
Vind ik ook … ik blijf graag bij haar terugkeren maar dan liefst wel met neuken ☺️☺️
 
Zoals gewoonlijk geile date met Candy. Helpt als ze je ondertussen al wat kent.
Prachtig zicht op haar mooie benen op de trap naar boven. Kleren uit, op bed eerst het betere pijpwerk en dan 69. Gevraagd of ze dan wat kon facesitten zodat ik tegelijk me haar heerlijke borsten kon spelen. Was ook de ideale manier om haar squirtend kutje uit te likken wanneer ze haar vibrator boven haalde.
Uiteindelijk is er er van neuken niets in huis gekomen, maar is er heel de tijd gepijpt, gebeft, gevingerd en gesquirt geweest. Voelde dat ik ging klaar komen en heb me dan verder laten aftrekken en m'n cum over haar borsten geschoten.
Candy blijft de uber Mde

Zo een speciale de moeite dus
 
Terug
Bovenaan Onderaan