Recensie Candy, Utrecht (voorheen Nieuwegein) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

The O

Stamgast
459
18/08/22
738
55
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2800385-candy
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Leuke date met deze kleine (1.50m) Venezolaanse gehad. Goedlachs, relaxt, en passioneel, met een hoog GFE-gehalte. Uiterlijk precies zoals op de foto's: leuk koppie, prachtige bos haar, en een lekker lijf met (voor een latina) een bescheiden kontje en kleine, stevige, borstjes..

Het appartement in Nieuwegein waar Candy ontving was gemakkelijk bereikbaar en bood parkeergelegenheid voor de deur. De slaapkamer was ruim en schoon. Tijdens het inleidende gesprekje leek er een wederzijdse aantrekkingskracht te ontstaan en al snel waren we aan het kussen, kleedden we ons uit, en verkenden elkaars lichaam verder op het bed. Liggend op haar buik pijpte (mc) Candy mij vervolgens, wat ze enthousiast en lekker deed, terwijl mijn vingers ondertussen met haar poesje speelden. Toen ik ook mijn tong er een tijd bij betrok kwam Candy klaar, of speelde dit erg overtuigend. Flink nat was ze inmiddels wel, waardoor ik gemakkelijk in haar gleed. Het passionele kussen, het broeierige oogcontact, het betasten van en knijpen in elkaars billen, dijen en andere lichaamsdelen ging ook tijdens het neuken (missio en doggy) door, waardoor het was als voor de eerste keer seks met het meisje waar je al heel lang een crush op hebt.

Candy woont en werkt in Spanje. Over een week gaat ze al terug. Echter, deze eerste kennismaking van haar met Nederland was positief, en daarom komt ze hier waarschijnlijk al vrij snel weer terug.

Aanvulling/toelichting:

- "Highclass companion" moet als "GFE" gelezen worden, dus GFE = 5 sterren.
- Beffen staat niet bij de "mogelijkheden" op Candy's profielpagina.
- PZC kost €50,-. Ik heb daar geen gebruik van gemaakt.
- Wij spraken in het Spaans. Candy noemt ook Engels en Frans te spreken op haar profielpagina. Ik weet niet hoe goed ze die talen beheerst.
 
Je verkoopt BH's, dat je hier zo'n scherp oog voor hebt? ;)

Candy meldt zelf cup A op haar profielpagina, en ik heb geen reden om daaraan te twijfelen.
 
Je verkoopt BH's, dat je hier zo'n scherp oog voor hebt? ;)

Candy meldt zelf cup A op haar profielpagina, en ik heb geen reden om daaraan te twijfelen.
Bijna elke foto van haar profiel geeft wel een reden. Zijn deze dan gefotoshopt, en ik het echt kleiner? Want zijn genoeg dames die het per ongeluk fout invullen op hun Kinky site, niet eens altijd met bedoeling om het groter of kleiner te laten lijken...
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Beautiful sweet looking lady. Not a great body in the traditional sense but everything just seems to fit her perfectly.
Spend an hour with her, couldn't get to the second orgasm but had a great time nonetheless.
Oral sex on her seemed to do the trick and all her tricks worked perfectly on me.
 
Leuke date met deze kleine (1.50m) Venezolaanse gehad. Goedlachs, relaxt, en passioneel, met een hoog GFE-gehalte. Uiterlijk precies zoals op de foto's: leuk koppie, prachtige bos haar, en een lekker lijf met (voor een latina) een bescheiden kontje en kleine, stevige, borstjes..

Het appartement in Nieuwegein waar Candy ontving was gemakkelijk bereikbaar en bood parkeergelegenheid voor de deur. De slaapkamer was ruim en schoon. Tijdens het inleidende gesprekje leek er een wederzijdse aantrekkingskracht te ontstaan en al snel waren we aan het kussen, kleedden we ons uit, en verkenden elkaars lichaam verder op het bed. Liggend op haar buik pijpte (mc) Candy mij vervolgens, wat ze enthousiast en lekker deed, terwijl mijn vingers ondertussen met haar poesje speelden. Toen ik ook mijn tong er een tijd bij betrok kwam Candy klaar, of speelde dit erg overtuigend. Flink nat was ze inmiddels wel, waardoor ik gemakkelijk in haar gleed. Het passionele kussen, het broeierige oogcontact, het betasten van en knijpen in elkaars billen, dijen en andere lichaamsdelen ging ook tijdens het neuken (missio en doggy) door, waardoor het was als voor de eerste keer seks met het meisje waar je al heel lang een crush op hebt.

Candy woont en werkt in Spanje. Over een week gaat ze al terug. Echter, deze eerste kennismaking van haar met Nederland was positief, en daarom komt ze hier waarschijnlijk al vrij snel weer terug.

Aanvulling/toelichting:

- "Highclass companion" moet als "GFE" gelezen worden, dus GFE = 5 sterren.
- Beffen staat niet bij de "mogelijkheden" op Candy's profielpagina.
- PZC kost €50,-. Ik heb daar geen gebruik van gemaakt.
- Wij spraken in het Spaans. Candy noemt ook Engels en Frans te spreken op haar profielpagina. Ik weet niet hoe goed ze die talen beheerst.
Pfff serieus alleen op.de fotos ben ik al verliefd....Dan met zo.een recensie is deze meid levensgevaarlijk.
Je hebt het over zoenen, doet ze aan tongzoenen?
[
 
Laatst bewerkt:
Tegen mij zei ze dat ze uit Colombia kwam. Wel een fijne date gehad. Zoenen is zonder tong, pijpen was met condoom. Beffen vond ze fijn en ze kwam ook lekker klaar. Daarna zelf ook heerlijk gekomen in missionaris met haar benen omhoog. Ze geeft echt een goede massage achteraf. Haar engels is niet zo goed, en mijn spaans nog minder dus tot een fijn gesprek kwam het niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan