Recensie Carla, Antwerpen, Schippersstraat 24/6 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 1098

Stamgast
Forumpionier
311
08/07/21
3.114
6
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Link naar advertentie
No existan perdon hermano
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
In mijn zoektocht naar een nieuw Roemeens pareltje dat tevens zou kunnen uitgroeien tot mijn all time favorietje heb ik vorige week donderdag voor de bloedmooie Carla gekozen.

Carla is een Roemeens fotomodel van 1m75 met sluik blond haar en een knap snoetje. Ze stond sexy te wezen als voorlaatste tussen een rij mokkels op SS 24. Je kan Carla herkennen aan een tijgertattoo op haar linkse bovenbeen.

Ze is als een ruwe diamant. Echt waar. Ik denk dat ze potentieel heeft. Ze is vriendelijk, lijkt nog een beetje naief maar weet wel hoe ze je moet verwennen. Ik denk dat ze bij één van haar ervaren buurvrouwen in de leer is geweest.

Minpuntje is dat ze gebrekkig Engels spreekt dus communiceren is moeilijk. Haar mooie borsten en meisjesfiguur maken dan weer veel goed.

Mocht ze een paar cm kleiner zijn, was dit een kanshebber voor nog vele uurtjes seksueel gekronkel en gefriemel met den Aitor.
 
Zij is nieuw. Ook nieuw in de stiel.

De SS24 is trouwens enkele jaren leeg gebleven na een erfeniskwestie, en nu weer open.

Misschien heb je Carla overdonderd met jouw verschijning of met jouw ****** [grapje] waardoor ze met knikkende knieën haar Engels wat 'verloor'. :) Bij mij was zij telkens vlot in het spreken. Ze kwam daarbij ook intelligent over, wat gezien de achtergrondinfo die ik van haar heb, ook vrij logisch is.

Direct na de heropening was zij niet naief zoals je stelt, maar eerder nog heel onervaren. Zij heeft echter op enkele dagen tijd zeer snel veel bijgeleerd. Zoals je schrijft: een meisje met potentieel. En ik vond de seks met haar fijn.
 
Nee, ze heeft nog een andere bezigheid buiten de seksbuisiness die prive blijft.

Gij kent haar precies goed Vertongen. Wie B zegt moet ook A zeggen hé. Dat zijn de regels van dit forum.

Er zijn mannen die naar de meisjes gaan om te poepen maar er zijn er ook die er naartoe gaan om te "praten" ? en dan kom je al eens iets meer te weten wat niet voor de "buitenwereld" bestemd is.

"Vertrouwen" tussen dvp en klant heet zoiets ?
 
Gij kent haar precies goed Vertongen. Wie B zegt moet ook A zeggen hé. Dat zijn de regels van dit forum.
Goed kennen is een veel misbruikt begrip in dit wereldje. Carla is nieuw, ik heb haar al enkele malen tot volle tevredenheid bezocht, en buiten de seks hebben wij toevallig een gemeenschappelijk interessepunt dat tot leuke gesprekken leidde. En dat zijn dingen die met haar sekswerk niets te maken hebben, dus die blijven onder ons. Ook dat is een vorm van respect.
 
Er staat in mijn bericht: 'buiten de seks'. Die is er dus ook. Waarschijnlijk heeft sexcalib**r dit overlezen door het vele werk.

En verder gaat dat overigens niemand iets aan, vemits dit totaal NAAST Carla haar PRIMA seks aanbod valt.

Jammer dat er geen stoomtreinen meer rijden. Op elke locomotief was een stoker nodig.
 
Ik denk dat ik de gedeelde interesse al weet... tattoos van beesten. Ons Carla heeft namelijk een tekening van een tijger op haar bil en de Vertongen lijkt mij ne grave gast, dus Aitor connects the dots bruur.

Mic drop boom shaka laka peace :p
 
Laatst bewerkt:
Misschien moet het hier over Carla gaan, jullie gezever over hoe je je betaalde minuten besteed heb ik maar naar het stamcafe geschopt.
Gezever zou ik dat nauwelijks noemen, admin. Mijn BETAALDE minuten werden doodgewoon aan leuke seks besteed. Het feit dat deze dame naast een goede service ook nog bereid is om (althans bij mij) niet op de klok te kijken, en mij niet letterlijk en figuurlijk direct weer wandelen stuurde na die betaalde tijd, typeert haar en kan voor sommigen een reden zijn om er binnen te gaan, of om er net niet binnen te gaan (als zij bang zijn van gesprekken).
 
Afgelopen Dinsdag avond stond deze mooie dame weer achter haar raam te pronken, gelijk naar binnen gestapt :)
Wat een leuk meisje is dit toch, volgens haarzelf 18 maar denk toch net iets ouder.. Wel is ze onervaren in de dienstverlening, maar dit op een onschuldige en vrolijke manier. Heb het erg naar mijn zin gehad en zal haar zo snel mogelijk weer bezoeken. Het allereerste dame van plezier die vroeg aan mij " zullen we nog een keer?"
 
Dinsdag avond voor sluiting ook een bezoekje gedaan ze glimlachte mij helemaal naar binnen tegenoverstaand sommige oudgediende het lachen verleerd hebben als je er regelmatig komt, een heel mooi meisje jong zelfs zoals je ze zegt 18 en nog maar een maand in dienst genomen voor standaard prijs altijd voor de eerste keer ,ze ontklede zich helemaal en ik moet zeggen heel mooie borsten die tevoorschijn kwamen wat ik al vermoede beetje fotomodel type haar pijpkunst nog niet veel ervaring meer dat komt goed , daarna komt ze op mij zitten ze heeft een heel lekker nauw poesje je zou zeggen gone in 60sec?deze poesje heeft nog niet veel gegeten , Ze beheerst de Engelse taal nog niet zo goed maar ben zeker naarmate ze langer blijft ze daarin gaat groeien met alles , benieuwd naar haar vriendinnetje die uiterst links zit maar ze krijgt weinig passage
 
ben ook bij haar vriendinnetje geweest een week of 2 geleden, alleraardigst meisje. Haar borstjes zijn een stuk kleiner dan van Carla. Kan wel beter pijpen ;-) heeft volgens mij wat meer ervaring opgedaan.
haar naam is me ontschoten, ze rookt ook op haar kamer en dat vond ik niet zo prettig, anders zou ik zeker teruggaan.
 
Carla is idd verhuisd naar de SS35 bij haar blonde vriendin Jessica die aan het rechtse raam staat. Je kan die twee ook samen vragen voor een trioke. Het zijn echte vriendinnen en vroeger deden ze dat ook al, maar dan moest een van de twee altijd nog de straat oversteken. Aanradertje als je eens dubbel wil genieten.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan